Skocz do zawartości

hudy0070

Użytkownicy
  • Postów

    462
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi opublikowane przez hudy0070

  1. GML (scrfindnearestvisible)
    /*

    argument0 - obiekt który ma być widoczny

    argument1 - gracz?

    argument2 - ściana

    */

    var dyst,ID,a;

    a=sqrt(sqr(room_width)+sqr(room_height));

    with(argument0)

    {

    if(!collision_line(x,y,argument1.x,argument1.y,argument2,false,false))

    {

    dyst=sqrt(sqr(x-argument1.x)+sqr(y-argument1.y));

    if(dyst<global.a)

    {

    global.a=dyst;

    ID=id;

    }

    }

    }

    return id;

  2. Właśnie też dochodzę do takiej konkluzji, iż do pegazusowych czołgów będzie pasowała nazwa i/lub orzełek... Poczekamy zobaczymy... Nazwę można zmienić w razie czego, ewentualnie zrzec się tego iż jest to jakikolwiek remake...

    AlanW wydaje mi się, że coś w ten deseń byłoby całkiem dobrym wyborem. Może coś bardziej melancholijnego ale ten deseń.

  3. W aktualnej wersji jest coś a'la reload bar, jest nawet na screenie tym ostatnim w postaci czerwonych punktów wokół czołgu. Współczynniki takie jak sybkość strzelania, obracania się czy jeżdżenia będą stale poprawiane tak, aby czołgi były między sobą zbalansowane, ale przede wszystkim gracz po zniszczeniu jednostek wroga będzie mógł wnieść jakąś statystykę na wyższy poziom.

  4. Cienie prawdopodobnie będą. Co do grafiki podłoża... Myślę czy nie byłoby dobrym pomysłem tworzyć osobny plik graficzny, który własnie byłby tym podłożem. Innymi słowy wraz z mapą wczytywany byłby plik będący grafiką podłoża. Takie podłoże możnaby edytować w każdym programie, który takową edycję by umożliwiał (np. gimp, paint ).

  5. Tytuł: Battle City 2011

    SYGNATURA.png

    Gatunek: Shooter

     

    Opis: Z mojej strony jest to remake znanej gry na pegazusa, przeniesiony w czasie do obecnego wieku. Głównym aspektem gry będzie oczywiście wyżynanie maszyn przeciwnika. Zrobię co w mojej mocy aby ta część była jak najefektowniejsza. Na drugim planie znajduje się fabuła, która może nie będzie jakaś wygórowana ale zawsze... Oczywiście fabułę będziemy mogli poznawać podczas przechodzenia kampanii. Tymczasowo nie mam nawet zarysu historii więc wszelkie pomoce mile widziane. Kolejnym aspektem gry będzie możliwość grania z botami i/lub znajomymi poprzez internet ( do czego jeszcze daleko ) w różnorakich trybach znanych m.in. z soldata. Dla chętnych w moim uploaderze znajduje się bardzo wczesna wersja gry. Można sprawdzić co i jak. Byłbym wdzięczny gdybyście głosili w tym wątku jakieś pomysły dotyczące rozgrywki jak i fabuły :). Z racji tego, że jestem w klasie maturalnej wszelkie modernizacje projektu mogą pojawiać się dość rzadko. Na koniec pytanie, może jest ktoś zainteresowany współpracą w związku z tym projektem? Pisać PM.

     

     

    Autorzy:

    Programowanie:
    Hudy

    Fabuła:
    brak

    Grafika:
    szpaq99,Hudy

    Muzyka:
    brak

    Screeny:

    screeny zostały zrobione na wersji aktualnej nie tej z uploadera

    Edytor Map

    Menu główne

    Big Boom

     

    Download:

    Wersja alpha

×
×
  • Dodaj nową pozycję...