Skocz do zawartości

Nightem_91

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Nightem_91

  • Tytuł
    Chicken
  • Urodziny 09/12/1991

Previous Fields

  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak

Profile Fields

  • Skąd
    Polska
  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Witam. Mam pytanko odnośnie ogona węża i image_single. Otóż kiedyś na forum był taki przykład, który nazywał się "łączenie murów". Aktualnie piszę Snejka i mam problem z łączeniem ogona. Chodzi mi o to ,że jak wąż się przemieszcza to ogon wygląda jak pocięty na kwadraty, a chciałbym żeby był "jednolity". Porobiłem animacje w której mam 10 klatek ogona (pionowy prosty, poziomy prosty, 4 zagięcia i 4 końce ogona). Nie mogę jednak połączyć tego tak ,żeby ogon płynnie zmieniał klatki animacji, tak żeby np: część która była załamaniem ogona gdy będzie ostatnią częścią zmieniała klatkę z załamania na końcówkę. Macie jakieś pomysły jak mógłbym to rozwiązać? Pozdrawiam
×