Skocz do zawartości

TazZ

Użytkownicy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TazZ

  • Urodziny 21.06.1994

O mnie

Osiągnięcia TazZ

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. najlepszego

  2. TazZ

    [Delphi]Problem

    yyy... coś wymyśle, dzięki wszystkim ! :thumbsup:
  3. TazZ

    [Delphi]Problem

    Witam. Mam pytanie jak (i czy wogóle) da sie zrobić że po naciśnięciu pewnego buttona liczba w caption sie zmienia np. o +10 ? :boxed: Przydało by mi sie coś takiego....
  4. Masz fuksa, bo na innym forum dostałbyś bana i blokade na IP za to co napisałeś. Ale widać ludzie (czyt. mody) nie są tecy źli :P . PS. nie pytam skąd te teksty bo gdybyś do mojej szkoły poszedł to byś sie zdziwił poziomem tekstów :boxed: . No ale żeby używać czegoś takiego ? Nu nu, nieładnie.
  5. Nie wiem czy Ci to pomoże, bo może już na to wpadłeś. A więc, dajesz że np. drzewo w kolizii z siekierą sie zamienia w nowy objekt i zostaje przeniesione w miejsce z plecakiem. A co do ognia to też możesz zrobić tak, że po kliknięciu na zapałkę zostaje 'przyczepiona' do kursora, a jeśli klikniesz nią nad tym drewnem to np. kasuje objekty i tworzy objekt ogień. Taka jest moja 'taktyka' co do ognia. Sorry że nie dałem żadnego kodu ale jakoś wole nie dać niż dać zły . :P Offtopic: Dziwne, zawze myślałem że od jedej zapałki sie nieda zapalić drzewa :]
  6. Dobra dzięki wszystkim, mam kolejne pytanie, tym razem odnośnie kamery. :mellow: Chcę zrobić aby mapa byą wielkości np. 1600x1200 a okno od gry przykładowo 400x300, oraz żeby kamera podążała za obiektem. Wiem że były już takie tematy ale jakoś nie specjalnie je zrozumiałem :huh: Jeśli można prosić to trochę wyjaśnienia co do tych : Left, Top, W, H, X, Y, Hbor, Vbor, Hsp, Vsp itp. :blink: . Aha i jak zrobić powiększenie mapy ? EDIT : i proszę jakoś wytłumaczyć bo z przykładów nie skorzystam bo mam 5.0 na tym starym kompie (przy którym zresztą dłużej siedze :P) EDIT 2 : for 'maxpayne', no niestety - niechodzi, w sumie to jest plik *.gm6 ?!
  7. Dzięki za kolejny kod, ale znów błąd :boxed: . Teraz nieznana funkcja to draw_sprite_ext. I mam pytanie czy wogóle to nie jest wina tego że używam wersji 5.0 ? :huh: Bo jeśli się tego nieda zrobić w tej wersji to powiedzcie. :thumbsup: EDIT : dobra, już mam. użyłem przkład Białego wilka, z tym że zmieniłem zamiast (keyboard_check_released(vk_up)) na (keyboard_check(vk_nokey)). Mówie do wszystkich : HELP pomaga nawet jeśli nie rozumiesz wszystkiego słowo w słowo ! Dzięki ! EDIT 2 : tja... już myślałem że jest dobrze a tu ... a więc : jak można dopasować skręcanie 'playera' do ilości obrazków ? czy jest jakaś metoda ? czy trzeba na zasadzie prób i błędów ?
  8. Ok, dzięki za kod, ale teraz wyskakuje błąd że keyboard_check_released jest nieznany :mellow: . Jeśli ktoś coś na ten temat wie, proszę napisać :thumbsup:
  9. Witam, Zamierzam zrobić gierkę podobną do GTA, ale oczywiście z uproszczoną, oraz żeby nie było, nie chodzi się złodziejem tylko magiem. A więc moje pytanie: Co mam zrobić żeby postać stale się nie obracała. Info: Jako sprita mam kolesia obracającego się o 360 stopni, sterowanie typu: strzałka do góry - chodzenie, strzałka w lewo/prawo obrót w daną strone. Zastanawiałem się nad view_angle=direction, ale z tego co wiem to chyba trzeba żeby to wykorzystać zarejestrowanego GM'a. Proszę o pomoc, z góry dzięki :thumbsup: PS - mam nadzieje że wszystko jasne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...