Skocz do zawartości

LolikZabijaka

Użytkownicy
  • Zawartość

    1127
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana LolikZabijaka w Rankingu w dniu 14 Czerwiec

LolikZabijaka posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

10 Dobry człowiek

O LolikZabijaka

  • Tytuł
    ALE ZA SWOJE
  • Urodziny 11/26/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    Team kopania w "D"
  • GG
    7344078
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Olsztyn
  • Płeć
    Male
  • Interests
    Metal up your ass!

Ostatnie wizyty

8334 wyświetleń profilu
  1. Latanie bokiem - drift

    W draw rysuję jedynie jego cień, a image_angle jest przypisane w STEPIE.
  2. Cześć, siedzę sobie teraz nad możliwością używania pojazdów w grze, napotkałem w sumie dwa problemy. Pierwszy polega na tym, że chciałbym dać możliwość polatania bokiem, przy wciśnięciu spacji, czyli po zarzuceniu rękawa pojazd nieznacznie zwalnia, ale można klawiszami kierunkowymi ustawiać jego kąt(przy zaciągniętym ręcznym wartości wychylenia będą większe, niż przy zwykłym skręcaniu) Niestety niezależne od tego czy zaciągnę rękaw, czy nie, auto nie zachowuje się tak jakbym chciał(zachowuje tę samą wartość skręcania) oto kod z klawisza "A" if speed>1{ direction += 1} if speed>4{ direction += 2} if speed>8{ direction += 3} if keyboard_check(vk_space) and keyboard_check(ord('W')) { speed-=0.3 image_angle+=18 trace_create(x+lengthdir_x(36,image_angle+180),y+lengthdir_y(36,image_angle+180),image_angle) } Drugi problem tyczy się kolizji, kiedy rozpędzam wóz i w coś przywalę, to auto owszem odbija się, tracąc prędkość(nadałem friction przy dzwonie), ale później nie mogę nim ruszyć, gdzie jest błąd? Kod z kolizji wozu z przeszkodą: if speed>1{ move_bounce_all(1) speed-=5 friction=3 }
  3. Dywersant

    Silnik AI dość zawiły, cały czas go rozpracowuję, sporo rzeczy już ogarnąłem, staram się zoptymalizować tych wrogów, aby byli niebezpieczni, ale nie do przesady, aby mieć szanse, z tym bugiem, to wiem o co chodzi, zapomniałem nadać większą maskę. Kilka lat temu prosiliście o automatyczne przeładowanie, więc je wrzuciłem a co do mięsa, to ma to oddać prostacki charakter protagonisty, pamiętajmy, że nie każdy człowiek żyjący w tamtych czasach był przedstawicielem "młodzieży romantyzmu" mówiącej piękną polszczyzną, tak czy siak dzięki za opinie
  4. Tytuł: Moje Crapy Gatunek: Bliżej nieokreślony Opis: Temat bardziej dla śmiechu. Ostatnio wróciłem do programowania, i przejrzałem swoje stare "projekty". Kiedyś tworzone z wielką powagą i zapałem, dziś to po prostu nieudolne próby stworzenia gier. Każda z tych gier kuleje pod każdym względem dając kupę śmiechu Download: Crapy Rozmiar pliku: 12MB. Autorzy: Programowanie: Tak, to byłem ja. Fabuła: Nie wiem czy o fabule można w ogóle mówić, ale okej, też ja. Grafika: Wstyd się przyznać Muzyka: Brak muzyki Screeny: Screen 1 Screen 2
  5. Dywersant

    Proszę bardzo oto poprawiona wersja, teraz to już pełnoprawne DEMO Dywersant v1.2 @EDIT Dzięki Vader za pomoc przy blokowaniu na ścianach
  6. Dywersant

    Tak jakoś dodaje to realizmu ^^ Dzięki za opinie Vader - A jaki to kod miałby być? Może jakaś mała podpowiedź ? Bo próbowałem coś zrobić z tym blokowaniem, ale nie wyszło to najlepiej.
  7. Dywersant

    Sekrety są, poszukaj dobrze BTW Dzięki za ocenę Wojzax, pamiętam, jak lubiłeś tę produkcję, stara gwardia jeszcze tu przebywa
  8. Dywersant

    Jakoś niezbyt długo, znalazłem, na liście dziwnych nazwisk
  9. Dywersant

    Tytuł: Dywersant Gatunek: Akcja Opis: Dużo mógłbym tu napisać, jest to swego rodzaju remake kultowej "Parszywej Dwunastki", kiedyś próbowałem zrobić część drugą, ale jak sami wiecie był to kompletny crap. Ta gra była pisana od nowa, zawiera tylko około 10% mechanik z oryginału, dodałem dużo udogodnień, podniosłem dynamikę rozgrywki, poprawiłem grafikę i bardziej rażące bugi (na przykład możliwość zabicia kogoś przez ścianę). Z poważnej fabuły także zrezygnowałem. Gra opowiada o Tadeuszu Chujeba, samotnym wilku, który z pomocą swoich przyjaciół wykonuje spektakularne i nie zawsze zgodne z konwencją genewską akcje dywersyjne. Protagonista nie jest, jak w poprzednich odsłonach - czystym i prawym superbohaterem, ale superbohaterem, który nie ma krztyny ogłady. Jest chamem, ale bardzo skutecznym. Wykonuje akcję, na które AK daje mu przyzwolenie, ale głośno o tym nie mówią Tyle, co do fabuły. Jeśli chodzi o dalsze postępy względem poprzednich produkcji - zobaczcie sami! Download: Dywersant - Sorki, że na innym hoście, ale nie chciało mi wrzucić na GMUP Rozmiar pliku: Około 10 MB Autorzy: Programowanie: Raczej ja(korzystając z wielu silników, modyfikując na własne potrzeby) Fabuła:Ja Grafika: Ja Muzyka: RTCW Screeny: Screen Teraz część praktyczna: Sterowanie: WSAD - Chodzenie ENTER - Zmiana trybu sterowanie(ośmiokierunkowe, albo w kierunku myszy) Lewy Myszy - Atak R - Przeładowanie LEWY SHIFT - Bieganie SPACJA - Przewijanie tekstu Rolka Myszy - Zmiana Broni E - Otwieranie/zamykanie drzwi. Odnośnie misji nr.1 "Znajdź broń" - Znajdziecie ją w stodole, dotrzecie do niej idąc pierwszym rozwidleniem w dół na dróżce leśnej Życzę udanej ZABAWY
  10. Joł! Problem wygląda tak, skorzystałem z pola tekstowego RPG od Gnyska, wszystko elegancko, ale kiedy wyświetla mi się tekst, po przewinięciu i zamknięciu go, znika mi z ekranu także HUD. Pytanie brzmi: Dlaczego ? Dam tu kody z obiektów odpowiedzialnych za to : DRAW PANELU <code> with o_gracz{ draw_set_font( font0 ) ; draw_set_color( c_white ) ; draw_set_halign( fa_center ) xx = view_xview[ 0 ] + view_wport[ 0 ] - 107 // pozycja panelu yy = view_yview[ 0 ] + view_yport[ 0 ] +1 if ( bron != luj ) //jezeli aktualna bron != nic { draw_text( xx - 15 , yy + 45 , weapon_name[ bron ] ) // rysuje napis z nazwą broni draw_text( xx + 15 , yy + 65 , string( ammo_wmagazynku[ bron ] ) + '/' + string( ammo_zapasowe[ bron ] )) // rysuje ilość ammo } if bron= luj { draw_text( xx - 15 , yy + 45 , weapon_name[ bron ] ) // rysuje napis z nazwą broni } draw_healthbar(view_xview+32,view_yview+16,view_xview+150,view_yview+20,stamina,c_white,c_red,c_teal,0,1,1); draw_healthbar(view_xview+32,view_yview+23,view_xview+150,view_yview+30,zdrowie,c_white,c_red,make_color_rgb(0,90,0),0,1,1); if armor>0{ draw_healthbar(view_xview+32,view_yview+32,view_xview+150,view_yview+36,armor,c_white,c_gray,c_gray,0,1,1); } if misja0=0{ draw_set_font(f_misje) make_color_rgb(221,221,221);draw_set_halign( fa_left ) ;draw_text( view_xview[ 0 ] + 32 , view_yview[ 0 ] + 50 , 'Znajdź broń!' ) } if misja0=1{ draw_set_font(f_misje) make_color_rgb(221,221,221) ;draw_set_halign( fa_left );draw_text( view_xview[ 0 ] + 32 , view_yview[ 0 ] + 50 , 'Dostań się do rezydencji!' ) } if misja0=2{ draw_set_font(f_misje) make_color_rgb(221,221,221) ;draw_set_halign( fa_left );draw_text( view_xview[ 0 ] + 32 , view_yview[ 0 ] + 50 , 'Zabij Schumanna, oraz odbierz plany "Transferu Wschodnio-Niemieckiego"!' ) } if misja0=3{ draw_set_font(f_misje) make_color_rgb(221,221,221) ;draw_set_halign( fa_left );draw_text( view_xview[ 0 ] + 32 , view_yview[ 0 ] + 50 , 'Wezwij pomoc przez radiostację!' ) } if misja0=4{ draw_set_font(f_misje) make_color_rgb(221,221,221) ;draw_set_halign( fa_left );draw_text( view_xview[ 0 ] + 32 , view_yview[ 0 ] + 50 , 'Bierz dupę w troki Ty przebrzydły kurwiarzu!' ) } } with o_boh_trup { draw_set_font(f_misje) make_color_rgb(221,221,221) ;draw_set_halign( fa_left );draw_text( view_xview[ 0 ] + 32 , view_yview[ 0 ] + 50 , 'Nie żyjesz...' ) } </code> Create o_text: <code> alpha=0; //przeswitywalnosc step=0; //kolejne zadanie przez nas wykonywane - KROK text=''; //tekst jaki mamy wyswietlic leght = 0;</code> STEP: <code> if not ds_queue_empty(global.textq) and global.text_get=true //jezeli [kolejka] nie jest pusta i mozna [pobrac tekst] { global.text_get=false;//wylacz pobieranie tekstu, aby funkcja sie juz nie wywolala, dopuki znowu nie bedzie true text=ds_queue_dequeue(global.textq);//pobierz tekst z kolejki step=1;//ustaw zadanie na jeden leght=0; } //KROK 1 if step=1 { //zmniejszamy przeswitywalnosc az do max. widocznosci (1) if alpha<1 then alpha+=0.2 else { //przeswitywalnosci juz nie ma, zatem skoncz wykonywanie tego skryptu alpha=1; step=2; } } //KROK 2 if step=2 { if leght<string_length(string(text)) then leght += 5; // Mozesz zmienic predkosc "drukowania" testu dodajac inna liczbe do zmiennej leght } //KROK 3 if step=3 { //teraz zwiekszaj przeswitywalnosc az do znikniecia (0) if alpha>0 then alpha-=0.2 else { //przeswituje juz tak ze bardziej nie moze alpha=0; text=''; global.text_get=true;//ustaw, ze mozna juz pobierac tekst step=0; } } </code> DRAW: <code> vx=view_xview[0]; vy=view_yview[0]; // ^^ dodatkowe zabezpieczenie gdybysmy wlaczyli viewy, jak nie ma wloczonych //i tak dziala jak nalezy //teraz malujemy tlo tekstu draw_set_alpha(alpha/2); draw_set_color(c_yellow); draw_rectangle(vx+20,vy+600,vx+1260,vy+700,false); //teraz malujemy obwodke draw_set_alpha(alpha); draw_set_color(c_black); draw_rectangle(vx+20,vy+600,vx+1260,vy+700,true); //a teraz tekst, za pomoca draw_text_ext, zeby nie wyjechal poza prawa strone draw_set_color(c_black); draw_set_font(font_text); draw_set_halign(fa_left); draw_set_valign(fa_top); draw_text_ext(vx+22,vy+720-20-100-2,string_copy(string(text),1,round(leght)),-1,596); </code> Press Space: <code> if leght!=string_length(string(text)) { leght=string_length(string(text)); exit; } if step=2 then step=3;/*jezeli KROK jest rowny 2 (czyli wsyzstko zostalo rozjasnione) to przejdz do KROKU 3 - zwiekszaj przezroczystosc*/ </code> Co się ze sobą gryzie, gdzie może być babol? Pozdrawiam.
  11. Dywersant '39(Tytuł Roboczy)

    Mógłbym próbować, czemu nie, ale szczerze, to nie wiem czy wygląd drzew jest w tym momencie najważniejszy Jak znajdę w sobie siłę to może się pobawię z tym
  12. Dywersant '39(Tytuł Roboczy)

    Udało mi się wreszcie zalogować, co serio łatwe nie było Cóż mogę powiedzieć, dziwi mnie troszeczkę podejście na tym forum. Oczywiście krytykę jak najbardziej przyjmuję, mogę się z nią zgodzić lub nie, zdaję sobie sprawę że pewne aspekty mojej twórczości mogą nie odpowiadać innym, więc postaram się wyjaśnić swoje stanowisko w tej sprawie Po pierwsze: Starsi użytkownicy wiedzą, że te X lat temu udzielałem się na forum o wiele częściej, wtedy były inne standardy, wielu użytkowników pokazywało swoje wypociny(w tym ja) z różnym efektem, ale jak to Vader napisał, wtedy patrzono na inwencję twórczą, pomysł, samą chęć zrobienia czegoś. Po drugie: Widzę że część starych użytkowników zrobiło na tym niezłą karierę (za co oczywiście szacun :)) i według mnie utarli oni jakieś standardy, jak powinna wyglądać gra, jaka powinna być grafika, pierdyliard super efektów, technologii i tak dalej. Wszystko super, nie ma z tym problemu No i przejdę do meritum: Ja osobiście nigdy nie byłem i nie będę jakimś tam profesjonalistą, tworzę gry w charakterze jakiegoś tam hobby, po pracy, wieczorem, przy piwku, nie zgodzę się z Tobą ANtY, że stoję w miejscu od X lat. Zwróć uwagę kolego sympatyczny jak wyglądała pierwsza Parszywa Dwunastka, a jak wygląda ten twór. Podobne prawda? Właśnie o to mi chodziło, ale zauważ, że dzisiejsza grafika, jest wykonana o wiele staranniej i według mojej opinii, w oczy nie razi. Jeśli chodzi o drzewa, cóż, jak już napisałem lepszych Ci nie zrobię, po prostu nie umiem, a uwierz że próbowałem, a programy typu tree[d] mają gównianą kolorystykę, która nie pasuje do reszty otoczenia. Naprawdę nie chcę tutaj mówić, że wszystko jest super, piękne idealne, bo na pewno tak nie jest, ale jedno jest pewne, że naprawdę w ogół włożyłem mnóstwo pracy. Zrobiłem wszystko sam, tak jak potrafiłem, może to wszystko być nieco przestarzałe, ale jak wiadomo bardzo długo nie udzielałem się tutaj i chciałem powrócić sobie do tych czasów, kiedy to gry robiło się z wielką przyjemnością i przeświadczeniem, że robisz coś, co może spodobać się również innym, albo i nie Najprościej mówiąc, nie zależy mi na jakimś super wyszukanym nowoczesnym stylu, jaki tu widzę, bo średnio mi to leży, chcę to zrobić po swojemu, po staremu, tak jak dawniej Pozdrawiam
  13. Dywersant '39(Tytuł Roboczy)

    Z tymi drzewami to u mnie stały problem Próbowałem różnych metod, korzystałem między innymi z tree[d] ale obiekty z tego programu nie pasują do pozostałych, zawartych w grze, nie wiem czy pamiętacie P12 II, tam właśnie użyłem drzew z generatora i wyglądało to dość słabo Może jakieś propozycje, jak powinny wyglądać te drzewka ? Moim zdaniem są w porządku, ale właśnie po to wrzucam szczątkowy materiał, aby wyeliminować największe bolączki. Czy oprócz drzew, coś jeszcze można poprawić pod względem graficznym? Pytam na razie tylko o to, bo pod względem technicznym gra ma nadal dość spore problemy m.in z optymalizacją oraz niektórymi kolizjami, co dodać, co ewentualnie zabrać?
  14. Dywersant '39(Tytuł Roboczy)

    Witam serdecznie wszystkich użytkowników! Jakiś czas temu wspomniałem o wskrzeszeniu starej dobrej P12, tak więc wrzucam oficjalną zapowiedź! Tytuł:Dywersant '39 Gatunek: TDS Opis: Czerwiec, rok 1939, nad Europą zbierają się czarne chmury, a wojna staje się nieunikniona. Polski wywiad wojskowy wysyła nas na tajną operację za liniami wroga. Całość dopełniać będzie rozbudowana fabuła, alternatywna wersja historii(moja własna), szybkie tempo rozgrywki oraz gore :D Schemat oklepany, ale wywaliłem zeń bohaterskich amerykanów i postanowiłem sam zrobić coś w rodzaju polskiego agenta 007, osadzonego w rzeczywistości II RP :) Autorzy: Programowanie: Głównie ja, jednak korzystałem z wielu różnych silników i modyfikuję je na własne potrzeby Fabuła: Ja Grafika: Wiadomo że ja :D Muzyka: Różne źródła, aczkolwiek chwilowo brak Screeny: Screen 3 Screen 2 Screen 1 Zapraszam do oceniania i dyskusji Pozdrawiam !
  15. Total Wojna !!!

    Dawno czegoś takiego nie widziałem Całość po prostu posysa, ta grafika, ta adrenalina, kiedy czujesz na plecach oddech swoich adwersarzy, fabuła wciągająca, wielowątkowa, z wieloma nieoczekiwanymi zwrotami akcji. Gra trzyma w napięciu od samego początku do końca. Widać, że rodzi nam się nowy talent. Oby więcej takich P.S. Czy dźwięk umierania przeciwnika nie wydaje Wam się podejrzany ? Może to ja mam jakieś włochate myśli xd
×