Skocz do zawartości

Morgo

Użytkownicy
  • Zawartość

    257
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Morgo w Rankingu w dniu 23 Maj 2018

Morgo posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

5 Neutralny

O Morgo

  • Tytuł
    Pogromca ziomów!
  • Urodziny 09/13/1988

Previous Fields

  • Team
    TobiasM
  • Steam
    mortegor
  • last.fm
    morgo6
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Tak

Profile Fields

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

5249 wyświetleń profilu
  1. Dimension Invader - demo

    Cieszę się Zawsze ceniłem sobie kiedy gameplay ma chociaż jakiś kontekst i mam jakiś tam pomysł na fabułę, więc w pełnej wersji będzie ich więcej. Miło mi słyszeć.Tyle w to grałem, że zacząłem już wątpić czy feeling w ogóle jest dobry Co do otwierania drzwi to przeszło mi przez myśl, żeby je przyspieszyć lub zmienić ale skupiłem się na dopięciu najważniejszych spraw przed wydaniem dema. Rozważę to jeszcze w przyszłości. Z tego samego powodu nie pochyliłem się też nad muzyką. Z nią mam największy problem bo kiepski ze mnie kompozytor. Przynajmniej mam motywację aby w końcu się tego nauczyć Też kilka razy natknąłem się na błąd o którym wspomniałeś, wystarczy zresetować poziom w menu pauzy. Jak już ogarnę jak ładować wszystkie zasoby przed odpaleniem mapki powinien on zniknąć (mam nadzieję...)
  2. Dimension Invader - demo

    Kiedy już usiądę do prac nad pełną wersją, poziomy z pewnością zostaną przebudowane, urozmaicone i zmienione graficznie. Obecne pochodzą jeszcze z wersji na game jam: @gnysek Mentalnie chyba trochę w nich utknąłem i stąd takie wrażenie
  3. Gatunek: Top-down shooter Opis: Istoty z innego wymiaru najechały ziemię. Jako samotny żołnierz zostajesz wysłany do ich świata aby powstrzymać ich inwazję. Tak przynajmniej rozkazał generał... W demie zawarte są 2 misje, niewiele wyjaśniające intro, 4 bronie, sekrety, bugi, glitche i inne tego typu atrakcje. Jest to mój pierwszy poważny projekt robiony w Godot i tym razem mam nadzieję go skończyć. Download: Platforma do wyboru wedle uznania: Gamejolt, itch.io, IndieDB Rozmiar pliku: 44 MB Autorzy: Fernflower - Pomysł i konsultacje Reszta jest mojego autorstwa. Trailer: Screeny:
  4. Pauza zostaje. Mogę dodać opcję zmiany czasu pomiędzy krokami. Jeżeli ktoś uzna, że jest zbyt długi lub krótki to może go sobie zmienić wedle uznania. Piksele są tej samej grubości bo ogranicza je rozdzielczość. Grafika nie jest skalowana. Chyba, że masz na myśli coś innego. Co do wszelkich efektów nie pasujących do pixel artu, to mi osobiście podoba się takie mieszanie retro ze współczesnymi efektami graficznymi (bloom, montion blur itp.) i zamierzam się tego trzymać. Być może dodam możliwość ich wyłączenia, ale nie obiecuję. W standardowej kampanii mapki będą robione ręcznie ze względu na zagadki i minimalne tło fabularne jakie planuję wprowadzić. Mam jednak w planach dodatkowy tryb z losowymi poziomami przypominający już bardziej klasyczne rogaliki. Pojęcia nie mam czy to wypali, ale plan jest :).
  5. Gatunek: Dungeon crawler Opis: W ramach odświeżenia sobie GML'a postanowiłem odkurzyć swój stary projekt przenosząc go do GMS2. Moim celem jest stworzenie przystępnego dungeon crawlera w którym naszym zadaniem jest wydostanie się z lochu. Po drodze wbijemy kilka poziomów masakrując wrogów, rozwiążemy parę zagadek oraz zbierzemy nieco ekwipunku. Póki co gra wygląda na typową fantasy, lecz planowo zamierzam skierować klimat bardziej w stronę horroru w stylu Lovecrafta, ale to na razie pieśń przyszłości. Najważniejsze zmiany w stosunku do pierwszej wersji: Odświeżony interfejs poprawione sterowanie obsługa pada Póki co, udostępniam bardzo wstępne demko. Download: GameJolt, itch.io Rozmiar pliku: 2 MB Autorzy: Morgo Screeny:
  6. Kolejny update. Najważniejsza zmiana to możliwość zapisu wielu projektów (yay!) haczyk w tym, że ze względu na ograniczenia GMS2 projekty można trzymać tylko w appdata (":\Users\<nazwa_użytkownika>\AppData\Local\GMS2___AutotileR"), (w miarę możliwości zamierzam to obejść odpowiednim rozszerzeniem do GMS2) Poniżej pełna lista zmian. Dodane funkcje: + menu "File" gdzie można zapisywać i otwierać projekty + podświetlenie przycisków + suwak do zooma + ostatni tiles z samym tłem (że też od razu nie dostrzegłem jego braku...) + nazwa aktualnego projektu wyświetlana u góry ekranu + wyskakujące okna (n.p. z potwierdzeniem zamknięcia programu) Zgłaszajcie znalezione błędy i swoje uwagi odnośnie programu ;).
  7. Nowa wersja dostępna zmiany w wersji 0.0.0.2: Dodane: - możliwość zapisywania projektu (tymczasowo można zapisać tylko jeden bieżący projekt, poprzedni zostanie nadpisany) - wczytane grafiki dopasowują się do ustawionego rozmiaru - przyciski przełączania między pełnym ekranem i oknem oraz zamknięcie aplikacji - wiadomości pojawiające się na dole ekranu - pliki na wzór załączone w archiwum Zmienione: - zwiększenie rozdzielczości to 1080p - zwiększenie maksymalnego rozmiaru tiesa do 128x128 pikseli Poprawione: - paski opcji pojawiające się nad ekranem pomocy - zoom jest teraz zorientowany na środku ekranu zamiast w prawym górnym rogu
  8. Mam już podobny kod w programie. Ale w Twoim jest kilka różnic, które warto będzie wprowadzić (przede wszystkim redraw tylko jak surface się zmienia). Dzięki!
  9. Początkowo właśnie takie miałem założenia - generować wszystko z dwóch grafik, ale zabrakło mi wiedzy i doświadczenia więc rozwiązałem to w taki sposób. Mam przynajmniej motywację, żeby wreszcie ogarnąć surfacey
  10. Czyli dobrze zrozumiałem. Dopisane do listy planowanych funkcji 1) Zamierzam dodać funkcję zapisania projektu. Więcej ustawień oczywiście pojawi się z czasem. 2) Też o tym myślałem. Planuję dodać możliwość zmiany każdej grafiki z osobna.
  11. Masz na myśli generowanie ścian z takich tekstur?
  12. Good point! Wrzucę te grafiki jako wzór w następnej wersji, do tego czasu załączę je do pierwszego posta
  13. Tytuł: AutoTiler Gatunek: Program Opis: Autotiling to rewelacyjna funkcja w nowym GMS2 ale ciągłe tworzenie całych tilesetów w programie graficznym jest trochę męczące. Postawnowiłem więc stworzyć prosty programik generujący cały tileset z czterech podstawowych grafik (tło, ściana, wewnętrzny narożnik, zewnętrzny narożnik). Całość można potem wyeksportować do pliku PNG. Zdaję sobie sprawę z ograniczeń programu, zamierzam go rozwijać dodając kolejne funkcje i poprawiając błędy. Mam wielki sentyment do tego forum i chciałem się z Wami podzielić swoją pracą Zgłaszajcie wszelkie błędy, pomysły i piszcie jeżeli macie pytania. zmiany w wersji 0.0.0.3 + menu "File" gdzie można zapisywać i otwierać projekty + podświetlenie przycisków + suwak do zooma + ostatni tiles z samym tłem (że też od razu nie dostrzegłem jego braku...) + nazwa aktualnego projektu wyświetlana u góry ekranu + wyskakujące okna (n.p. z potwierdzeniem zamknięcia programu) zmiany w wersji 0.0.0.2: Dodane: - możliwość zapisywania projektu (tymczasowo można zapisać tylko jeden bieżący projekt, poprzedni zostanie nadpisany) - wczytane grafiki dopasowują się do ustawionego rozmiaru - przyciski przełączania między pełnym ekranem i oknem oraz zamknięcie aplikacji - wiadomości pojawiające się na dole ekranu - pliki na wzór załączone w archiwum Zmienione: - zwiększenie rozdzielczości to 1080p - zwiększenie maksymalnego rozmiaru tiesa do 128x128 pikseli Poprawione: - paski opcji pojawiające się nad ekranem pomocy - zoom jest teraz zorientowany na środku ekranu zamiast w prawym górnym rogu Download: itch.io Rozmiar pliku: 2,5 MB Autorzy: Programowanie: Morgo Grafika: Morgo Video oraz Screeny:
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Woałbym nie pokazywać komukolwiek kodu źródłowego bo tylko bym się skompromitował xD, najważniejsze żeby działało i nie miało jakiś poważniejszych błędów xD. Ale doceniam chęć pomocy :).
  15. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Co jakiś czas sobie w nim dłubie także w miarę ogarniam kod. A że generalnie gra jest całkiem grywalna to staram się ją skończyć bo mi zwyczajnie szkoda czasu jaki dotychczas spędziłem na jej tworzeniu. Poza tym mam już cały pomysł na fabułę (łącznie z ewentualnym sequelem) także tym bardziej zamierzam dociągnąć ten projekt do końca. Jeśli będzie dorównywał funkcjonalnością np. Anime Studio to będę bardziej niż zainteresowany :D.
×