Skocz do zawartości

Dexarz

Użytkownicy
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Dexarz

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Możesz szukać w pamieci po opisie ...powiedzmy ze opis programu to gadugadu ,to to teraz szukasz w pamieci zmienna ktora trzyma ten ciag znakow ,potem jak juz znasz adres zmiennej i wszystko ,sterujesz nią ...Wiem że trudno to wykonać ,ale taki jest "plan dzialania"
  2. Nad samą Argentą jeszcze pracuje ,więc moze wymyśle jeszcze inne zabezpieczenia ...ale to i tak nie da nic ...
  3. Dekompilatora do mojego jeszcze nie ma ..Format ASE (Czyli format zapisywania danych w moim języku) posiada kilka zabezpieczeń przed podejrzeniem kodu ,no i jeśli teraz ty zrobisz obsługe np, wyciągania tekstu z procesu to wtedy łatwo podejrzyć kod bez łamania zabezpieczeń ...Już teraz można złamać 1 zabezpieczenie ,więc musze cos z tym zrobic ...A po co zabezpieczenia ??Język Argenta (bo tak sie nazywa) służy do kumunikacji z bazami danych i komponentaami delphi (można napisać łatwą aplikacje) no i inne takie ..Jeśli teraz ktoś zobaczy jakie jest hasło do serwera bazy to łatwo sie włamać ...Stąd zabezpieczenia ...Nie pomyślałem że przecież można wyciągać bezpośrednio z pamieci ,bo póki co widziałem tylko programy które wyciągaja z exe'ków ,a moj exec nic ciekawego nie zawiera ... Sam Języka argenta jest podobny do Delphi i PHP ...Ale poco ja wam to pisze ...Nie chodzi mi tu o GM ,bo to nie jezyk w GM'ie ,tylko w delphi ...
  4. 5/5 Program super ..Tylko teraz jak zrobię własny format plików do mojego języka skryptowego i dam zabezpieczenie ,to wszyscy łatwo sobie to zabezpieczenie złamią ..Wiec błagam nie rób wyciągania skryptów/textu z pamięci ,bo się zastrzelę ...
  5. coś takiego to ja napisze 2 2 minuty w Delphi ...W C++ sie nie znam więc szkoda gadać :)
  6. Sposob mike dziala ...
  7. Dzieki ...W głownym poscie pojawil sie obrazek przedstawiajacy jak to chce obliczyc ... Mike dzieki ...
  8. Ciekawy artykuł chociaż nie znalazłem tego co chciałem ... Krynniak ja jestem dopiero w 1 klasie gim ..wiec raczej w tym roku nie bede mial ?? To wie ktoś jak to policzyć ??
  9. To sorka ...COsinus ??A co to ??
  10. Mam pytanie .. Otóż jak pamietacie moja gra SA2 oparta jest na silniki Omega ... Mam sprite'a ..Jak wyliczyć koniec jakiejs linii ???Tzn w mojej grze chciałbym zrobić szkilet ,cvzyli aby postacie posiadały szkielet ...Mam kość (zwykły sprite) i znam położenie X,y sprita ...wiem że wysokość sprita wynosi 10 100 px i znam takze wartość rotation (obrót) ...Jak wyliczyć koniec sprita ??tzn. znam wartości X,y które określaja początek ,a jak wyliczyć gdzie jest koniec ??? oto screen (moze łatwiej bedzie zrozumieć) .. czyli dosłownie jak wyliczyć punkt końca tej linii ??X i Y ???To jest potrzebne mi do grawitacji (jeśli zrobię budowę kościstą postaci) ... Mam pomysł ... Można by wyliczyć resztę boków trójkąta tzn ...
  11. dam, 4/5 wciągneło mnie ...chociaż poco mi wiedzieć jakie masz ikony na pulpicie ,albo co przeglądasz ...widać korzystałeś z painta ...chociaż widziałem że masz gimpa ..
  12. Mam taki zwyczaj że najpierw czytam cały temat a potem dopiero sciagam ..dlatego tez nie bede sobie psuł oczu takimi grami ..to bezsensu ...po co robić takie gry jak są lepsze ??Te simsy nadają się raczej jako rdzeń rdzenia gry ...nie postarałeś sie ...Ja nad swoją grą pracowałem prawie półtora miesiąca a i tak mam błędy ..Ja kiedy minęły 2 tygodnie to dopiero zacząłem pracę nad bohaterem ,a ty w 2 tygodnie zrobiłeś całą grę ..żenada ..Na zachęte daje 2+/5 ...Chociaż zasługuje na 1/5
  13. Niikas poto żebyś się pytał .. TO nie jest moja 1 gra .. I tak w ogóle to raczej gra zawiera sporo plików więc zdecydowałem się na instalkę ... Gdyby ktoś chciał rozwijać ze mną ten project to niech pisze na GG ...Osoba taka musi znać dobrze Delphi i Silnik graficzny Omega.
  14. Tytuł: Stick's Adventure v2.0 Gatunek: Platformówka Opis: W mojej grze chodzi oto żeby zabijać wrogów ,przez to dostajemy punkty .Do dyspozycji mamy 2 postacie i 2 typów wrogów (możemy zmieniać postać).Gra jest oparta na silniku graficznym Omega (silnik 2D) i napisana została w Delphi ,a nie GM ...Muzyka jest ,a dlatego też archiwum zajmuje 20 MB. Sterowanie jest banalne ,strzałkami chodzimy (góra -skok ,dół -siedzi) ,a spacją atakujemy ...P to pauza ,a Esc Wychodzimy ...Naprawiłem mapkę kilka błędów ,dodałem zmianę postaci.Teraz możemy własne postacie i mapy dodawać.Dodatkowo poprawiłem błędy z menu ,błędy z wrogiem ...W pełnej wersji poprawiłem animacje chodzenia :) Poprawki od teraz będą wydawane w patchach ,najbliższy w następnym miesiącu (zaawansowana grawitacja i bardziej zaawansowane postacie ... Download: Click Rozmiar pliku: ok 20 MB Autorzy: Programowanie: Ja Fabuła: Ja Grafika: Ja Muzyka: Z Innej Gry Screeny: Stick1 Stick2
  15. Kody ci nie dam bo ja korzystam z silnika Omega 2D i tam jest specjalny komponent na mapy ...wystarczy dobrze kolizje zrobić a można od dołu skoczyć ... Dawid -wiem pomysł dobry może zrobię taką specjalną wersję ...Teraz myślę nad poprawa animacji i nad zrobieniem własnego języka programowania ...Potem własny odtwarzacz muzyki i mogę zabierać się za nowe gry ...W planach mam też zrobienie SA2O czyli Stick Adventure 2 Online :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...