Skocz do zawartości

baca

Użytkownicy
  • Zawartość

    1195
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O baca

  • Tytuł
    Master of Posts
  • Urodziny 07/13/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://https://www.facebook.com/BacaStudio

Previous Fields

  • Team
    Baca Studio

Profile Fields

  • Skąd
    Chciałbym wiedzieć.
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

7306 wyświetleń profilu
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    On jeździ na rolkach? :D
  2. Podstawy 3D

    Też polecam Unity, dużo upraszcza.
  3. Szukam grafika xd

    lol tego jeszcze nie widziałem. Co do wieku to powinien wystarczyć według Oceny treści konsoli Google Play "Treści dwuznaczne lub aluzje Sytuacje o wyraźnym charakterze seksualnym" Chyba, że coś bardziej pikantnego dodasz.
  4. Pipes Ultimate Plumber

    Już zagłębiałem się w ten temat, choć moja gra jest duuużo prostsza. Pewnie dlatego, że robione w 2-3 tygodnie i nie chciało mi się więcej przy niej siedzieć. Jest dostępna jedynie na IOS, pewnie będzie to trzeba wkrótce zmienić. (nie chciało mi się bawić w konwersje na andka po kilku nieudanych próbach z kompilacją w GM jakiś błąd przy stosowaniu reklam czy coś). 848
  5. Rabbit 3D

    Akurat na Wielkanoc przygotowałem specjalną mini gierkę ;P https://www.facebook.com/media/set/?set=a.9...5753&type=3 3070
  6. Rabbit 3D

    Nie 2276
  7. Rabbit 3D

    Dwa lata mam na IOS, na andka wrzuciłem wczoraj:D 2124
  8. Rabbit 3D

    Po prawie dwóch latach pierwsza aktualizacja :D Poprawiłem wiele drobnych błędów, dodałem edytor map, udostępnianie jak i ściąganie ich z internetu. Na razie aktualizacja tylko na androida: http://play.google.com/store/apps/details?...studio.rabbit3D na IOS'a musi najpierw przejść weryfikacje. Tak wygląda edytor map. Wymaga jeszcze dopieszczenia, ale działa dobrze.(Mam nadzieję, że ktoś porobi parę mapek ;P ) Edytor zrobiłem tylko z jednego powodu, nie mam pomysłu na własne :D, więc niech gracze sami wymyślają i udostępniają innym. A tak na marginesie dlaczego firefox zawsze dodaje mi jakąś losową liczbę na końcu posta w pełnym edytorze? 1658
  9. Galeria Grafik

  10. Światło i cień

    Tutaj masz przykład światła: http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=594671
  11. Światło i cień

    Jest kilka sposobów, najprostszy to: w Step bohatera/Światła: GML obj_light.x = obj_player.x; obj_light.y = obj_player.y; lub w Step Światła GML move_towards_point(obj_player.x, obj_player.y, 5);
  12. Galeria Grafik

    Ostateczna wersja, już mi się dalej nie chce :D Teraz trzeba przespać się bo ponad 30h bez snu nie jest zbyt przyjemne:D
  13. Galeria Grafik

    Też tak uważam ;) Może jeszcze poprawię je kiedyś.
  14. Galeria Grafik

    Dodałem nogi, trochę zmieniłem kolorystykę.
×