Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 01/23/20 w Posty

  1. 2 punkty
    integracja stocków z serwisem magazynowym koszyk promocje rabaty potencjalny race condition ze wszystkim, co "daje" jakąś kasę userowi wysyłka integracja z dostawcami, chociaż najdrobniejsza, żeby user znał chociaż numer przesyłki koszty zależne od regionu / wagi przesyłki generowanie maili aktywacyjnych, maili potwierdzających zamówienie pdfów z umowami, fakturami security rejestracja, logowanie nie trzymanie haseł w plainie reset hasła ogólnie cała autoryzacja i autentykacja bramki płatnicze generowanie linków powrót usera case udany/nieudany obsługa callbacków z bramki co jakiś czas zbiorcza odpytka bramki o status wszystkich płatności, jakby callback z jakiegoś powodu nie przeszedł wygasanie płatności ogólnie licz 4 dni robocze na bramkę jeżeli już kiedyś jakąś podpinałeś + 3 dni na rzeczy, które powinny działać, bo są wg. dokumentacji, ale z jakiegoś powodu nie działają (ze 2 miesiące temu podpinałem Soisy, wymieniłem z nimi kilka maili o co chodzi, oczywiście nic mi nie umieli powiedzieć, po czym ich zjebałem że wg dokumentacji callback jest w jsonie, więc raczej nie spodziewasz się nulla w body, a dane tak naprawdę przychodzi w x-www-form-urlencoded - aż dodali to do dokumentacji) GDPR anonimizacja usera tak, żeby było legalnie, ale żeby nie tracić całych serii danych z nim związanych piszesz, że user będzie wprowadzać ilości produktów, mieć konto z danymi i w ogóle - przecież pisałeś, że tylko Ty będziesz wprowadzał treści na stronę? to jak to jest, to będzie podatne na XSS czy nie? "przygotowanie wydruku FVAT, albo ustawienie ilości w magazynie to żaden problem" - to napisz to fakturowanie, skoro na cały projekt zakładasz tydzień to pewnie z tym się wyrobisz w 2h "autorski system programu lojalnosciowego" - have fun, w firmie sporo takich tworzymy i obsługujemy, i to wszystko co piszesz (i co ja pisze) to tylko wierzchołek góry lodowej funkcjonalności programu lojalnościowego, a każdy taki system jest utrzymywany i rozwijany przez minimum 3 programistów 8-16 przyznaj się, chcesz po prostu własny Avon ale nie chcesz bulić jakiejś firmie bańki za kilka podstron edit: to totalnie brzmi jakbym cie zniechęcał, ale nie zrozum mnie źle - to, tak, jak pisze Konrad, bardzo ciekawy i rozwijający projekt, ale podchodzisz do tego wszystkiego zbyt olewczo, i zaprzegasz w to kasę klientów mimo tego, że masz zerową świadomość ryzyka
  2. 2 punkty
    Hej. Zatęskniło mi się za tą społecznością. Troszkę się na gmclanie wychowałem i był ze mną od początku gimnazjum, a teraz nadchodzi licencjat. A strona główna nadal PHP by Przemo, więc to takie moje okno w beztroskie dzieciństwo. Powoli sobie kształcę taką powiedzmy karierę freelancerską i ilustruję. Trochę to śmieszne jak sobie przypomnę jak bardzo nie miałem pojęcia o sztukach wizualnych te parę lat temu. Wszystko na czuja i po łebkach. Dzisiaj niby coś już więcej kojarzę i jako tako zrozumiałem znaczenie komponowania, walorowania, teorii kolorów, ale nadal cały materiał przed dodaniem waloru tworzę w PowerPointcie. I serio chciałbym żartować. Próbowałem się przenieść na Ilustratora jak każdy zdrowy na umyśle, ale cały czas narzędzia rysowania w power pointcie wygrywają. Głupia nostalgia, ale tak to jest. Jak przez całe życie będziesz malować na ścianie gównem, to nawet będąc zawodowym malarzem będzie Ci się lepiej i naturalniej pracować z gównem niż farbami. Poniżej zamieściłem parę ilustracji z ostatnich paru miesięcy. Screenshotowałem je sobie bezpośrednio w google dysku i strasznie ucierpiała saturacja kolorów nie wiem czemu. Jakby co są trochę żywsze i lepiej dograne. Na moim Behance to raczej widać: https://www.behance.net/womaszwomaac32 Parę z nich na zamówienie głównie do gazet i magazynów, w tym dwie pierwsze sprzed dwóch dni jeszcze. I parę dla siebie tylko. Ale przyznam, że mam te momenty, gdy mi się Game Maker przypomni i chciałbym kiedyś zrealizować jakiś projekt od początku do końca. Szkoda, że tak się w to w którymś momencie wkręciłem, a teraz to tylko echo przeszłości. Może kiedyś. Szkoda, że kulturka dawnych mikro hermetycznych społeczności na tematycznych forach już wymiera. Będę z uśmiechem gmclan wspominał, jak kiedyś zajrzę tu już ostatni raz. Fajne z was chłopaki były i dzięki wielkie za całą pomoc i wszystkie debilne dyskusje w jakie wdawaliście się z 14 letnim mną.
  3. 2 punkty
    Tytuł: Box Kid Adventures Gatunek: Logiczno-zręcznościowa Opis: Box Kid Adventures to dynamiczna gra logiczna, z widokiem z góry. Gracz wciela się w Box Kida - zabawkę zrobioną z kartonu - podróżując przez zróżnicowane poziomy, pełne groźnych przeciwników i wymagających zagadek. Gra nawiązuje mechaniką do klasycznych gier logicznych, takich jak Robbo, Chip's Challenge czy Adventures of Lolo. Fabuła: W erze elektroniki, roboty stały się ulubionymi zabawkami dzieci. Aczkolwiek, młody, ambitny projektant stworzył nową zabawkę. Chłopca. Box Kid'a! Zabawkę stworzoną z kartonu. Zabawkę która miała ożywić świat wyobraźni. Jednakże, jego szef nie był oczarowany tym pomysłem i wyrzucił Box Kid'a przez zsyp na śmieci... Ale czy na pewno taki był powód? Odkryj prawdę, pomagając Box Kid'owi odnaleźć swoje przeznaczenie! Download: Steam itch.io Autorzy: Programowanie: Sebastian Wiśniowski Fabuła: Sebastian Wiśniowski Grafika: Mirosław Wiśniowski Muzyka: Mirosław Wiśniowski Zwiastun: Screeny:
  4. 2 punkty
    Jakoś ostatnie dwa mies. pracowałem nad tym systemem do optymalizacji Pytanie czy się opłacało, grzebania się z unity było co nie miara ;d
  5. 1 punkt
    O! Dawno nie grałem, chętnie przetestuje te nowe rzeczy
  6. 1 punkt
    Zdecydowanie problem leży w twojej konfiguracji sprzętowej-systemowej. Biorąc pod uwagę jak działa GM, ten efekt "mrugania" jest niezależny od tego, w jaki sposób masz zaprogramowane draw. Fakt, że masz pustą listę "Target" oraz inne problemy z samym IDE, świadczy o tym, że jest coś nie tak z instalacją GMS lub uprawnieniami. Debugowanie tego problemu jest praktycznie niemożliwe, dlatego zacząłbym od reinstalacji GMS (ale dokładnie usuń, z %AppData% też). https://help.yoyogames.com/hc/en-us/articles/216753708-How-to-perform-a-fresh-install-of-GM-S-1-4 Poza tym rozważyłbym migrację na 2.0, wiesz z 1.4 będzie już tylko gorzej.
  7. 1 punkt
    @LolikZabójca2 Dziwię się, że Gnyskowi i spółce chce się z Tobą jeszcze pisać. Po tym co piszesz ewidentnie widać, że masz bardzo małe doświadczenie w ecommerce i mimo tego co Ci piszą rozmówcy, starasz się z nimi dyskutować o rzeczach, o których nie masz pojęcia ze względu na właśnie brak należytego doświadczenia. Nie chcę Cię urazić, no ale nie jesteś partnerem do rozmowy z nimi na takie tematy, skoro i tak wiesz swoje. To ja nie robię w ecommerce (bardziej duże systemy specjalistyczne, niesprzedażowe) a mam większą wiedzę na ten temat od Ciebie i mogę jedynie potwierdzić to co pisze reszta. Nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego, że zahaczasz tylko o wierzchołek góry lodowej. Nie znasz realnych case'ów, konsekwencji spieprzenia czegokolwiek w tym zakresie. Śmiesznie się czyta tę całą dyskusję.
  8. 1 punkt
    Twoje podejście w tym momencie to: "Jakoś się zrobi", "przecież to tylko podpięcie", "damy radę", "wiem jak". Ale wszystko wskazuje, że nie masz pojęcia jak. Jest to naiwne myśleć, że każdy może siąść i zaplanować, a co więcej napisać sklep internetowy. Samochód też ma 4 koła, drzwi, karoserię, i silnik, który jeździ na paliwo. Paliwo trzeba podawać i działa. Jak ktoś chce to można radyjko zamontować... xD
  9. 1 punkt
    Na razie grafiki robię sam, ale ostatecznie bez grafika na bank się nie obejdzie:
  10. 1 punkt
    @ANtY, yup nowe @Nirvan fajnie, że zrobiłeś, pewnie przyda mi się za niedługo i kupię xD
  11. 1 punkt
    kozak, Dawid i łapy mistrzowskie. chyba największa gmclanowa ewolucja artystyczna
  12. 1 punkt
    Teaser nadchodzącego updata, który doda do gry nową grywalną rasę Scarrów: https://steamcommunity.com/games/1001040/announcements/detail/1699481768808307689
  13. 1 punkt
    Ja nawet próbowałem zreprodukować stare błędy ale Tomek się postarał i naprawił
  14. 1 punkt
    Świetnie wyglądają wszelakie interfejsy, świetny font, daje klimacik. Zaskakujące jest to, jak mało zmienił się ekran bitwy od czasów dema w które grałem 2014: 2020: Btw. byłem święcie przekonany, że ten pierwszy screen był co najwyżej z 2017-2018, a nie 2014, to już naprawdę tyle lat? Gdzie ten czas spierdzielił...
  15. 1 punkt
    1. Tak 2. Tak 3. Tak 1. Nie w GM 2. Nie w GM 3. Nie w GM Sam musiałbyś dopisać sobie
  16. 1 punkt
    Od wczoraj ze Steama można pobrać darmowe demko Bonfire. Jak ktoś jest ciekawy nad czym tak pracowaliśmy, to niech sobie obada! Demo jest całkiem spore (od 1h do 3h gameplayu) i daje niezły ogląd tego, czego można się spodziewać po premierze EA za parę miechów. Sejwy są kompatybilne z pełniakiem jakby co. Jeśli ktoś ograł i ma jakieś spostrzeżenia, to ja oczywiście zawsze chętnie poczytam!
  17. 1 punkt
    @Wojzax Kiedyś natknąłem się na coś takiego, być może to jest w stanie choć trochę pomóc w rozwiązaniu problemu(chociaż podejrzewam, że już to kiedyś widziałeś :P).
  18. 1 punkt
    50x70cm, olej na płótnie. W tym roku przechodzę całkowicie na farby olejne. Później jeszcze dojdzie sitodruk bo mam pracownię w nowym mieszkaniu i warunki. Od marca idę na kurs i zakupuję sprzęt. Po 1.5 roku emigracji wróciłem jakiś czas temu do kraju i w końcu mogę żyć z pasji. Mam nadzieję, że uda mi się już tak pozostać. W uj nauki przede mną, ale małymi kroczkami do przodu. Miłego dnia byki.
  19. 1 punkt
    Miałem zrobić tylko tool do skalowania tekstur do potęgi dwójki wewnątrz projektu, a wciągnęło mnie od razu do zrobienia narzędzia do generowania zapętlających się tekstur xd No to kolejna paczka na asset store, trochę tak w niezamierzony sposób
  20. 1 punkt
    Takie rysuneczki co ostatnio robiłem @EDIT: Takie eksperymenty ze starymi graficzkami ;P
  21. 1 punkt
×