Skocz do zawartości

MikeyLs

Użytkownicy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi opublikowane przez MikeyLs

  1. Witam, od kilku dni pracuję nad prostym klikaczem, wszystko idzie powoli ale idzie. Chciałbym się dowiedzieć jak mógłbym zrobić tzw. wyskakujące punkty w miejscu kliknięcia, nie wiem jak miałbym się za to zabrać. Nie chciałbym dostać gotowca, najlepiej gdyby ktoś wytłumaczył jak takie coś osiągnąć...

  2. Witam już od dłuższego czasu męczę się nad projektem gry na androida, jest to strzelanka bardzo bardzo dynamiczna, w której liczy się jak najszybsza reakcja. Mój problem dotyczy w zasadzie strzelania, a dokładniej namierzania. W początkowej wersji działało ono na podstawie korygowania linii strzału palcem, następnie stworzyłem namierzanie po kliknięciu na obiekt wroga, jednakże obydwa pomysły są mało efektywne i zatracają cały sens rozgrywki. Dlatego chciałem się dowiedzieć jak można stworzyć automatyczne wyszukiwanie namierzanie celu z najbliższego obszaru. Jeżeli taki temat się powtórzył proszę mnie odesłać, bo na gmclanie dawno mnie nie było.

  3. Cześć,

     

    Mam pytanie, nie wiem w jaki sposób zrobić strzelanie z dwóch luf od jednego obiektu w podstawie mam takie coś

     

    (Bohater, Glob Right Pressed)

    GML
    instance_create(obj_gracz.x,obj_gracz.y,obj_laser_1);

     

    (Pocisk, Step)

    GML
    direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);

    image_angle=direction

    speed=40

    if distance_to_object(obj_gracz) >350

    {

    instance_destroy()

    }

     

    Wydaje mi się że najlepiej byłoby zrobić 2 obiekty podążające na obj_gracz tylko nie wiem jak to zrobić <_<

     

     

    E/ Ok udało mi się samemu zrobić trzeba było trochę pomanipulować współrzędnymi

    GML
    instance_create(obj_gracz.x+14,obj_gracz.y-40,obj_laser_1);

    instance_create(obj_gracz.x+14,obj_gracz.y+10,obj_laser_1);

     

     

     

     

    E/ Jednak coś jest jeszcze nie tak gdy obj_gracz jest w poziomie jest wszystko ok ładnie strzela z luf jednak gdy zmieniam kąt zupełnie nie pasuje...

×
×
  • Dodaj nową pozycję...