Skocz do zawartości

Shinji

Użytkownicy
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Shinji

Smart Newbie

Smart Newbie (2/13)

0

Reputacja

  1. Witam, Ostatnio zastanawiałem się by wszystkie pliki zewnetrzne gry (pliki dźwiękowe, moze mapy itd) dac do pliku zip z haslem. I tu moje pytanie czy znacie jakis sposob by GM poradzilo sobie z obsluga takiego pliku zip - czy jest moze jakis kumaty dll do tego?
  2. Shinji

    Pajacyk zainfekowany?

    1godzina 23maja 2009 Pajacyk zainfekowany? Atakować strony charytatywne, szczyt!
  3. Okey chyba poradziłem sobie z tym problemem, a w kazdym razie cos w tym stylu. =p Wszystkim naprawde wielkie dzieki za pomoc =)
  4. Ale stepy nie maja tu nic do gadania, klijent dostaje wspolzedne do ktorych ma przejsc i juz go nie obchodzi w ktorej klatce, po prostu ma tam dojsc... Nie bardzo rozumiem? ^^ -> swoja droga jutro mijają dwa lata od kiedy jestem na tym forum =p
  5. Dzieki wszystkim za pomoc, naprawde sie przydała, choc nie dokonca rozwiazała moj problem.. znaczy sie został mi mały problem.. uzylem opcji move_towards_point by postac podazala do punktu docelowego miedzy odebraniem danych. Niestety choc klijent dobrze odbiera pozycje czyli np X = 232 to przez opcje move_ znajduje sie np na pozycji 235.12425... co niby nie jest az taka wielka roznia w grze gdzie to czy gracz jest widoczny czy jeszcze chowa sie za sciana jest dosyc istotne... To jakas wada wrodzona opcji move_ czy ja cos nie prawidlowo robie?
  6. Haha, noobeczek z margo :) .

  7. Solmis to mi pomogłes ^^ No coż obawiam sie ze wysylanie stanu klawisza, tez moze sie nie dokonca sprawdzic biorac pod uwage, ze wystarczy sekundowa zwłoka i u roznych graczy jedna postac bedzie na roznych pozycjach, tak wiec synchronizacje szlak trafi...
  8. A moglbyś opisac dokładniej ten sposob... znaczy czym miałby być docelowy punkt w momecie gdy sterowanie jest na WSAD'zie? I w jakich mometach wysylac?
  9. Hmm.. szczerze nie dokońca rozumiem, jakbym miał w dynamicznej strzelance zastosowac "zgadywanie" zamierzenia ruchu.... czy to naprawde by sie sprawdzilo?
  10. No tak, tylko jeśli to jest strzelaninka, nie moge np tak jak w RPG zastosowac punktu docelowego
  11. Witam, tworze prosta strzelanike online na 39dll, spotkalem sie jednak z problem, nie technicznym, a raczej teoretycznym... otoz.. chodzi o wysyłanie pozycji graczy... gdy ustawie je w stepie (wysylanie na bieżąco) gra strasznie laguje... a dokladnie jest straszne duze opoźnienie moich ruchów u innych graczy, probowałem tez wysylac pozycje co jakis czas - alarm[0]=5 - ale niestety to też nie zdało egzaminu, ruchy były bardzo klatkowe... i zabrakło mi pomysłu gdzie moze lezeć ewentualny bład merytoryczny lub techniczny. Jakieś sugestie? Z góry dzieki =)
  12. Shinji

    [Top-down] 126p =)

    No tak w sumie macie racje... ^^ ale to juz jutro, bo dzis juz powoli się wyłaczam... =p
  13. Shinji

    [Top-down] 126p =)

    Sprawdzi sam, może cos źle robie... chodź nie mam pojęcia co mógłbym zrobić źle w takiej czynności ^^
  14. Shinji

    [Top-down] 126p =)

    paper zauważyłem, że przy wciśnięciu go do GM, to usuwanie tła (transparent) trochę dziwnie wygląda.
  15. Shinji

    Komputer = Big Szit?

    A co pisze w błedach/bluescreenach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...