Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 02/15/19 w Posty

  1. 4 punkty
    Obracanie się znaczników przy kontakcie ze ścianą i jednocześnie dostosowanie się do nachylenia podłoża ostatecznie mi dzisiaj zadziałało uff... markerWalk[unit].transform.rotation=Quaternion.Euler(new Vector3(90, 0, 0))*(Quaternion.LookRotation(correctHit.normal,Vector3.up)*(Quaternion.LookRotation(rotationVector,Vector3.up)*Quaternion.Euler(new Vector3(-90, 90, 0))));
  2. 3 punkty
    Nie mogłem się zdecydować które wstawić :|
  3. 2 punkty
  4. 2 punkty
    Przerabiamy wszystkie jednostki na nowo, pierwszy pod dłuto poszedł Trapper z rasy Valrenay Porównanie ze starym
  5. 2 punkty
  6. 1 punkt
    Jak chcesz naprawdę na skróty, to ustawiaj obiekty solid i rozciągaj je na całą wysokość danej ściany. W przypadku powyższego screena, można na 5 obiektach zrobić całe kolizje w grze zmieniając x-scale / y-scale . Jak etapy nie są ogromne, albo dodasz deaktywację poza ekranem, to naprawdę wdajnościowo nie będzie problemem, a cały powyższy problem poleci do kosza.
  7. 1 punkt
    Cześć, możesz stworzyć np. zmienną globalną tj.: global.score_multiplier = 0.0; Potem np. przy zderzeniu z bonusem w Collision Event dodawać do tego mnożnika jakąś wartość i uruchamiać alarm u gracza bo bonus po usunięciu poprzez instance_destroy nie wywoła Ci alarmu, np: global.score_multiplier += 0.20; other.alarm[0] = room_speed * 60; W alarmie gracza odejmuj bądź resetuj mnożnik. Zależy też, czy chcesz obsługiwać kilka mnożników na raz, to wtedy zamiast alarmów możesz wykorzystać Step Event i ds_list/ds_grid jako timery bonusów. global.score_multiplier -= 0.20; Do dodawania punktów możesz stworzyć skrypt, który ułatwi Ci obsługę mnożnika w różnych miejscach projektu: /// scr_add_score(score) score += argument0 * (1.0 + max(0, global.score_multiplier));
  8. 1 punkt
    Nie zdążyłem na ligę ale robię temat o tej gierce, póki co pozbawionej gameplayu. Chcę wam udostępnić source do GMS2, możliwe że będę rozwijał dalej. EXE: https://drive.google.com/file/d/1froxXXFHze4dn3GfR_LpS5qzv66LCTX3/view?usp=sharing SOURCE: https://drive.google.com/file/d/1zJRhQF9d6PM1bGDvvTveU8uGgoLrD93u/view?usp=sharing
  9. 1 punkt
    Przyjemnie to wygląda jak jakaś nieco starsza konsolowa platformówka, jedynie co to ten brązowy coś Mi nie pasuje, pewnie przez to, że nie ma żadnej postaci na niej.
  10. 1 punkt
    1. To zależy co napiszesz w licencji tak naprawdę. 2. To nie jest prawda. Zgodnie z polskim prawem, jeśli masz zarobek w sposób ciągły, a nie masz umowy o pracę/zlecenie, to jest działalność gospodaracza i MUSISZ założyć firmę. Jeśli jednak zarobek jest jednorazowy, wystarczy opodatkować te pieniądze podatkiem 18%. Nie ma czegoś takiego, że "google daje", bo Google jest firmą z Irlandii, więc daje na tamtejszych zasadach, ale jak pieniądze dotrą do polski to zasady zaczynają być polskie. Tutaj też częsta pułapka - kwota wolna od podatku, czyli 3091zł. To nie jest tak, ze jak pracujesz a dodatkowo sprzedasz program, to do 3091 nie płacisz podatku. Podatek dochodowy jest od WSZYSTKICH pieniędzy razem wziętych zarobionych w danym roku. Tak więc ja np. w tym roku z pierwszej faktury sobie 3019zł odjąłem i nie płaciłem podatku, ale od reszty już 18% poszło (do tego VAT, ZUS). Niektórzy uznają, że jak kasa od google jest raz na miesiąc, to nie prowadzisz ciągle działalności w PL i to już zalezy od interpretacji lokalnego US tak naprawdę, w niektórych faktycznie na 18% byś ujechał. Zwłaszcza, że teoretycznie nawet polski vat zapłacono. Jest jedno rozwiązanie na granicy legalności - jeśli pieniądze są zarobione w walucie obcej i do sprzedaży doszło zagranicą kraju, no to jak dostaniesz przelew można to uznać za zarobek zagraniczny (jakbyś był zatrudniony tam). Wtedy na polskim PIT wpisujesz to jako przychód z zagranicy 0%. ALE jak zrobią dokładną kontrolę i poproszą o umowę zagraniczną, wszystko się posypie i zapłacisz 75%. Na kontrole mają bodaj 5 lat
  11. 1 punkt
    Cóż, jeśli chodzi Ci mniej więcej o taki efekt: To ja osiągnąłem to następującym sposobem. Stworzyłem nowy obiekt, który nie ma sprite. W nim mam zmienną text która przechowuje jakiś string. Gdy potrzebuje wyświetlić jakikolwiek, gdziekolwiek tekst, tworzę tą instancje (nazwałem ją obj_Text), w tym miejscu gdzie chcę. Przy tworzeniu, dopisuje tekst, jaki ma wyświetlić. Podstawa kodu jest taka: var show_text = instance_create(x, y, obj_text); //przypisanie instancji do zmiennej pozwala go konfigurować podczas tworzenia show_text.text = "Zyskujesz 50 punktów"; W obj_Text mam też zdefiniowaną czcionke, kolor, czas wyświetlanego tekstu itp. oraz vspeed = -1; żeby napis leciał w górę
×