Skocz do zawartości

lenin

Użytkownicy
  • Zawartość

    2294
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O lenin

  • Tytuł
    DnB Dzifffko
  • Urodziny 05/22/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    CM Games

Profile Fields

  • Skąd
    Boat City
  • Płeć
    Male
  1. Optymalizacja draw

    A surface'y?
  2. Poruszanie względem direction

    To ja mam pytanko odnośnie tej dyskusji. Jakie sterowanie w takim razie polecacie? Przydało by się bardzo skoro mówicie, że taka lipa, a moim projekcie akurat taki system mam :|
  3. Temat zbiorczy na drobnostki

    najprościej (niekoniecznie najlepiej) przy niszczeniu skrzyni czyść wszystkie komórki i ponownie dodaj przeszkody
  4. Moja twórczość

    ogólnie przyjemny ale: -zbyt monotonny, to samo tempo non stop - brak przejścia w moment zwolnionego rytmu. -i czasem zaczyna mielić jakby miał zaraz wskoczyć dubstep ale nic z tego nie wychodzi i wraca z powrotem do równego bitu i imo nie ładnie to brzmi A na początku czułem jakbym odpalił jakiegoś bejsa sprzed 10 lat, co dla mnie na plus:)
  5. Temat zbiorczy na drobnostki

    [mały doublepost] znalazłem takie coś gmc.yoyogames I tam gościu zrobił testy na dużych i małych tilesach i wychodzi na to, że jednak lepiej lecieć na większych Chyba jednak zostanę przy większych tilesach i nie będę kombinował:)
  6. Temat zbiorczy na drobnostki

    a myślałem, że rysowanie na surface nie zabiera pamięci, dopiero samo jego rysowanie już tak:/ Dobra zostawię narazie tilesy tak jak są. Jak będę zmieniał testowego rooma już na tego właściwego( większego) i zobaczę jakiś znaczący spadek wydajności to machnę własny edytor ( pomysł na niego już mam ale nie chciałbym siedzieć nad tym nie potrzebnie)
  7. Temat zbiorczy na drobnostki

    Ostatnie pytanie tak gdybam i gdybam. Jeśli wrzucę wszystko do surface i będę rysował tylko jego część widoczną na ekranie, to nie powinno mieć większego znaczenia jego wielkość i co zawiera? Tak na moją logike
  8. Galeria Grafik

    Zbyt pochylony jest trochę za bardzo do przodu, ale poza tym super
  9. Temat zbiorczy na drobnostki

    background mam podzielony wcześniej w programie graficznym na te części 1500x1500, ustawione jako tilesy i poukładane jak puzzle w room edytorze. Ale jeśli room miałby mieć wielkość powiedzmy 30000x30000 lub więcej to już słabo pewnie będzie:/
  10. Temat zbiorczy na drobnostki

    a tilesy o rozmiarze 1500x1500 tworzące background w edytorze rooma ? Niestety nie mogę poskładać tego z pojedynczych elementów bo nie osiągnę takiego efektu jakiego oczekuję.
  11. Temat zbiorczy na drobnostki

    [pytanie] Czy dodanie dużych grafik do projektu wpływa jakoś na działanie gry ? Oczywiście pomijam dłuższe wczytywanie się gry i ładowania grafik na początku.
  12. Temat zbiorczy na drobnostki

    Uruchom debuggera i wybierz żeby wyświetliło Ci okno 'profiler'. tam znajdziesz wszystko co potrzeba
  13. Angels Downfall

    nie wyłączenie tylko zmień na coś innego niż gwiazdki i żeby się tak szeroko nie rozchodziło. Bardziej jakiś delikatny efekt byłby lepszy
  14. Angels Downfall

    o nie, wywal te złote gwiazdki bo straszne są. I nie wiem co to są te świecące kółka białe. A reszta imo fajna:) TO KIEDY DEMO?
  15. Problem z wrogiem

    to przy kolejnych dodaj else przed if i zobacz jak to będzie wyglądać i poprawiaj sobie dalej powoli, znajdź najlepsze rozwiązanie. Chodzi o to żeby nie mogł się zmienić kilka razy image_xscale
×