Skocz do zawartości

Hriser

Użytkownicy
  • Zawartość

    128
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Hriser

  • Tytuł
    Cadet
  1. Lollu Adventure

    Łap piątaka ;) Fajnie sie gra i w ogóle :D No a o pomyśle to już sie nie chce powtarzać :lol: pzdr
  2. Działa! :thumbsup: dzieki ;)
  3. Zrobiłem tak i teraz przy spotkaniu z kursorem chodzi przy nim w lewo i prawo... (przechodzi przez niego cały czas, wraca się i znowu... )
  4. Chodzi mi o to aby postac skladajaca sie z widoku z lewej i prawej (sprity: hero2L, hero2R) podążała za kursorem. I niby wszystko jest dobrze, dopóki nie spotka się z owym kursorem :/ wtedy nie może się zdecydować, w którą stronę "spojrzeć": w lewo? a może w prawo? :/ i pojawia sie efekt "migania" spritów :unsure: oto kod zawarty w stepie: if self.x!=mouse_x move_towards_point(mouse_x,mouse_y,3) if mouse_x<self.x k=0 if mouse_x>self.x k=1 if k=0 sprite_index=hero2L if k=1 sprite_index=hero2R jak z tego wybrnąć?...
  5. Solid w trakcie gry

    lol :D jakie to proste ;D dzieki
  6. Jak zapisać włączenie/wyłączenie solida pod przyciskiem? (Chodzi mi o sam kod do solida) :)
  7. Sprity - problem...

    znowu to samo... <_< EDIT: ;P jednak działa :) tylko że teraz muszę to bardziej "uskomplikuować" i pewnei znowu bedzie cos nie tak znając życie :/ ale jak co to sie odezwe :P póki co dzięki :thumbsup:
  8. Sprity - problem...

    No i... dalej się zapętla... <_<
  9. Sprity - problem...

    No, gdyby to działało to bym sie nie pytał... ;/ robiłem tak już wcześniej i... nic... ;/
  10. Załóżmy że mam 2 sprity. Drugi jest podzielony na 6 klatek. Objekt posiada pierwszy sprit ale przy przytrzymaniu klawisza (np.spacji) objekt zmienia sprita na 2 i przechodzi kolejno przez 6 klatek ale gdy jest już 6 to ta klatka zostaje [image_index=6]... no właśnie... jak to zrobić??? :D
  11. nie no źle przepisałem tutaj, a miałem tak jak mi piszecie i też były błędy, ale ja po if'ie zawsze daje nawias wiec musialem zamknąć 3 nawiasy i to dlatego :D dzieki za pomoc w napisaniu kodu :thumbsup: pzdr
  12. no napisałem keyboard_check(ord'A')) ... to sie pluje o nawiasy cos...
  13. jeżeli chce nacisnąć spację to: keyboard_check(vk_space) a jeśli np. literę "A"?? keyboard_check(i co tutaj??)* <_< ___________________ * - dotychczasz robiłem to w klockach... :)
  14. HELIX

    Dziwne, bo u mnie wszystko gra tak jak trzeba... :huh: Może spróbuj włączyć drugi raz? :unsure:
  15. Tiuning of car

    Program fajny i nawet przydatny ale szkoda że dostępny jest tylko 1 typ auta :) 4/5
×