Skocz do zawartości

mcgluszak

Użytkownicy
  • Postów

    115
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnie

Ostatnie wizyty

975 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mcgluszak

Cadet

Cadet (3/13)

0

Reputacja

  1. mcgluszak

    Klocuszek

    Tytuł "Klocuszek" jest zabawny i jeżeli bohaterem gry jest klocek to pasuje idealnie. Jak wam się nie podoba to podajcie jakiś inny. @drobiu: co? tutaj jest jeden rzut
  2. mcgluszak

    Klocuszek

    Raczej nie będzie multiplayera. A tytułu nie zmienię, grafikę klocka mogę poprawić, ale to ma być KLOCEK.
  3. mcgluszak

    Klocuszek

    Klocek jest bardzo fajny i czego się czepiacie ;D Grafikę poprawię, a nad kodem pracuję cały czas. Co do dnia i nocy to będzie ciężko, bo nie mam zarejestrowanego GM.
  4. mcgluszak

    Klocuszek

    Tytuł: Klocuszek Gatunek: RPG Opis: Nasz kwadratowy bohater zaczyna swoją przygodę w małej wsi. Ma 16 lat. Mieszka w niewielkim domku razem ze swoją matką. Jego ojciec jest żołnierzem, więc rzadko się widują. Jedynym marzeniem chłopca, a raczej czworokątnego chłopca jest ucieczka z domu i zostanie alchemikiem. Nie chce jednak opuszczać matki, a spełnienie marzeń uniemożliwia mu panująca w królestwie wojna. Pewnego dnia otrzymał list o śmierci taty. Do listu dołączony był zaklęty sztylet. Gdy chłopiec go dotknął natychmiast zrozumiał, że jego prawdziwym powołaniem jest walka z siłami zła. Matka jednak bała się takiej przyszłości syna i ukryła sztylet w odległym lesie. Postąpiła jednak niemądrze. Kolejnego dnia została porwana przez orki na oczach chłopca. Gracz rozpoczyna grę parę dni przed tymi zdarzeniami. Autorzy: Programowanie: Ja, PsichiX, Maxpayn Fabuła: Ja Grafika: Ja, przerobiona grafika z rpg maker Muzyka: nie ma Screeny: https://gmclan.org/uploader/2776/screen1.png https://gmclan.org/uploader/2776/screen2.png
  5. Jak nie ma innego sposobu to zadowolę się tym. Dzięki ;)
  6. Nie, ma być aktywowany obiekt, który ma zmienną wynoszącą 1.
  7. Siemka. Jak aktywować obiekt, którego zmienna wynosi np. 1 (bez podawania nazwy obiektu)?
  8. Sprawdź sobie direction i podaj kod.
  9. Nie dokładnie o to mi chodziło, ale i tak jest ok ;)
  10. Jak stanie koło drzwi to przechodzi do rooma dom, a jak stanie koło wejścia do jaskini to przechodzi do rooma jaskinia. I chcę żeby to było w JEDNYM obiekcie.
  11. Siemka. Jak zrobić żeby room się zmieniał gdy obiekt stanie w odpowiednim miejscu, np. obiekt ludek podchodzi do drzwi i przechodzi do rooma dom ? Bo niby mogę sobie zrobić obiekt który po kolizji z bohaterem zmienia rooma, ale co jak będę miał 20 roomów ?
  12. Wiem że było, ale w żadnym nie ma dokładnej odpowiedzi na moje pytanie.
  13. Mam problem z pauzą. Gdy nacisnę escape tworzy mi się obiekt menu z obiektami przyciskami. Chciałbym zrobić pauzę, ale taką która pauzuje wszystkie obiekty (bohatera, samochody itp.) oprócz menu i przycisków.
  14. No ok, ale tan sprite ma mi się rysować, a nie być jako sprite obiektu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...