Skocz do zawartości

hudy0070

Użytkownicy
  • Postów

    462
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez hudy0070

  1. GML if(abs(obj_tarim.x-obj_chodzenie.x)>4)) { move_towards_point(obj_chodzenie.x,y,4); } else { move_towards_point(x,obj_chodzenie.y,4); }
  2. Co do wcześniejszego problemu: GML (step) if( room = room0 ) if monet=9{ monet=0 room_goto_next() } GML (create) x=ty.x; y=ty.y;
  3. https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=210 O coś takiego Ci chodzi?
  4. GML draw_primitive_begin(pr_linestrip) ?
  5. http://www.gmlscripts.com/script/instance_nth_nearest
  6. Nie chodzi przypadkiem o funkcję instance_nearest? Instance_nearest zwraca id najbliższej instancji danego obiektu.
  7. Return zdaje się jest sam w sobie breakiem?
  8. http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=492876 może Ci to jakoś pomoże?
  9. nie wystarczy dodać else między warunkami?
  10. GML (create) oMap=ds_map_create(); for(i=0;i<65536;i+=1;) { if(object_exists(i)) { ds_map_add(oList,i,object_get_name(i)); } } I masz mapę z obiektami jeżeli chcesz się tak męczyć.
  11. może spróbuj coś pokombinować z object_get_name?
  12. Zamiast bawić się w dodawanie kolejnych różnych obiektów, stwórz sobie jeden obiekt i w zależności od tego czym ma być zmieniaj mu parametry. Możesz też zastosować switcha jeżeli znasz ID wszystkich obiektów.
  13. GML (scrfindnearestvisible) /* argument0 - obiekt który ma być widoczny argument1 - gracz? argument2 - ściana */ var dyst,ID,a; a=sqrt(sqr(room_width)+sqr(room_height)); with(argument0) { if(!collision_line(x,y,argument1.x,argument1.y,argument2,false,false)) { dyst=sqrt(sqr(x-argument1.x)+sqr(y-argument1.y)); if(dyst<global.a) { global.a=dyst; ID=id; } } } return id;
  14. Skończcie na razie spór o to czy jest to remake czy nie. Wolałbym abyście się skupili na tym jak mi pomóc :). Co powinienem zrobić aby gra trafiła w gusta graczy? Proszę o w miarę przyziemne opcje...
  15. Podstawowym powodem tego, iż czołg nie porusza się tak jak w battle city jest fakt, że musiałby być kwadratowy to samo tyczy się ścian i środowiska.
  16. Właśnie też dochodzę do takiej konkluzji, iż do pegazusowych czołgów będzie pasowała nazwa i/lub orzełek... Poczekamy zobaczymy... Nazwę można zmienić w razie czego, ewentualnie zrzec się tego iż jest to jakikolwiek remake... AlanW wydaje mi się, że coś w ten deseń byłoby całkiem dobrym wyborem. Może coś bardziej melancholijnego ale ten deseń.
  17. Myślałem nad muzyka z HoI 3 lub czegoś podobnego, ale jakiekolwiek sugestie na temat muzyki są jak na wagę złota :). Słoń mi na ucho nadepnął :P.
  18. W aktualnej wersji jest coś a'la reload bar, jest nawet na screenie tym ostatnim w postaci czerwonych punktów wokół czołgu. Współczynniki takie jak sybkość strzelania, obracania się czy jeżdżenia będą stale poprawiane tak, aby czołgi były między sobą zbalansowane, ale przede wszystkim gracz po zniszczeniu jednostek wroga będzie mógł wnieść jakąś statystykę na wyższy poziom.
  19. Cienie prawdopodobnie będą. Co do grafiki podłoża... Myślę czy nie byłoby dobrym pomysłem tworzyć osobny plik graficzny, który własnie byłby tym podłożem. Innymi słowy wraz z mapą wczytywany byłby plik będący grafiką podłoża. Takie podłoże możnaby edytować w każdym programie, który takową edycję by umożliwiał (np. gimp, paint ).
  20. To wina rozdzielczości w GM, w rozdzielczości 1024x768 lub 1280x1024 wszystko powinno być ok.
  21. Dodałem link do wczesnej wersji gry w pierwszym poście. Bardzo proszę o jakieś pomysły dotyczące projektu.
  22. Tytuł: Battle City 2011 Gatunek: Shooter Opis: Z mojej strony jest to remake znanej gry na pegazusa, przeniesiony w czasie do obecnego wieku. Głównym aspektem gry będzie oczywiście wyżynanie maszyn przeciwnika. Zrobię co w mojej mocy aby ta część była jak najefektowniejsza. Na drugim planie znajduje się fabuła, która może nie będzie jakaś wygórowana ale zawsze... Oczywiście fabułę będziemy mogli poznawać podczas przechodzenia kampanii. Tymczasowo nie mam nawet zarysu historii więc wszelkie pomoce mile widziane. Kolejnym aspektem gry będzie możliwość grania z botami i/lub znajomymi poprzez internet ( do czego jeszcze daleko ) w różnorakich trybach znanych m.in. z soldata. Dla chętnych w moim uploaderze znajduje się bardzo wczesna wersja gry. Można sprawdzić co i jak. Byłbym wdzięczny gdybyście głosili w tym wątku jakieś pomysły dotyczące rozgrywki jak i fabuły :). Z racji tego, że jestem w klasie maturalnej wszelkie modernizacje projektu mogą pojawiać się dość rzadko. Na koniec pytanie, może jest ktoś zainteresowany współpracą w związku z tym projektem? Pisać PM. Autorzy: Programowanie: Hudy Fabuła: brak Grafika: szpaq99,Hudy Muzyka: brak Screeny: screeny zostały zrobione na wersji aktualnej nie tej z uploadera Edytor Map Menu główne Big Boom Download: Wersja alpha
  23. Tam nie powinno być napisane found zamiast find?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...