Skocz do zawartości

LolikZabijaka

Użytkownicy
  • Zawartość

    1171
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana LolikZabijaka w Rankingu w dniu 14 Czerwiec 2018

LolikZabijaka posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

13 Dobry człowiek

O LolikZabijaka

  • Tytuł
    ALE ZA SWOJE
  • Urodziny 11/26/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    D.P. Studio
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Olsztyn
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Interests
    Trochę tego jest.

Ostatnie wizyty

9216 wyświetleń profilu
  1. Przesiadka na GMS - Spadek jakości

    Ok, znalezione, teraz pytanie, każdy jeden sprite muszę osobno tak dobijać ?
  2. Przesiadka na GMS - Spadek jakości

    Te pre-multiply robi się jakimś kodem, czy w ustawieniach sprite'a ?
  3. Przesiadka na GMS - Spadek jakości

    Znalazłem(częściowe) źródło problemu. Miałem wgrane stare Pole Tekstowe, które kiedyś zrobił Gnysek, to ono pierdzieliło mi całą grafikę, usunąłem dziadostwo i wygląda okej, jednak niektóre spritesy nadal mają jakieś wtrącenia innych kolorów, np. krew ma zielone piksele, a drzewa niebieską obwódkę, ogólnie obiekty, których image_angle jest zmiennie, te krzaczą się najczęściej(nie wszystkie) Gdzie szukać rozwiązania ?
  4. Przesiadka na GMS - Spadek jakości

    Skalowanie ustawiłem na MAX, 8192x8192, jeśli chodzi o surface, to nie używam, poza tym problem dotyczy też titlesów, rozmiar okna i view tak jak w oryginale, rozmiar okna 1280x720, taki sam obszar widzenia. Antyaliasing włączony, ale gdy nie jest aktywny, to wygląda to jeszcze gorzej.
  5. Cześć, pisałem już wcześniej o tym, ale odpowiedzi nie uzyskałem. Jakiś czas temu zrobiłem konwersję silnika gry z gm8 na gms 1.4, poprawiłem drobne błędy, aby gra chciała się uruchomić, niestety, po uruchomieniu produkcja mocno straciła wizualnie, zrobiła się pikseloza, pełno różnych "wtrąceń" i ogólnie dziwne rozmycie, co może być przyczyną, gdzie szukać problemu? Pokazuję screeny: Gra na GM8 Gra na GMS1.4
  6. Przesiadka na GMS - Crash

    Dobra, na modelu testowym problem zlikwidowany. Druga sprawa, po konwersji na GMS gra wygląda do dupy, wszystkie obiekty są rozpixelowane(nawet przy daniu wygładzenia krawędzi) całość wygląda, jakby była na najniższych ustawieniach, grafika stała się zniekształcona i zakrzywiona? Ustawiłem View na 1280x720, na poprzedniej wersji wyglądało dobrze, a tu taka kaszana, gdzie to ustawić ?
  7. Przesiadka na GMS - Crash

    W create mam po prostu wpisane to: bron = bron[ active ] Na gm8 wszystko działało, co tu trzeba zmienić? Tablicy w create nie ruszałem.
  8. Witam, postanowiłem przenieść swój projekt na GMS(chwilowo korzystam z wersji 1.4, tej najnowszej nie ogarniam, jest cholernie nieczytelna) Niestety nie udało mi się przenieść całej zawartości, jedynie sprity, dźwięki, tła, obiekty, te kluczowe przenoszę ręcznie, o ile AI i inne efekty przeszły bezproblemowo, to problem pojawił się przy obiekcie gracza, w dwóch kluczowych dziedzinach, czyli strzelanie i zmiana broni, Oto kod na zmianę broni: if ( not laduj ) exit i = 0 while( true ) { active -= 1 if ( active < 1 ) active = count if ( ammo_wmagazynku[ bron[ active ]] > 0 or ammo_zapasowe[ bron[ active ]] > 0 ) break if ( i = count ) break else i += 1 } trzyma=true celowanie=0 broni = bron[ active ] //zmiana broni Rolka myszy w górę, gra wywala do pulpitu, pokazując taki komunikat: ############################################################################################ FATAL ERROR in action number 1 of Mouse Event for Mouse Wheel Down for object o_gracz: trying to index a variable which is not an array at gml_Object_o_gracz_MouseWheelDown_1 (line 11) - if ( ammo_wmagazynku[ bron[ active ]] > 0 or ammo_zapasowe[ bron[ active ]] > 0 ) break ############################################################################################ Drugi crash następuje przy oddaniu strzału, postać wydaje dźwięk, pocisk się pojawia, ale od razu pokazuje się to: ############################################################################################ FATAL ERROR in action number 1 of Draw Event for object o_gracz: trying to index a variable which is not an array at gml_Object_o_gracz_DrawEvent_1 (line 8) - if ( ammo_wmagazynku[ bron[ active ]] > 0 or ammo_zapasowe[ bron[ active ]] > 0 and shoot=false ) ############################################################################################ Jak na moje, to wygląda na to, że GMS nie odróżnia od siebie zmiennych na zasadzie "strzał=strzał", w GM8 tego problemu nie było. KOD w DRAW bohatera: if trzyma=false and laduj=true { draw_sprite_ext(sprite_bron[bron],image_index,x-5,y+5,image_xscale, image_yscale,direction ,c_black,0.5) if ( shoot == true ) { if ( ammo_wmagazynku[ bron[ active ]] > 0 or ammo_zapasowe[ bron[ active ]] > 0 and shoot=false ) draw_sprite_ext( sprite_bron[ bron ],image_index,x,y,image_xscale, image_yscale, direction , image_blend,image_alpha) else draw_sprite_ext( sprite_strzal[ bron ],image_index,x,y,image_xscale, image_yscale,direction , image_blend,image_alpha) } else draw_sprite_ext( sprite_bron[ bron ],image_index,x,y,image_xscale, image_yscale,direction , image_blend,image_alpha) } if ( shoot == false and trzyma=true and laduj=true ) { if ( shoot=false ) draw_sprite_ext(sprite_trzyma[bron],image_index,x-4,y+4,image_xscale, image_yscale,direction ,c_black,0.5) draw_sprite_ext( sprite_trzyma[ bron ],image_index,x,y,image_xscale, image_yscale, direction , image_blend,image_alpha) } if laduj=false{ draw_sprite_ext(load_sprite[bron],image_index,x-4,y+4,image_xscale, image_yscale,direction ,c_black,0.5) draw_sprite_ext( load_sprite[ bron ],image_index,x,y,image_xscale, image_yscale, direction , image_blend,image_alpha) } Co tu się gryzie, jeden tego typu problem naprawiłem, ale tutaj nie mam pojęcia.
  9. czemu strona główna nie działa ?

     

  10. Wifi i mikrofon

    Siemka, mam do Was dwa pytania powiązane z obsługą kompa, piszę tutaj, bo społeczność GMC ma szeroko pojętą wiedzę w tym temacie 1. Naszło mnie na partyjki w UT, zawsze ja stawiałem serwery, do tej pory nie było problemu, ale od dłuższego czasu łączę się z netem po WiFi, jak wiadomo, router sprawia, że IP mojego komputera staje się wewnętrzne.(Dostawca daje zewnętrzne stałe IP, ale tylko wtedy, gdy łącze się przez Ethernet) Co należało by zrobić, abym mógł postawić serwer gry łącząc się przez WiFi? 2. Druga sprawa, to mikrofon, który mam wbudowany w laptopa, niby działa, ale jest jebitny szum, a głosu w zasadzie nie słychać. Podłączałem różne urządzenia, ale dziwnym trafem komputer ich nie widzi, cały czas operuje na tym wbudowanym(Podłączałem m.in słuchawki z mikrofonem od PS4, oraz słuchawki od Samsung Galaxy, też z mikrofonem, oczywiście w port od mikrofonu) Czy taki zewnętrzny mikrofon trzeba jakoś "konfigurować" ? Czy jest możliwe, że wejście Mini-Jack w laptopie jest trzepnięte? Laptop działa na systemie Windows 7 Home Premium. Pozdrawiam
  11. Nad czym aktualnie pracujesz?

    No z rzutem izometrycznym to podejrzewam, że sprawa nie jest łatwa, nieźle, widzę że gierka będzie we współczesnym stylu Ja jednak pozostanę przy TOP-Down i realiach II wojny Dołożę nowy zrzut z wersji testowej. Z racji, że będę robił konwersję na GMS, pracuję na razie głównie nad grafiką, zmieniłem trochę kolorystykę Wermachtu, na bardziej realistyczną, krew również ma ciemniejszą barwę, jest jej więcej i co najważniejsze, zaokrągliłem trochę ulice, bo były zbyt kanciaste. Jeśli po ustawieniu wszystkiego gra będzie grywalna(optymalizacja) to wstawię kolejne demo.
  12. Surface - Optymalizacja

    No dobra, łapię, w takimrazie zainwestuję już te 39$, ale nie teraz, skupię się na razie na grafice itp, a jak znajdę wolne środki, to sobie kupię licencję
  13. Surface - Optymalizacja

    Z tego co widzę, to swojego projektu nie odpalę, bo jest jakiś tam limit spritów itp. (bo już to ściągnąłem)
  14. Surface - Optymalizacja

    A uda się wgrać już gotowy projekt do GMSA ?
  15. Surface - Optymalizacja

    Można w jakiś sposób wypróbować gmsa? Niekoniecznie go wykupując, bo nie wiem, czy ten silnik, który mam w ogóle pójdzie.
×