Skocz do zawartości

LolikZabijaka

Użytkownicy
  • Zawartość

    1163
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana LolikZabijaka w Rankingu w dniu 14 Czerwiec

LolikZabijaka posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

12 Dobry człowiek

O LolikZabijaka

  • Tytuł
    ALE ZA SWOJE
  • Urodziny 11/26/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    D.P. Studio
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Olsztyn
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Interests
    Trochę tego jest.

Ostatnie wizyty

8460 wyświetleń profilu
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    No z rzutem izometrycznym to podejrzewam, że sprawa nie jest łatwa, nieźle, widzę że gierka będzie we współczesnym stylu Ja jednak pozostanę przy TOP-Down i realiach II wojny Dołożę nowy zrzut z wersji testowej. Z racji, że będę robił konwersję na GMS, pracuję na razie głównie nad grafiką, zmieniłem trochę kolorystykę Wermachtu, na bardziej realistyczną, krew również ma ciemniejszą barwę, jest jej więcej i co najważniejsze, zaokrągliłem trochę ulice, bo były zbyt kanciaste. Jeśli po ustawieniu wszystkiego gra będzie grywalna(optymalizacja) to wstawię kolejne demo.
  2. Surface - Optymalizacja

    No dobra, łapię, w takimrazie zainwestuję już te 39$, ale nie teraz, skupię się na razie na grafice itp, a jak znajdę wolne środki, to sobie kupię licencję
  3. Surface - Optymalizacja

    Z tego co widzę, to swojego projektu nie odpalę, bo jest jakiś tam limit spritów itp. (bo już to ściągnąłem)
  4. Surface - Optymalizacja

    A uda się wgrać już gotowy projekt do GMSA ?
  5. Surface - Optymalizacja

    Można w jakiś sposób wypróbować gmsa? Niekoniecznie go wykupując, bo nie wiem, czy ten silnik, który mam w ogóle pójdzie.
  6. Surface - Optymalizacja

    Czyli to oznacza, że nic nie da się zrobić ?
  7. Surface - Optymalizacja

    Pod jakim hasłem tego szukać ?
  8. Surface - Optymalizacja

    Znalazłem w pomocy zakładkę "Drawing Surface" - oto wpis: Note that there are no functions to copy part of the screen to a surface. (This is impossible due to possible format differences between the screen and the surfaces.) If this is required you must set a surface as render target and next draw the room. You can then use the surface copying routines to get parts of it. Note that you can also create sprites and backgrounds from surfaces. See the section on changing resources for more information. Some care must be taken when using these functions. In particular please notice the following: You should never change the drawing target while you are actually drawing on the screen, that is, never use it in drawing events. This will cause serious problems with the projection and viewport. Surfaces do not work correctly with 3D mode. You can use them while not in 3D mode (by calling d3d_end() before using them), but once you start 3D mode again the surfaces will be destroyed. For reasons of speed, the surface is maintained in videomemory only. As a result, you might loose the surface when e.g. the screen resolution changes or the screensaver pops up. Surfaces will not be saved when saving a game. Oraz wpis o titlesach: The following functions deal with layers of tiles, that is, collections of tiles at the same depth. tile_layer_hide(depth) Hides all tiles at the indicated depth layer. tile_layer_show(depth) Shows all tiles at the indicated depth layer. tile_layer_delete(depth) Deletes all tiles at the indicated depth layer. tile_layer_shift(depth,x,y) Shifts all tiles at the indicated depth layer over the vector x,y. Can be used to create scrolling layers of tiles. tile_layer_find(depth,x,y) Returns the id of the tile with the given depth at position (x,y). When no tile exists at the position -1 is returned. When multiple tiles with the given depth exist at the position the first one is returned. tile_layer_delete_at(depth,x,y) Deletes the tile with the given depth at position (x,y). When multiple tiles with the given depth exist at the position they are all deleted. tile_layer_depth(depth,newdepth) Changes the depth of all tiles at the indicated depth to the new depth. With this function you can move whole tile layers to a new depth.
  9. Surface - Optymalizacja

    Gdzie tego szukać ?
  10. Surface - Optymalizacja

    Sorki, mam mały remont na kwadracie, nie miałem jak odpisać. Sprawa wygląda tak: Każdy kawałek, krew itp jest osobnym obiektem, które ma zapisane w create np. losowy kierunek itp. Po drugie, programuję w GM8 (nie w 8.1 - bo jest jakiś niedorobiony) Wiem, że to prehistoryczny program, ale jakoś nie mam ochoty łożyć na GMSa, grami zajmuję się w charakterze hobby ^^ A co do kradnięcia pamięci, to wiele obiektów robi cienie, za pomocą draw, po drugie, same ciała, ze względu na zastosowany ragdoll mogą mulić(aczkolwiek same ciała chyba aż tak nie szkodzą) w każdym poziomie jest sporo titlesetów. Także jeszcze raz, co powinienem zrobić, niekoniecznie zmieniając efekty, które już zaimplementowałem. Pozdro @Edit Same ciała nie mulą, bardziej te wszystkie flaki, odłamki itp, podejrzewam, że solidy też mogą mieć swój wkład w to.
  11. Lengthdir - Nie ogarniam

    Oparte na tamtym silniku Szkieletówki, za to przerobione na własne potrzeby Proszę :D Lewy myszy, robisz nowe ciało Enter - Reset
  12. Surface - Optymalizacja

    Może, ale według mnie są potrzebne, bo przy takiej sytuacji FPS zaczyna spadać
  13. Surface - Optymalizacja

    Próbowałem na różne sposoby i nadal się ów proceder powtarzał, poza tym z samej deaktywacji niewiele wynika, bo czasem się ostro odwala w samym polu widzenia (przy jakiejś ostrzejszej wymianie ognia wszystko fruwa) Uważam, że deaktywacja, tylko po części rozwiązuje problem, potrzebne też są surface.
  14. Surface - Optymalizacja

    Mam swój własny, ale nie widać żadnego. Zamieniłem rozmiar rooma, na view, zrobił się jeszcze większy bajzel, nadal tnie, a przy okazji wszystko zniknęło. Draw if (!surface_exists(surf)) { surf = surface_create( x+view_xview, y+view_yview ); } surface_set_target(surf); draw_set_color( c_white ) draw_rectangle( 0 , 0 , x+view_xview , y+view_yview , 0 ) for( i = 0 ; i < instance_number( cialo_par ) ; i += 1 ) { ID = instance_find( cialo_par , i ) draw_sprite_ext( ID. sprite_index , 0 , ID.x , ID.y , ID.image_xscale , ID.image_yscale , ID.image_angle , -1 , 1 ) } surface_reset_target(); draw_surface(surf, x+view_xview[0] , y+view_yview[0]);
  15. Surface - Optymalizacja

    No okej, obiekty wróciły, ale zniknął kursor za to, jakim cudem ? Taki kod w DRAW, nie dość, że kursora ni ma, to FPS spadł bardziej, niż wcześniej xd if (!surface_exists(surf)) { surf = surface_create( room_width , room_height ); } surface_set_target(surf); draw_set_color( c_white ) draw_rectangle( 0 , 0 , room_width , room_height , 0 ) for( i = 0 ; i < instance_number( cialo_par ) ; i += 1 ) { ID = instance_find( cialo_par , i ) draw_sprite_ext( ID. sprite_index , 0 , ID.x , ID.y , ID.image_xscale , ID.image_yscale , ID.image_angle , -1 , 1 ) } surface_reset_target(); draw_surface(surf,room_width , room_height);
×