Skocz do zawartości

Ziom666

Użytkownicy
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Ziom666

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. A gdzie mam to wkleić? Bo robie "niewidzialność" i chce zeby od czasu do czasu od miejscsa postaci migło a jak biore tę komende to nawet animacja sie nie pojawia
  2. Animacja gifa jest za szybka, chce ją troche spowolnić, jak to moge zrobić? I zrobić żeby gif miał "exhausted" czyli, robi sie animacja, chwile sie czeka i znowu ta animacja?
  3. Ok, ale jak robie warunek co do zmiennej to nie działa. Mimo ze normalnie spelnia sie zmienna. Czyli jak mam teraz zrobic? Jak mam zmienna zycie to zycie-=10; czy jak?
  4. Robie zycia dla potworów za pomocą zmiennych global. Jak moge zrobić żeby wartość zmiennej wyświetlała się w okreslonym miejscu? (tAK jak draw health)
  5. Umiem al;e jak pisałem nie bede pisać dlaczego ale nie moze to byc GML zbyt zaawansowany chyba ze to bedzie naprawde nieskoplikowany kod
  6. To że to nie może być GML tak jak wpisałem w temacie.
  7. Jak moge w klockach zrobić że po zdobyciu pieniazka (score+100) wąż przyspiesza? Steruje sie strzałkami a mi set relative fix moving nie dziala ;///? P.S Nie piszcie mi nic w GMLu!
  8. Błąd jest takiej treści FATAL ERROR in action number 2 of create an event for object lewo: COMPILATION ERORR in code action ERORR in code at line 1: global.wilk1=0; at position 8: variable name expected Mam sprity @EDIT: lewo to pocisk
  9. I tak pisze : expected name of variable i podaje naszanieszczesna zmienna
  10. No, dałem, a może źle zrobiłem inną zmienną chociaż nie wiem bo tu o name pisze: zorbilem takie oc.s wilk1+1; Jesli bedzie kolizkja zmiennasie odda
  11. Znaczy jak wszędzie? Kontroler jest na mapie
  12. Zrobilem w "contlolerze gry" w zakladce "creatE" odnosi sie ona do wilka, ktory po uderzeniu strzala zmienia zmienna o +1 Jak w kolizji ustawiam ze jak strzala dotknnie wilka to sie zmienna zmienia, ale mi pisze ze "expected name",oczekiwanop nazwy ,ale ona jest?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...