Skocz do zawartości

LolikZabijaka

Użytkownicy
  • Zawartość

    1134
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana LolikZabijaka w Rankingu w dniu 14 Czerwiec

LolikZabijaka posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

10 Dobry człowiek

O LolikZabijaka

  • Tytuł
    ALE ZA SWOJE
  • Urodziny 11/26/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    D.P. Studio
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Olsztyn
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Interests
    Trochę tego jest.

Ostatnie wizyty

8372 wyświetleń profilu
  1. Dźwięk ostatniego strzału

    Gra gitara, dzięki majster
  2. Znów się zamotałem xd Tym razem chodzi o wroga, którym jest obywatel USA(sic!) uzbrojony w M1 Garanda, jak wiadomo, ta broń, przy ostatnim strzale wydaje charakterystyczny dźwięk. Wróg ma ustawione w CREATE ammo na 8 i chcę, aby przy oddaniu ostatniego strzału(kiedy ma jeszcze tylko jeden nabój w magazynku) dźwięk strzału był inny, niż ten ustawiony domyślnie. Oto kod : if ammo>0 and laduje=false{ if can_shoot && !on_turret if ammo>0{ { if ammo>0{ sound_play(sn_garand) } if ammo=0{ sound_play(sn_garand_ping) } b = instance_create(x+lengthdir_x(64,image_angle-15),y+lengthdir_y(64,image_angle-15),bullet) b.direction = image_angle+random(inaccuracy)-random(inaccuracy) can_shoot = 0 alarm[4] = shoot_speed+random(shoot_speed_random) ammo-=1 strzal=true instance_create(x,y,o_luska_kar) alarm[ 7 ] = 2 }} } Gdzie tym razem jest błąd ? Siedzę na tym od pewnego czasu i nie mogę ogarnąć
  3. Latanie bokiem - drift

    Akurat ogrin jest bardziej z przodu(złudzenie napędu na tył). Czyli musi być jednakowa wartość? A jeśli orgin Y jest w centrum, to jak wyliczyć tę wartość w kodzie ?
  4. Latanie bokiem - drift

    Coś tam pomogło, ale nadal się krzaczy, dym leci inaczej, w zależności od kąta samochodu, gdzie jest babol? if ( wsiadanie == true ) { speed +=0.9 effect_create_below(ef_smokeup,x+lengthdir_x(-40,image_angle),y+lengthdir_y(0,image_angle),0.2,c_blue) } if speed>=25{ speed=25 }
  5. Latanie bokiem - drift

    Ok, to ogarnąłem po swojenu, pytanie z innej beczki, zrobiłem, aby po dodaniu gazu wózek kopcił. Sprawa niezwykle trywialna, ale nie pamiętam dobrze wszystkiego z Gma. Podczas jazdy dym ucieka gdzieś bokiem, mimo że ustawiłem aby tworzył się z pozycji np. x+5 y+10, oto kod: DODAWANIE GAZU: if ( wsiadanie == true ) { speed +=0.9 effect_create_below(ef_smokeup,x-50,y,1,c_blue) } if speed>=25{ speed=25 }
  6. Dywersant

    Oj tak, to były złote czasy
  7. Latanie bokiem - drift

    Nie używam GMS, robię wszystko na GM8
  8. Latanie bokiem - drift

    W draw rysuję jedynie jego cień, a image_angle jest przypisane w STEPIE.
  9. Cześć, siedzę sobie teraz nad możliwością używania pojazdów w grze, napotkałem w sumie dwa problemy. Pierwszy polega na tym, że chciałbym dać możliwość polatania bokiem, przy wciśnięciu spacji, czyli po zarzuceniu rękawa pojazd nieznacznie zwalnia, ale można klawiszami kierunkowymi ustawiać jego kąt(przy zaciągniętym ręcznym wartości wychylenia będą większe, niż przy zwykłym skręcaniu) Niestety niezależne od tego czy zaciągnę rękaw, czy nie, auto nie zachowuje się tak jakbym chciał(zachowuje tę samą wartość skręcania) oto kod z klawisza "A" if speed>1{ direction += 1} if speed>4{ direction += 2} if speed>8{ direction += 3} if keyboard_check(vk_space) and keyboard_check(ord('W')) { speed-=0.3 image_angle+=18 trace_create(x+lengthdir_x(36,image_angle+180),y+lengthdir_y(36,image_angle+180),image_angle) } Drugi problem tyczy się kolizji, kiedy rozpędzam wóz i w coś przywalę, to auto owszem odbija się, tracąc prędkość(nadałem friction przy dzwonie), ale później nie mogę nim ruszyć, gdzie jest błąd? Kod z kolizji wozu z przeszkodą: if speed>1{ move_bounce_all(1) speed-=5 friction=3 }
  10. Dywersant

    Silnik AI dość zawiły, cały czas go rozpracowuję, sporo rzeczy już ogarnąłem, staram się zoptymalizować tych wrogów, aby byli niebezpieczni, ale nie do przesady, aby mieć szanse, z tym bugiem, to wiem o co chodzi, zapomniałem nadać większą maskę. Kilka lat temu prosiliście o automatyczne przeładowanie, więc je wrzuciłem a co do mięsa, to ma to oddać prostacki charakter protagonisty, pamiętajmy, że nie każdy człowiek żyjący w tamtych czasach był przedstawicielem "młodzieży romantyzmu" mówiącej piękną polszczyzną, tak czy siak dzięki za opinie
  11. Tytuł: Moje Crapy Gatunek: Bliżej nieokreślony Opis: Temat bardziej dla śmiechu. Ostatnio wróciłem do programowania, i przejrzałem swoje stare "projekty". Kiedyś tworzone z wielką powagą i zapałem, dziś to po prostu nieudolne próby stworzenia gier. Każda z tych gier kuleje pod każdym względem dając kupę śmiechu Download: Crapy Rozmiar pliku: 12MB. Autorzy: Programowanie: Tak, to byłem ja. Fabuła: Nie wiem czy o fabule można w ogóle mówić, ale okej, też ja. Grafika: Wstyd się przyznać Muzyka: Brak muzyki Screeny: Screen 1 Screen 2
  12. Dywersant

    Proszę bardzo oto poprawiona wersja, teraz to już pełnoprawne DEMO Dywersant v1.2 @EDIT Dzięki Vader za pomoc przy blokowaniu na ścianach
  13. Dywersant

    Tak jakoś dodaje to realizmu ^^ Dzięki za opinie Vader - A jaki to kod miałby być? Może jakaś mała podpowiedź ? Bo próbowałem coś zrobić z tym blokowaniem, ale nie wyszło to najlepiej.
  14. Dywersant

    Sekrety są, poszukaj dobrze BTW Dzięki za ocenę Wojzax, pamiętam, jak lubiłeś tę produkcję, stara gwardia jeszcze tu przebywa
  15. Dywersant

    Jakoś niezbyt długo, znalazłem, na liście dziwnych nazwisk
×