Skocz do zawartości

PsichiX

Użytkownicy
  • Zawartość

    5924
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Ostatnia wygrana PsichiX w Rankingu w dniu 3 Kwiecień

PsichiX posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

79 Duża Cegła Społeczności

O PsichiX

  • Tytuł
    Szpan Bot
  • Urodziny 09/20/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://psichix.io

Previous Fields

  • Team
    Psiksa Riksza
  • GG
    5745342
  • Nagrody
    🏆Najlepszy silnik/przyklad (CA 2017)
    🏆Najlepszy silnik/przyklad (CA 2014)
    🏆Najlepszy przyklad/silnik/artykul (CA 2013)
    🏆Najlepszy silnik (CA 2010)
    🏆Najbardziej pomocny uzytkownik (Tymony 2009)
    🏆Najbardziej pomocny uzytkownik (Tymony 2008)
  • last.fm
    PsichiX
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Tak

Profile Fields

  • Skąd
    z bagien
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

71220 wyświetleń profilu
  1. Temat zbiorczy na drobnostki

    nie ma. poza tym, nie wiem, czy w ogole oplacalnym jest utrzymywanie wsparcia dla wymarlej architektury prockow.
  2. Odniesienie względem muzyki

    0.5 sekundy to bardzo duzy lag. gnyska sugestia najdokladniejsza jest.
  3. Talent nie istnieje - wszyscy jestesmy rzemieslnikami, a ja licze na postepy!
  4. Podbij głośność wokalu i podbij basy, a początek powinieneś śpiewać mniej nosem, a więcej gardłem, co pół minuty później zrobiłeś. jest fajnie, dupy nei urywa, ale jest potencjał.
  5. BMO project

    Założyć projekt na githubie, wybrać dogodną Ci licencję (MIT zakłada, że każdy może zrobić z projektem co chce, GPL nakłada pewne restrykcje używania - generalnie lepiej, jak przeczytasz zasady obu i zmodyfikujesz licencję tak, żeby nikt nie mógł wziąć projektu i sprzedać jak swoje, tyle że Ty też nie powinieneś czerpać z tego projektu profitów, jeśli chcesz aby ktoś pomagał). Publikujesz i na grupach gamedevowych oferujesz, że masz projekt i każdy może się dołączyć do produkcji, zapewniasz że gra będzie darmowa, że chcesz pomocy bo sam nie dasz rady skończyć. nie gwarantuje, że ktoś od razu się odezwie, zależy to od stanu projektu, kodu, assetów. Pisz tylko konkrety, kto jest potrzebny i do czego. Tylko konkrety.
  6. BMO project

    największe szanse na rozwój w takim wypadku będzie miało jako projekt Open Source. Serio.
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    zajebiste!
  8. czemu nie pracujesz w branży

    A ja moge opowiedziec cos o tym, jak sie toczy zycie na tej wsi, gdy siedzisz grube lata w branzy it/growej (glownie Krakow) i jak sie w niej utrzymac zwlaszcza na poczatku, co najpewniej zjebiesz po drodze i jak nie umrzyc z glodu - o ile kogos to zainteresuje, gdy juz skonczycie temat "czemu nie wyszlo" : D
  9. Gry na PS VITA

    co do robienia gier na vite, pare lat temu jak bawilem sie konsolka, znalazlem toolchain od playstation wraz z IDE i emulatorem, w ktorym mozna bylo zakodowac (chyba nawet w c#) aplikacje na nia. Wtedy PS udostepnialo swoje SDK, ale nie widze go teraz, tylko jakas wersja homebrew: https://vitasdk.org/ EDIT: To nazywalo sie albo PlayStation Mobile, albo PlayStation Studio/Suite
  10. Gry na PS VITA

    ale szukasz gier, czy materiałów na temat, jak takie robić?
  11. [Źródła] Mad Hornet: Homecoming

    tak jak mowilem: projekt jest niekompatybilny z v3 i wymaga calkowitego przepisania.
  12. [Źródła] Mad Hornet: Homecoming

    Projekt jest zrobiony na v2, a te nie sa kompatybilne - musisz recznie importowac assety i skrypty.
  13. [Linugz] Enigmowanie gier

    to zawsze moga uzyc MMF. ten sam poziom zenady. i pomyslec, ze niegdys wspanialy tool, dzis jego poziom jest beznadziejny.
  14. [Linugz] Enigmowanie gier

    czy gms czasem nie ma ide na ubuntu? ja by na miejscu tworcow enigmy poszedl do yoyo po deal, zeby tworcy enigmy stali sie czescia zespolu yoyo i usprawnili/zrobili pozadniej wersje uniksowa. za normalne poeniadze.
  15. [CSS] Obrazki w odpowiednim kształcie

    https://jsfiddle.net/c87a37m3/ mozesz zrobic w gimpie gotowy zestaw obok siebie i tym divom ustawic kolor na transparentny, oraz odpowiedni rozmiar i przesuniecie, przez co wylacznie beda reagowac na kliki nad banerem. caly trick polega na uzyciu cssowego skewX().
×