adrian09_01
-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
2
Typ zawartości
Profile
Forum
Wydarzenia
Odpowiedzi opublikowane przez adrian09_01
-
-
-
Gierka zmienia tytuł na Mega Mountain: The Return ze względów... prawnych? prawno-osobistych?
więc, nazwa nie jest zastrzeżona, ale kompozytor muzyki do starej wersji podkaszanił sobie tytuł i nakazał mi zmianę tytułu mojej gry.
Poza tym piszę całą ścieżkę dźwiękową od nowa gdyż kompozytor muzyki do starej wersji odmówił mi praw do użycia 4-nutowego motywu który przewija się przez całą grę.
Gra tymczasowo używa ścieżki dźwiękowej, która jest mixem z różnych gier NESowych i NESopodobnych coverów.
Gierka będzie się nazywać Mega Mountain: The Return. Będzie to ta sama gra, tylko pod inną nazwą.
Of course, są i nowe skriny, + nowy filmik
Do tego nowy filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=i1dAKtHLyMQ
edit: Adminów GMClanu proszę o zmianę tematu na Mega Mountain: The Return
-
Patrz wyżej, muzykę robię sam i całego OSTa wrzucę wkrótce na mój kanał na YouTube
-
-
Teraz ludzie z wioski nie są idiotami i używają kryształów jako źródła światła
- Chell i I am vader
- 1
- 1
-
https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=3GInONRjWJE
Gameplay z gry + nowy screenshot bo tak. Screenshoty będę publikował w większych ilościach, tutaj się po prostu załapał jeden z gameplayem.
-
joy2key istnieje, nie mam na czym testować obsługi pada. Mogę jakąś eksperymentalną dodać ale nie wiem czy będzie działać.
edit: nawet jak sobie kupię za dwie dychy pada USB to jest kwestia padów od Xbox 360 które są zupełnie odrębnym tworem dla GMa i zajmują sloty 0-3. Myślę o zrobieniu wsparcia dla jednego pada nie-Xboxowego i tyle jak coś
-
mi wystarczy 1.4, nie planuję eksportu na cokolwiek poza Windowsem w chwili obecnej. jak będzie trzeba to na konsolę przeportować to się od nowa w jakimś C++ napisze albo jeszcze lepiej zleci porta jakiemuś studiu.
edit: zresztą gry takie jak ta nawet nie nadają się na androida, nawet jeżeli wspinanie góra/dół zastąpimy automatycznym, to i tak będzie ta gra mocno niegrywalna na telefonach, za dużo precyzji trzeba
edit2: mini demko wrzucone na discorda gmclanu. mam nadzieję że da się pobrać, jak nie to nie ma co żałować. https://cdn.discordapp.com/attachments/344100101536612352/425766476251791370/niby_kontentu_ni_ma_ale_prosze.exe
-
Projekt powstaje od nowa, z nową ładniejszą grafiką, oryginalną ścieżką dźwiękową skomponowaną przeze mnie i co najważniejsze jest już na GM:Studio a nie na 8.1.
edit: poza tym gra powinna przyzwoicie chodzić na starszym sprzęcie
Parę screenów z nowej wersji:
- I am vader i Uzjel
- 1
- 1
-
Zapewne Twoje surface moglyby uzyc troche optymalizacji, zawsze jest miejsce na optymalizacje.
WŁAŚNIE TO ZROBIŁEM
okazało się że mi gra tworzyła światła razy (ilość obiektów do potęgi 2)
przy 2 kryształach były 2 zbędne światła
przy 16 kryształach było już 240 zbędnych świateł
a ponieważ światła mi już działają poprawnie, pozwoliłem pociskom bossa się świecić:
Edit: poza tym dodałem szereg nowych opcji - wyłączenie świateł, skalowanie okienka, POLSKIE TŁUMACZENIE.
-
już z Earthbound Beginnings czy Undertale nie widzę nic wspólnego
Daj się trochę rozkręcić tej fabule. Poczekaj do trzeciego dema!
nawet ten hud wydaje mi że już widziałem lata temu w innej grze jak Cave Story chyba też zrobionej w GMHUD jest oryginalny, nie zrzynałem.
i nie da się zwiększyć okienka więc chyba gra była pisana dla mrówek.Na razie działa GM'owe F4. W następnym demie dodam opcję zmiany rozmiaru okna (i polskie tłumaczenie!)
i gra już przy trzeciej mapie tej z roślinami zaczęła mi się ciąćTrzy słowa: wymagające efekty świetlne (surface) . Rozmyślam nad dodaniem możliwości wyłączenia ich. Gra chodzi w 60fps na moim dobrym PC (i5, gtx 650, 8gb RAM) , na moim Xpkowym gracie spokojnie wyciąga 30-45fps zależnie od mapy - grę tworzę tak aby chodziła dobrze w 60fps na czymkolwiek zrobionym po 2010
Edit: nie posiadam laptopa więc nie wiem jak się gra na laptopach sprawuje. Mówiąc czymkolwiek zrobionym po 2010 mam na myśli stacjonarki.
-
Tytuł: Mega Mountain 2100
Gatunek: platformówka typu metroidvania
Opis:
Mega Mountain 2100 to metroidvania z odlotowym soundtrackiem od Karu Kurasagi (Charles E. Diaz), MiniMacro i Jobleza ze społeczności Famitrackera.
Gra pełna jest odniesień do gier Sylvie (jej strona), inspirowana jest także grami takimi jak Cave Story, Earthbound Beginnings i Undertale.
Graj jako dziewczyna którą sam nazwiesz (w demie jest Lily - domyślne imię dla bohaterki w pełnej wersji) w przygodzie by uratować Górę i rasę Kotloli przed szalonym Doktorem.
Spuszczaj łomot przeciwnikom i bossom po drodze. Zdobywaj bronie. Gadaj z głupimi NPCtami którzy nie mówią nic sensownego. Wszystko to w Mega Mountain 2100.
Download:
Link bezpośredni: Link bezpośredni
Itch.io (z możliwością zapłać-ile-chcesz): Link do itch.io
Rozmiar pliku: 2,89 MB
Autorzy:
Programowanie:adrian09_01/Adrian Makes Games, użyty został także plugin Easy Lighting od Binks z angielskiej społeczności GMFabuła:adrian09_01/Adrian Makes GamesGrafika:adrian09_01/Adrian Makes Games, część grafik zapożyczona z gier Sylvie.Muzyka:Karu Kurasagi (Charles E. Diaz), MiniMacro i Joblez z angielskiej społeczności FamitrackeraCały soundtrack tutaj:Screeny:
Uwagi:
gra w całości w języku angielskim, mogę przygotować polskie tłumaczenie jeżeli jest zapotrzebowanie
Mega Mountain: The Return
w Dema gier i programów
Opublikowano
Teraz można grać w Mega Mountain: The Return po polsku. I na padzie.
+ demko wszystkich broni: