Skocz do zawartości

gnysek

Administratorzy
  • Zawartość

    9235
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    29

Ostatnia wygrana gnysek w Rankingu w dniu 11 Kwiecień

gnysek posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

115 Złoty Człowiek

1 obserwujący

O gnysek

  • Tytuł
    Właściciel GMCLANu
  • Urodziny 11/25/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://gnysek.pl/

Previous Fields

  • Team
    FABLE INSIDE
  • Steam
    gnysek
  • GG
    5027526
  • Nagrody
    Najbardziej pomocny uzytkownik (CA 2011)
  • last.fm
    gnysek
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Banino / Trójmiasto

Ostatnie wizyty

78230 wyświetleń profilu
  1. Ale zobacz, Spotify, Slack i inne (nawet GMowy help) oparte są o CEF. Który zajmuje jakoś koło 80MB w każdej apce. Bo przecież po co korzystać ze wspólnej wersji
  2. Webbrowser nie jest oparta o jakiegoś starego Explorera bez trybu porno?
  3. Glorious: Companions

    Jak będzie wersja na którąś konsole, mogę napisać na ps-plus.pl
  4. Temat zbiorczy na drobnostki

    Masz chyba też zakładki ( bookmarks ), poczytaj w manualu.
  5. Temat zbiorczy na drobnostki

    Nie musisz zamykać okna - jak odpalasz projekt to i tak się on zapisuje. Ba, nawet jak masz otwarte okno i klikniesz zapisz (skrót czy ikona), to też sie zapisze to co masz otwarte. Generalnie, to chyba nawet nie da się poza ctrl+z anulować zmian to się w gms 1.2 albo 1.3 pojawiło.
  6. Przejdź na kanał beta w zasobniku przy zgearze, na ikonie GMS.
  7. W dokumentacji jest opisane, że jak testujesz grę, to zawsze ziarno jest ustawiane na takie samo, zeby łatwiej było debugować. Musisz dać randomize() w create i powinno działać. Oczywiście, zamiast testować swój długi kod, wystarczy randomize(); show_debug_message(irandom_range(0,12)); I odpalić grę parę razy dla pewności. Jak będą inne, to wszystko działa. Btw, sprawdź czy używasz wersji 1.4.9999 - ale pamiętaj, że GMS 1.4 nie jest już wspierany od niemal roku.
  8. oblicz dokładnie co wychodzi z tego zaokrąglania floorem, być może powinno być tam ceil, bo w szerkości roomu brakuje 1-2 pikseli ? tak to wygląda, że Twój obiekt skacze do nowej linijki o jeden grid za szybko i tak samo w wysokość, co zatrzymuje generowanie (w ogóle ja bym ten warunek zmienił na if x >= room_width i tyle, powinno dac ten sam efekt, jak room ma rozmiaru podzielnego no to najwyżej narysuje Ci pół obiektu a pół poza ekranem).
  9. CA2018 - Wyniki!

    Yep. Powinna być dyskwalifikacja
  10. Błąd z "or"

    Nie do x, do innej zmiennej! Bo przesuniesz obiekt.
  11. Temat zbiorczy na drobnostki

    with (obj_jednostka) { draw_text(x+20,y+20,number); }
  12. CA2018 - Wyniki!

    znów nie wygrałem
  13. System logowania / Chmura w GM

    zdaje mi sie, ze zadna z gmclanowych produkcji nie zapisywała danych w bazie/na serwerze, ale lokalnie w plikach, na komputerze na którym stał ów serwer.
  14. Problem z kompilacją na androida

    Przypominam, że support dla 1.4 skończył się w sierpniu 2019, wiec jeśli coś nie działa to: a) jeśli nie jesteś na wersji 1.4.9999 zainstalują ją (tylko kanał beta) b: jeśli na niej jesteś i nie działa, to może być winą zmian w architekturze androidowej i nic już nie poradzisz ale z tym adb bym sprawdził, bo też miałem takie jajca, że nie widziało urządzenia, albo szybko rozłącząło (to była jakaś Xperia). Przed każdym odpaleniem musiałem z konsoli odłączyć sprzęty, odpiąć i podpiąć USB.
  15. Draw GUI pod spodem

    zrobić event pre-draw (i odznaczyć "clear background color") ? pre-draw chyba będzie wymagał dodania pozycji viewa do rysowania, ale sprawdź. Ja tak jakieś surface rysowałem w którymś projekcie.
×