Skocz do zawartości

niebieskiBrylant

Użytkownicy
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Odpowiedzi opublikowane przez niebieskiBrylant

  1. Hah... to nic nie da, a nawet jeśli da, to tego tak nie zauważę, bo nawet nie wiem, co wywołało ten błąd. A to nic nie da, bo gra jest już jako EXE i widniała na kilku stronach od kilku miesięcy z czającym się błędem linii -1... Nawet, jeśli wyczyszczę cache, to wygląda na to, że ten błąd jest wyjątkowo rzadki, bo wiele razy przechodziłem ten poziom w grze, a teraz się rozsypała tak dziwnie

     

  2. Siema. Mam dość dziwny problem. Kiedy odpaliłem gierkę napisaną kilka miesięcy temu, po jakimś czasie gry wywaliło mi [taki błąd].

     

    o_blockLife - to bloczek z bonusem, który musimy trafić pociskiem, żeby na mapie pojawił się bonus, po czym jest usuwany. Jakie odniesienie do o_player on ma, to ja nie wiem...

     

    Jest to dość dziwne, bo obiekt, który go wywołał, nie powinien mieć żadnych reakcji akurat w tym momencie rozgrywki, a mimo to, przerwał grę. Rozumiem też że obiekt o_player może nie istnieć akurat w tym momencie gry i możliwie, że nic nie sprawdza jego istnienia przed odniesieniem się do niego, ale obiekt nie ma prawa reagować akurat wtedy, bo jedyną reakcją jest kolizja z pociskiem, do której nie doszło na 100%. Dodatkowo nie wiem, jak znaleźć linię -1. Ktoś wie, o co kaman? Działam na GM:S 1.

     

    A to surprise... będę musiał ta grę usunąć ze wszystkich miejsc, na których ją udostępniłem i prawdopodobnie pozwolę jej umrzeć w zapomnianych ciemnościach dysku mojego kompa, bo tego błędu raczej nie da się znaleźć... no to chyba trochę tak, jakby nauczycielka kazała nam w podstawówce otworzyć stronę -1, bo jak nie, to pała :/. Nie mogę pozwolić na udostępnianie gry z takim błędem. Masakra. A już byłem taki uhahany, że w końcu ukończyłem w pełni jakąś grę i mogę się nią pochwalić. Taka prosta gierka.... No nic, raczej nie da się jej uratować, muszę się skupić na dwóch aktualnych projektach i liczyć na to, że GM nie wymyśli znowu takiego niemożliwego błędu w nowych produkcjach, bo jeśli tak, to będę musiał się przeprosić z Unity...

  3. Akurat kiedy miałem wrzucić na sklep moje skrypty xD, musieli zamknąć. Poza tym to już na prawdę jest denerwujące. Może ja nie mam Tweeter'a. Winni dać info w newsach w GM:S'ie, to jakieś pierdoły tam wypisują a nie to, co istotne, jak właśnie awaria...

     

  4. Czy Wy też nie możecie wbić na sklep z assetami Yoyo? Kiedy próbuję wejść to albo mi wyrzuca, że muszę spróbować później + jakiś misio ściskający logo GM:S'a xD, albo certyfikat jest niebezpieczny i przeglądanie nie będzie prywatne... Nie rozumiem. Spróbujcie wejść na Marketplace'a, bo ja za cholerę nie mogę. Mam nadzieję, że dokręcają "śrubki" i stąd sklep jest nieczynny... ale czemu nie powiadomili w newsach w GM:S'ie?

  5. Siema. Mam takie drobne pytanie. Jeśli wejdziemy na yoyogames.com i tam się zalogujemy, po czym wybierzemy "GAMEMAKER" i tam "Products", pokażą się dostępne do kupienia eksporty. W " GameMaker Studio 2 Creator Windows" niestety będzie się pojawiał splash screen od Yoyo, bo jest tam w opisie "Windows with a GameMaker Studio 2 splash screen. W " GameMaker Studio 2 Desktop" jednak tego nie napisali. Czy ma ktoś ten eksport kupiony w GMS2? Bo chciałbym wiedzieć, czy w "GameMaker Studio 2 Desktop" też jest ten obowiązkowy splash screen, którego nie da się wyłączyć. Pozdro i mam nadzieję, że ktoś mi odpisze, bo teraz tkwię w próżni totalnej, bo ani nie mogę odzyskać poprzedniej licencji z GMS1, ani nie wiem, czy opłaca się kupić tego Desktop'a do GMS2... miałem formata kompa i muszę wprowadzić licencję jeszcze raz do GMS1, a nie mam już dostępu do e-mail'a, bo debil zapomniał hasło :/. Pisałem już do Yoyo w sprawie starej licencji, to dostałem ticket'a z konkretnym numerkiem... pewnie za 10 lat odpiszą. W sumie wolałbym już przejść na tego GMS2, ale nie wiem, jak jest z tym splash screenem, bo jak mam płacić 300PLN i mieć nadal splasha, to ja dziękuję... wkurzają mnie już Ci geniusze z Yoyo... tyle kombinują, a tylko utrudniają

  6. Witam. NanoTanks jest już ukończone w wersji alpha. Przeszło sporo testów i szlifowań mechaniki, ale w niedługim czasie dodam shader, który tak obiecałem ;).

     

    Tytuł: NanoTanks

    Gatunek: zręcznościowa (i konkretna strategia poniekąd xd)

    Opis: Jest to gra inspirowana legendą Battle City od Namco. W grze nie bronimy jednak orła, a naszym zadaniem jest dotrzeć do 50'go poziomu, gdzie czeka na nas boss, którego musimy zniszczyć. Gra jest bardzo trudna, jednak to przez to, że celowo zminimalizowałem szanse na bonus, który uzupełnia nam nasze 5 żyć. To w zamian za to, że nie bronimy orła ;). W niedalekiej przyszłości planuję dodać edytor map, jaki miał miejsce w Battle City.

    Download: http://linarite.eu/

    Rozmiar pliku: 4.67MB.

    Autorzy:

     
     
     
    Programowanie:
    Ja
     
     
    Fabuła:
    Ja
     
     
    Grafika:
    Ja
     
     
    Muzyka:
    Ja

    Screeny:

    2018-03-12_02_24_12-_Nano_Tanks.png

    2018-03-12_02_42_18-2018-03-12_02_27_36-

    2018-03-12_02_42_56-2018-03-12_02_35_02-

    2018-03-12_02_43_20-2018-03-12_02_36_08-

    2018-03-12_02_39_29-_Nano_Tanks.png

  7. No te kropki to żołnierze xd, niedobitki :).

    Obsługę pada mogę dorobić, ale najpierw muszę się zaopatrzyć w takowego.

    Pocisk wroga Cię zabił? Pociski nie zawsze się ze sobą zderzają i tak miało być. Chodziło o minimalne oddanie realizmu ;)

  8. Jeszcze nie wiem, ale podejrzewam, że będzie to jedynie ich pojawienie się chwilowe na mapie, gdzie Rick będzie wymiatał naszych wrogów z mapy xd. Myślę nad tym, jak to ciekawie zrobić, bo wiem na pewno, że ich szansa na pojawienie się w losowym momencie na losowej mapie będzie kosmicznie mała, ale będzie :)

  9. No teoretycznie masz rację, ale to pierwsza gra na mojej stronie, a jak ludzie zobaczą, że pierwsza jest epicko ultra trudna, to nie wiem, czy zainteresują się innymi produkcjami x). Krąży mi po głowie ten hardcore mode, gdzie gra sprawdzałaby, czy był on włączony przy ostatniej śmierci wroga i jeśli był, dodawałaby bonus punktowy w postaci dodatkowego procenta punktów

     

  10.  

    No tylko w ten sposób o tym myślałem i mógłbym dodać przykładowo w ustawieniach "Hardcore mode" :), ale to już po dodaniu shadera. Zobaczymy, jestem w cholerę ciekaw, jak ta gierka będzie się prezentowała z Twoim shaderem btw, bo zakładam, że nie będzie nawet co porównywać :D.

  11.  

    Godzinę temu, PsichiX napisał:

    o cholerka, definitywnie opcja numer jeden! :D

    Serio? xD mam wprowadzać jeszcze fog of war? xD A graliście w to w ogóle? Przecież to będzie więcej, niż ultra trudne. Zastanówcie się, bo mi się ten pomysł nie bardzo widzi x).

     

    Ja szczerze mówiąc z trudem docieram do 12 levela, a jak dojdzie fow, to mój rekord we własnej grze spadnie do 9 xD haahahahha... a leveli jest 50 x)

  12. 2 godziny temu, I am Lord napisał:

    No trochę źle zrozumiałeś. Na całej mapie by były wygenerowane kwadraty, które przysłaniają wrogów i każdy taki kwadracik by sobie sprawdzał odległość między nim a graczem oraz czy nie ma między nimi przeszkody. Jak przeszkody nie ma to kwadracik robi się przeźroczysty i odsłania to co pod nim jest.

    Tu masz dwie opcje fog of war:

     

     

    I mi powiedz, o którą Ci chodzi xd. Domyślam się, że o pierwszą :)

  13. Teraz, I am Lord napisał:

     

    Mapki w twojej grze mają kwadratową strukturę to możesz zrobić fog of war typowy dla rtsów starych

    Nie wiem, czy to by się sprawdziło tak dobrze, jak w rts'ach. Tym bardziej, że to zręcznościówka i dodatkowo trzeba by było więcej jeździć po mapie na przykład szukając bonusu, a gra i tak już nieźle testuje cierpliwość gracza xD hahaah. Chodziło Ci zapewne o to, żeby czołg gracza miał zasięg widzenia na przykład do 5-10 pełnych bloków ;). Czołgi przeciwnika nie są widoczne, jeśli coś je zasłania, więc już samo to znacznie utrudnia grę, a jedynie bonus w postaci czasowej "satelity" daje podgląd wszystkich jednostek wroga na mapie. Pomysł ciekawy, ale moim zdaniem do rts'a, nie ultra trudnej zręcznościówki, której mapy są bardzo małe, bo ekran nie przesuwa się po mapie ;). No chyba, że Cię źle zrozumiałem i nie chodziło Ci o taki fog of war?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...