Skocz do zawartości

Marek.S

Użytkownicy
  • Zawartość

    3097
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Marek.S

  • Tytuł
    prostokonciki ! =D
  • Urodziny 10/27/1991

Previous Fields

  • Team
    forever alone
  • GG
    2758395

Profile Fields

  • Skąd
    Gdańsk
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

10948 wyświetleń profilu
  1. ASS subs Converter v3.0

    bla bla bla, mam nadzieje, że liczne osoby męczące mnie mailowo będą teraz zadowolone ;) a więc nowa wersja, nosi nazwe Ass Subs Converter 3, pobrać ją można tutaj. Changelog w pierwszym poście. Mile widziane uwagi i życzenia świąteczne ;) Pozdrawiam.
  2. Ruch myszy

    po odczytaniu pozycji myszki i ustalenia kąta między dwoma punktami (kierunek ruchu myszki ) najlepiej ustaw kursor na środek ekranu, wtedy możesz dalej mierzyć kąty nie przejmując się, że kursor znajdzie się poza ekranem.
  3. Czy GML posiada?

    jak dobrze pamiętam większość serwerów/hostingów nie zezwala no dostęp do bazy z niczego innego prócz localhost. Tak więc te biblioteki możesz sobie wsadzić... :3 zostaje Ci odpalanie skryptów php, z których dopiero możesz się łączyć i sterować mySQL
  4. co do pkt. 2 to obczaj sobie funkcję GML show_menu()
  5. Error

    room_goto_next()
  6. HARLEY

    za muzyke dostajesz 10 ptk, natomiast za zaprogramowanie tylko 1/10 strasznie nie dopracowane te udeżanie, jest zbyt proste. Ai wrogów też świruje.
  7. Ruch po okręgu

    hm.. na pierwszej pętli stwórz te obiekty i przypisz je do tablicy, na następnej już tylko je obracaj sposobem jaki wyżej zaprezentowałem :)
  8. Ruch po okręgu

    a pęta to co? GML r = 50; spd = 5; count = 5; // ilość krążących obiektów xx = obiekt.x yy = obiekt.y for ( i = 0; i < count; i += 1 ) { x_ = xx + lengthdir_x( r, direction + (360 / count) * i ); y_ = yy + lengthdir_y( r, direction + (360 / count) * i ); draw_sprite( sprite_obiektu, -1, x_, y_ ); } direction += spd; wsadz to w draw jakiegoś niezależnego obiektu i powiedz czy uzyskałeś zamierzony efekt :)
  9. Ruch po okręgu

    GML w drugim obiekcie daj w create: direction = 180 a w stepie pozostała część kodu ze standardowym direction += spd
  10. Ruch po okręgu

    miga czyli?
  11. Ruch po okręgu

    GML r = 50; //promien spd = 5; // prędkość xx = obiekt.x //czyli pozycja w okół krótej krązy yy = obiekt.y x = xx + lengthdir_x( r, direction ); y = yy + lengthdir_y( r, direction ); direction += spd;
  12. [js]Wyświetlanie imienia po wpisaniu id

    no ale tak nie musisz wgrywać dodatkowych skryptów, masz wszystko w jednym pliku i do tego sam JS. mi takie coś zajęło ok 10 linijek kodu, to nie jest aż tak dużo :P
  13. [js]Wyświetlanie imienia po wpisaniu id

    tu masz prosty sposób na wykorzystanie ajaxa opierając się na samym JS http://www.w3schools.com/ajax/ajax_aspphp.asp :)
  14. Wczytywanie bmp do tablicy

    a nie lepiej to robić na powierzchni która została stworzona do takiego typu operacji - Surface? GML surface_getpixel() na pętle i jechane :)
  15. Wczytywanie bmp do tablicy

    dane czyli kolory?
×