Skocz do zawartości

Borek

Użytkownicy
  • Postów

    1 359
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    23

Treść opublikowana przez Borek

  1. Borek

    Almora Darkosen

    Dzięki bardzo! No Almorka trochę się zmieniła Pamiętam jak hostowałem serwer na laptopie bez karty graficznej i ledwie to przeżywał
  2. Borek

    Almora Darkosen

    Siemanko! Nowa, dosyć ważna aktualizacja się pojawiła, która poprawia jakość gry: v. 1.1.63 - PRAWIDŁOWE PROPORCJE EKRANU! ( nie ma już rozciągania ekranu! ) - Dodano język Ukraiński - Usprawniono interface ( GUI ) - Możliwość powiększania/zmniejszania przycisków ataku - Pauza w tle podczas reklam ( bez Premium ) - Wiele poprawek tłumaczeń - Rosyjski - Wiele poprawek tłumaczeń - Angielski - Drobne poprawki tłumaczeń - Chiński - Usunięto wiele przeszkód w Lochach ( ciemne dziury ) - Wiele drobnych poprawek - Gra jest przygotowywana na nowe platformy ( PC/Steam, SteamDeck, NintendoSwitch, PS5, XBOX ) Do pobrania standardowo tutaj: Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.GearStudio.AlmoraDarkosen iOS: https://apps.apple.com/app/almora-darkosen-rpg/id1594920342
  3. Borek

    Almora Darkosen

    Super! Akurat PC i SteamDeck to będą kolejne platformy, bo ponoć Nintendo jak zgłaszasz chęć bycia deweloperem uznaje bardziej jak masz gry zrobione pod Steam, niż pod mobilki. Nie wiem ile w tym prawdy, ale tak czy inaczej lepiej do nich uderzyć z większym portfolio
  4. Borek

    Almora Darkosen

    Siemanko! Almora w końcu doczekała się obsługi gamepada! Teraz będzie możliwość portowania gry na konsole przenośne i stacjonarne. Jeszcze tylko przepiszę system rozdzielczości i dopasowywania ekranu, bo od samego początku jest to bolączka tej gry ( gra pisana 12 lat temu ) Linki do pobrania: Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.GearStudio.AlmoraDarkosen iOS: https://apps.apple.com/us/app/almora-darkosen-rpg/id1594920342
  5. A no i jeszcze to co pisałem wcześniej, zwiększ trochę czcionkę: ( bo ledwie widać )
  6. Dwie kwestie odnośnie mobilnej wersji: 1. Shoutbox - nie powinno być możliwości wpisywania treści nie będąc zalogowanym, bo wpisałem swoje wypociny, kliknąłem wyślij i kazało mi się zalogować ( nie zauważyłem że nie byłem zalogowany ) i oczywiście cała treść którą chciałem napisać wyparowała... 2. Jak się klinie na "Ankieta" nie ma przycisku powrotu/zamknięcie, trzeba kliknąć "back" na telefonie co powoduje cofnięcie gdzieś na forum zamiast na stronę główną
  7. Co do wersji ciemnej, to proponuję coś takiego jak w załączonym screenie - po prostu przyciemnione tło, a zobacz jak teraz odróżniają się od siebie bloki - nie są zlane w jedną całość. Zrobiłem to na szybko różdżką tylko jako podgląd
  8. Można powiększyć trochę napisy: Na jakimś przypadkowym monitorze 1920x1080 bez włączonej opcji "ClearType" nie widać co jest napisane Zoom oczywiście 100% Jak powiększyłem w Operze na 110% to jest OK.
  9. Oooooo ten retro to będzie mój ulubiony, właśnie o taki kontrast mi chodziło Teraz widzę co jest co...
  10. @gnysek usuń jeszcze emotki z kodu:
  11. Borek

    Almora Darkosen

    Hej! Jakby ktoś był zainteresowany, to wczoraj wyszła wersja Almory na iOS Link do pobrania: Almora Darkosen ( App Store ) Do zrobienia/poprawienia jeszcze zostało kilka rzeczy: - Apple Game Center -> CloudSave ( obecnie jest tylko na Androidzie ) - Problem z "notchem", który zasłania trochę ikonki na niektórych modelach telefonów. Uwagi i sugestie mile widziane. iOS to mój debiut i pomimo tygodniowych testów przez różne osoby na różnych urządzeniach i tak wyszło kilka błędów technicznych. Mimo wszystko gra działa i nie powinno być większych problemów Dzięki i pozdrawiam!
  12. U mnie błędów ze światłem nie było ( RTX 3080 ) - grałem z 20 minut. Co do samego projektu: Bardzo przyjemnie się gra, szkoda, że tak krótko, bo chce się więcej Fajny klimat, ładne animacje i dużo dopracowanych efektów! Rzeczywiście na początku ciężko ogarnąć celowanie, ale idzie się przyzwyczaić. Postać mogłaby też bardziej reagować na ruch, być bardziej żwawa Generalnie bomba Czekam na więcej!
  13. Borek

    Almora Darkosen

    Dzięki! Raczej nie będzie niestety. Może w przyszłych wersjach, na razie nie mam kompletnie czasu na implementację tego
  14. Borek

    Almora Darkosen

    Rewelacyjne wyniki Krzywa rośnie w górę jak cholera. Gra już jest polecana w Google Play i naprawdę idzie to nieźle. Oby tak dalej Jeszcze lada chwile wrzucam na iOS bo już testuje na iPhonie7 i działa w 500 FPS Obecnie pracuję nad nową wersją gdzie jest już tutorial, bo sporo osób nie może sobie poradzić na początku gry, no i kanał Discorda się przydał, bo gracze pomagają sobie nawzajem. Naprawdę jest mega dobrze, nie spodziewałem się tego a jest coraz lepiej!
  15. Borek

    Almora Darkosen

    Dzięki o to właśnie chodziło. Klimat musi być Nie można sprzedać itemów do questów. Sprawdź czy na pewno nie leży pod nogami u NPC Jeżeli masz najnowszą wersję gry 1.0.33, to itemki takie powinny dawać promień czerwony żeby było je widać
  16. Borek

    Almora Darkosen

    Musisz mieć jeszcze "pył" od NPC, mógł wypaść mu pod nogi, sprawdź. Swoją drogą w nadchodzącym updacie itemy do Questów będą ciągle dawały promień światła, bo rzeczywiście nie każdy zauważa, że NPC coś wyrzucił
  17. Borek

    Almora Darkosen

    Zobaczę co da się zrobić, może to wcale nie jest głupie
  18. Borek

    Almora Darkosen

    No ale przecież są strzałki sygnalizujące przejście Jakoś trzeba przejść do następnej lokacji. Trochę nie rozumiem po co się kręcić przy wejściach Swoją drogą reklamy są 30 sekund ale można pominąć po 10 lewy górny róg - tam pokazuje się SKIP.
  19. Borek

    Almora Darkosen

    Dokładnie, jak znajdę chwilkę to ogarnę Dzięki!
  20. Borek

    Almora Darkosen

    Super :))) życzę miłego giercowania :)))
  21. Borek

    Almora Darkosen

    Chyba najlepszym rozwiązaniem będzie zrezygnowanie z WP Prosta strona z informacjami i tyle. Tak naprawdę i tak dzieje się najwięcej na FB.
  22. Borek

    Almora Darkosen

    Ciężko powiedzieć ale Maca i iPhona do portowania na iOS już można kupić Dzięki! Co do scamowania, to właśnie wiem... :/ gnysek mi już to zgłaszał... nie wiem jak się tego cholerstwa pozbyć.
  23. Borek

    Almora Darkosen

    Dzięki bardzo! Chociaż zawsze byłeś jęczydupą Co nie zmienia faktu, że masz trochę racji, już tłumaczę: 1. Fabuła, cóż... po pierwsze to nie jest Gothic czy Wiedźmin, to jest mobilny hack&slash, trochę jak Diablo, szybkie questy bez zbędnego pieprzenia. Mimo wszystko jest oczywiście główny wątek, który jest oznaczony jako zadanie główne, ale może poszedłeś nie tą linią Jak sam wspomniałeś ciężko ocenić fabułę na samym początku. 2. Z używaniem potków nie słyszałem jeszcze problemów, co więcej nawet pochwały, że fajne bo od razu jest pod palcem jak kończy się MP/HP. Może "digitizer" w telefonie Ci szwankuje 3. Otoczenie mało czytelne: hm... rzeczywiście niektóre miejsca w Elioris jak klify mogą się lekko zlewać, wiem, bo sam czasami na nie wpadałem, ale główne drogi są czytelne. 4. Proporcje ekranu: tak, rzeczywiście to jest problem, ale od samego początku musiało tak być. Nie chciałem robić, żeby gracze z szerszą rozdzielczością widzieli więcej niż ci z mniejszą. Chociażby dlatego, że niektóre elementy gry jak skrzynie itp. są schowane za drzwiami, jedni by to widzieli, drudzy nie. W sumie od początku nie wiedziałem jak z tego wybrnąć i tak zostało Generalnie powiem Wam, że u mnie w pracy połowa firmy już gra w Almorę, ale najbardziej ciekawy jest fakt, że wśród tych osób jest kilka dziewczyn, które nigdy nie grały w tego typu gry, a radzą sobie świetnie. Nie słyszałem skarg dot. sterowania, bardziej bywały problemy innego typu, że nie wiedzą jak czegoś użyć np. umiejętności itp. Już kilka podpowiadajek umieściłem w grze ( od premiery było 6 szybkich aktualizacji ). No i sama gra sprzedaje się naprawdę nieźle, jestem zaskoczony, a krzywa ciągnie rośnie w górę. Wiedziałem, że nie będzie klapy, bo to za poważny projekt, ale sądziłem, że pewnie będzie średnio - jest zajebiście! Taka nagroda za 9 lat pracy - przyjemne z pożytecznym 95% opinii jest pozytywnych także gra odebrana naprawdę dobrze, te pozostałe 5% to narzekania na brak rosyjskiego lub hiszpańskiego w grze, albo że są reklamy bez konta premium. Tak czy inaczej, dzięki bardzo za opinie! Pomyślę nad czytelnością klifów w Elioris zresztą, codziennie coś tam poprawiam/dorzucam. Ważne, że nie ma krytycznych błędów i są już tacy którzy w 20 godzin skończyli grę i czekają na więcej
  24. Borek

    Almora Darkosen

    Niestety na razie nie, ale oczywiście będzie taka możliwość Póki co skupiam się na poprawkach, jak będzie już stabilnie w 100% to zajmę się nowymi ficzerami
  25. Borek

    Almora Darkosen

    Ja sumie też
×
×
  • Dodaj nową pozycję...