Skocz do zawartości

SirSyriusz

Użytkownicy
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia SirSyriusz

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Zastanawiałem się czy można tak zrobić z tymi rodzicami... Tak mi będzie najłatwiej. Wielkie THX! P.S. cel=instance_nearest(obj_team2); ta linijka kodu ma error: Wrong number of arguments to function or script ... Uch tylko w pro...
  2. Tylko że chodzi o to aby to było z zastosowaniem do wszystkich obiektów a nie wybranych... Mam takie same dwa obiekty które różnią się zmienną team. Nawet gdy użyje parenta wspólnego dla wszystkich jednostek nie rozpoznaje team.
  3. Hej, Chciałbym napisać skrypt który będzie sprawdzał czy obiekt2 ma inną zmienną team od obiektu1 i jeśli tak to w obiekt1 cel_x= obiekt2.x a cel_y= obiekt2.y
  4. Hejka, Nie wiem za bardzo jak napisać skrypt budowania jak z Total Annihilation. Próbowałem pobierać id obiektu gdy zaznaczę budowniczemu budynek do budowy(już istniejący na mapie) ale nie wychodzi mi za bardzo. Chciałbym efekt taki jak w TA, Warcraft, czy innych grach gdzie budowniczy buduje i wzrasta życie obiektowi budowanemu. P.S. Chciałem zrobić tak aby budowniczy strzelał obiektem nano do budynku ale tak to on by budował ten budynek który jest na linii strzału a nie ten swój obiekt.
  5. Wielkie dzięki, o to mi właśnie chodziło.
  6. Niee, ja robię strategie, więc potrzebuje tego.
  7. Hej, Mam pytanie: jak zrobić aby gdy obj_raider tworzy obj_pocisk nadać mu zmienną kursx ,kursy i spd?? Chodzi o to aby gdy nacisnę przycisk A i wskaże miejsce obj_pocisk zmierzał w tym kierunku?? Nadanie tej właściwości gdy mamy jeden kierunek można zrobić na globalnych ale ja chcę aby obj_raider strzelał w swój cel.
  8. Gra fajna, ale podpowiedzi mogłyby być bardziej przydatne... tym bardziej z tymi puzzlami. Gdy ją bardziej rozbudujesz będzie niezła. A muzyczka spoko:P P.S. Fajnie by było gdyby były jakieś zagadki nie tylko do wypisania ale z interakcją...
  9. O co chodzi z tymi "puzzlami"??? Nie kumam próbowałem czytać, szukać kształtów, budynków i nic...
  10. W sumie ten problem polega tylko na tym że nie wiem jak zrobić aby ally tego kto stworzył pocisk rozróżniał z tym który obrywa. miałem zależność w pocisku GML if ally_creator <> ally_dmg Live -=10 Ale nie mogę zrobić tak aby ally_creator pobierał z tego co go stworzył a ally_dmg od tego z którym koliduje Tutaj najwyżej pech ale jak zrobić inteligencję [w późniejszych rts-ah] i kontrole, bez tworzenia kopii dla każdej z drużyny....
  11. OK już kapuje. Co prawda nie tak to wygląda jak chciałem ale spełnia moje oczekiwania chwilowo, ale chciałbym też aby można by było zrobić więcej takich skrótów i dla np drużyny, ale to można sobie poradzić z zmiennymi [chyba :P].
  12. Chyba źle się zrozumieliśmy :/ albo to ja źle rozumiem. Chodziło mi o to abym mógł nadać obiektom daną grupę i posługiwać się nią jak obiektem. Inaczej: czy mogę wykrywać kolizję z zmienną? tzn. z obiektami o danej zmiennej? np. w obiekcie pocisk kolizja(czołgi).... a nie tworzyć rodziców.
  13. Hej, Czy da się zrobić tak aby niektóre obiekty miały grupę np. czołgi i aby np. obj_pocisk przy kolizji z obiektem z grupy czołgi ten obiekt z grupy wykonał akcję (np Live -=10)?? Nie musiałbym dodawać po kilkadziesiąt kolizji dla każdej broni z każdym obiektem....
  14. Dodałem strusie jajo i zwiększyłem poziom trudności. Chce też zrobić bonusy które będą np. zmieniać wielkość koszyka, lub dodawać koszyki stojące na np 30 sek.
  15. Tytuł: WARNING! EGGS! Gatunek: zręcznościowa Opis: Gra polega na tym aby złapać jak najwięcej jajek w koszyk. Gdy jajka będą powyżej pozycji 600 pixeli na y, zabiera nam jedno życie. Pierwsza runda jest dłuższa 3x, ale następne są szybkie:P [Czuje się jak na j.Polskim, 5 zdań ?? A co można o tym jescze napisać?]. Są 3 poziomy trudności. P.S. Jest w dziale demo, ponieważ jest jeszcze niedokończona. Pracowałem nad nią tylko pare godzin dzisiaj :P to moja pierwsza gra która prawie spełniła moje oczekiwania do niej :) Download: http://www.gmclan.org/up3650.html Rozmiar pliku: 2.4 MB Autorzy: Programowanie: SirSyriusz Fabuła: w tej grze?? :P Grafika: SirSyriusz Muzyka: niestety jeszcze brak... Screeny: http://www.chomikuj.pl/Chomik.aspx?id=SirSirius&sid=5 Dodałem funcje SPAM, są teraz kamienie i pisanka które są BONUSAMI (kamień niekońiecznie:P) oraz dodałem info.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...