Skocz do zawartości

Pentalinio

Zbanowani
  • Zawartość

    660
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Pentalinio

  • Tytuł
    Elder Veteran
  • Urodziny 06/06/2006

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    EAGames

Profile Fields

  • Skąd
    FLand :$
  1. [JS]Grafika & zmiana wartości danej warstwy

    Jakaś podpowiedź :bye1: ?
  2. [JS]Grafika & zmiana wartości danej warstwy

    Ale to ma być taki dynamiczny skrypt... Który działa podczas gry, który sam wyszukuje tego obrazka.. na JS się zbyt nie znam, a ochoty na pisanie skryptu nie mam :P . A to drugie nie działa, gdyż efektu żadnego nie widzę ;/ .
  3. Gra jest napisana w DHTML. Czy istnieje możliwość napisania w Java Script skryptu sprawdzającego czy dana grafika (podany jest adres URL) jest... "wyświetlona"? Tzn. jest użyta w kodzie (?), jako warstwa (?), ale może być ukryta, czy coś :P, czyli jest, ale jej nie widzisz :P . Drugie pytanie, to czy można jakoś dynamicznie w tej grze zmienić wartość danej warstwy? Coś w stylu: java script: document.getElementById( "warstwa" ).innerHTML = wartosc; Pomoże ktoś :) ? P.S. javascript jest razem, nie wiem czemu się oddziela ;P .
  4. Oceny w szkole

    Trza mieć głowę ^^ .
  5. Duel Arena

    Gragarzu, nawet 1h od twojego posta nie minęło... Geniusz... Grafika dobra, grywalność także, muzyka cienka, ogólnie 3.
  6. Button Masher

    Ta gra była boska :D ! A ja włączyłem Klick0ra :P . Normalnie to coś powyżej 100 ;P .
  7. Czemu friction odmawia posłuszeństwa

    2. Jeśli zajdzie potrzeba indeksowania zmiennych używaj tablic. Bo spójrz na ten kod: GML ind0 = 1; ind1 = 2; ind2 = 3; ind3 = 4; I na kod z użyciem tablic: GML for( i = 0; i < 4; i += 1; ) ind = i + 1; A o pętli for poczytaj w dokumentacji :) .
  8. Zmagania GML'owe - tury

    A moja :D ? Najgorsza :P ?
  9. Listy to dobra alternatywa :) , a siatki dla dwuwymiarowych.
  10. Nie koniecznie iteruje, gwoli ścisłości, a wyraz "indeksowanie" jest jak najbardziej na miejscu. Poza tym są jeszcze tablice asocyjne. Wiem co miał na myśli Pasterz, no ale to co pisał to nieprawda :D .
  11. Pasterz, jeśli nie widzisz różnicy pomiędzy C++ a GMem to gratuluję. Poza tym, w C++ także można indeksować od liczby innej niż 0 ale to szczegół...
  12. Iterator czy repeat, to do prawdy nie ma znaczenia. @Up Nie koniecznie ;) .
  13. Po pierwsze, zbędne jak dla mnie są skrypty. Po drugie - co innego tablica, co innego jej indeks ;) . Aby nadać wartość indeksowanej zmiennej należy napisać tak: GML tablica[indeks] = wartosc; Lub dla dwuwymiarowej (posiadającej dwa indeksy) GML tablica[indeks1,indeks2] = wartosc; Cieszy mnie jednak to, że już to mniej więcej rozumiesz :) .
  14. Cóż, dla mnie jesteś geniuszem, sądziłem, że to mnie nie sprawia problemów, widzę jednak, że jeszcze wiele przede mną nauki. Brawo :D . @Up Tobie także...
  15. Zmiana zawartości plikow

    Znajdź odpowiednią klasę z gotowymi funkcjami. Czekaj chwilkę, może zapodam kod ;) . @Edit: Możesz także "stworzyć" plik za pomocą konstruktora odpowiedniej klasy (zazwyczaj funkcja przyjmuje jako parametr nazwę pliku), a potem wprowadzać do tego pliku znaki używając strumieniu wyjścia.
×