Skocz do zawartości

adrian09_01

Użytkownicy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Odpowiedzi opublikowane przez adrian09_01

  1. Gierka zmienia tytuł na Mega Mountain: The Return ze względów... prawnych? prawno-osobistych?

    więc, nazwa nie jest zastrzeżona, ale kompozytor muzyki do starej wersji podkaszanił sobie tytuł i nakazał mi zmianę tytułu mojej gry.

    Poza tym piszę całą ścieżkę dźwiękową od nowa gdyż kompozytor muzyki do starej wersji odmówił mi praw do użycia 4-nutowego motywu który przewija się przez całą grę.

    Gra tymczasowo używa ścieżki dźwiękowej, która jest mixem z różnych gier NESowych i NESopodobnych coverów.

    Gierka będzie się nazywać Mega Mountain: The Return. Będzie to ta sama gra, tylko pod inną nazwą.

     

    Of course, są i nowe skriny, + nowy filmik

    DabW6BtWAAA0iIu.jpg:large

     

    DZ9qTBjW4AE6RUK.jpg:large

     

    Do tego nowy filmik:

    https://www.youtube.com/watch?v=i1dAKtHLyMQ

     

    edit: Adminów GMClanu proszę o zmianę tematu na Mega Mountain: The Return

  2. joy2key istnieje, nie mam na czym testować obsługi pada. Mogę jakąś eksperymentalną dodać ale nie wiem czy będzie działać.

     

    edit: nawet jak sobie kupię za dwie dychy pada USB to jest kwestia padów od Xbox 360 które są zupełnie odrębnym tworem dla GMa i zajmują sloty 0-3. Myślę o zrobieniu wsparcia dla jednego pada nie-Xboxowego i tyle jak coś

  3. mi wystarczy 1.4, nie planuję eksportu na cokolwiek poza Windowsem w chwili obecnej. jak będzie trzeba to na konsolę przeportować to się od nowa w jakimś C++ napisze albo jeszcze lepiej zleci porta jakiemuś studiu.

     

    edit: zresztą gry takie jak ta nawet nie nadają się na androida, nawet jeżeli wspinanie góra/dół zastąpimy automatycznym, to i tak będzie ta gra mocno niegrywalna na telefonach, za dużo precyzji trzeba

     

    edit2: mini demko wrzucone na discorda gmclanu. mam nadzieję że da się pobrać, jak nie to nie ma co żałować. https://cdn.discordapp.com/attachments/344100101536612352/425766476251791370/niby_kontentu_ni_ma_ale_prosze.exe

  4. Zapewne Twoje surface moglyby uzyc troche optymalizacji, zawsze jest miejsce na optymalizacje.

    WŁAŚNIE TO ZROBIŁEM

    okazało się że mi gra tworzyła światła razy (ilość obiektów do potęgi 2)

    przy 2 kryształach były 2 zbędne światła

    przy 16 kryształach było już 240 zbędnych świateł

    a ponieważ światła mi już działają poprawnie, pozwoliłem pociskom bossa się świecić:

    jM5qIhp.jpg

     

    Edit: poza tym dodałem szereg nowych opcji - wyłączenie świateł, skalowanie okienka, POLSKIE TŁUMACZENIE.

  5. już z Earthbound Beginnings czy Undertale nie widzę nic wspólnego

    Daj się trochę rozkręcić tej fabule. Poczekaj do trzeciego dema!

     

    nawet ten hud wydaje mi że już widziałem lata temu w innej grze jak Cave Story chyba też zrobionej w GM

    HUD jest oryginalny, nie zrzynałem.

     

    i nie da się zwiększyć okienka więc chyba gra była pisana dla mrówek.

    Na razie działa GM'owe F4. W następnym demie dodam opcję zmiany rozmiaru okna (i polskie tłumaczenie!)

     

    i gra już przy trzeciej mapie tej z roślinami zaczęła mi się ciąć

    Trzy słowa: wymagające efekty świetlne (surface) . Rozmyślam nad dodaniem możliwości wyłączenia ich. Gra chodzi w 60fps na moim dobrym PC (i5, gtx 650, 8gb RAM) , na moim Xpkowym gracie spokojnie wyciąga 30-45fps zależnie od mapy - grę tworzę tak aby chodziła dobrze w 60fps na czymkolwiek zrobionym po 2010

    Edit: nie posiadam laptopa więc nie wiem jak się gra na laptopach sprawuje. Mówiąc czymkolwiek zrobionym po 2010 mam na myśli stacjonarki.

  6. Tytuł: Mega Mountain 2100

     

    Gatunek: platformówka typu metroidvania

     

    Opis:

    Mega Mountain 2100 to metroidvania z odlotowym soundtrackiem od Karu Kurasagi (Charles E. Diaz), MiniMacro i Jobleza ze społeczności Famitrackera.

    Gra pełna jest odniesień do gier Sylvie (jej strona), inspirowana jest także grami takimi jak Cave Story, Earthbound Beginnings i Undertale.

    Graj jako dziewczyna którą sam nazwiesz (w demie jest Lily - domyślne imię dla bohaterki w pełnej wersji) w przygodzie by uratować Górę i rasę Kotloli przed szalonym Doktorem.

    Spuszczaj łomot przeciwnikom i bossom po drodze. Zdobywaj bronie. Gadaj z głupimi NPCtami którzy nie mówią nic sensownego. Wszystko to w Mega Mountain 2100.

     

    Download:

    Link bezpośredni: Link bezpośredni

    Itch.io (z możliwością zapłać-ile-chcesz): Link do itch.io

    Rozmiar pliku: 2,89 MB

    Autorzy:

     

    Programowanie:
    adrian09_01/Adrian Makes Games, użyty został także plugin Easy Lighting od Binks z angielskiej społeczności GM
     
    Fabuła:
    adrian09_01/Adrian Makes Games
     
    Grafika:
    adrian09_01/Adrian Makes Games, część grafik zapożyczona z gier Sylvie.
     
    Muzyka:
     
    Karu Kurasagi (Charles E. Diaz), MiniMacro i Joblez z angielskiej społeczności Famitrackera
    Cały soundtrack tutaj:
     

    Screeny:

    u8DI%20n.png

    L.png

    LjbJxP.png

     

    Uwagi:

    gra w całości w języku angielskim, mogę przygotować polskie tłumaczenie jeżeli jest zapotrzebowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...