Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 06/15/18 w Posty

  1. 4 punkty
  2. 2 punkty
    Prace nad paczką na unity asset store, spoglądanie w dany punkt z wieloma trickami poprawiającymi wygląd takiej animacji W filmie omawiam mniej więcej jak co działa, może komuś przydadzą się takie informacje
  3. 2 punkty
    fajne majnkrafty ładna kompozycja zrób w większej skali coś
  4. 2 punkty
  5. 2 punkty
  6. 2 punkty
  7. 2 punkty
    tak zaorane dawno nie bylo
  8. 2 punkty
    No hejjj dawno mnie tu nie było. Ogólnie to ostro cisnąłem ze swoimi pracami, zaliczyłem nawet wystawę w warszawskim sheratonie na Art Fresh Festival. Gierek póki co nie robię tylko macham te prace i nawet je sprzedaję w postaci obrazów na płótnie. Sprawia mi to mega dużo przyjemności. Poza tym robię projekty dziarek i zawsze hajsik wpada. Ogólnie mam nadzieję, że kiedyś będzie dane mi z tego żyć. Niedługo ruszę z jakimiś ciuchami itd. Zobaczymy co czas pokaże.
  9. 2 punkty
    "Chómor" polegający na rzucaniu mięsem w co drugim zdaniu nie przypadł mi do gustu Ale sama rozgrywka o dziwo całkiem fajna (odstrzeliwanie szkopom rąk, mniam), zwłaszcza rozwalanie wrogów ze snajperki i granat kładący każdego w pokoju. Trochę irytujące jest, że trzeba dotknąć ściany budynku, by widzieć wnętrze - przeszkadza to w strzelaniu z zewnątrz budynku do wrogów w środku. Automatyczne ładowanie broni jest denerwujące - chcę np. przestawić broń na pięści, ale każdą "mijaną" po drodze broń bohater koniecznie musi załadować, przez co dotarcie do pięści zajmuje dobre pół minuty. Znalazłem też buga: po rozbiciu skrzynki stojącej na półce (prawy dolny róg rezydencji) nie da się wziąć wylatującego z niej przedmiotu, bo półka blokuje gracza. Dziwne też, że ci szkopi tacy niemrawi, nie chce im się nawet gonić bohatera.
  10. 2 punkty
    Mi do robienia klonów daleko - harvest moony były fajne na gba, ale na dłuższą metę są strasznie liniowe i nie dają możliwości np. zamieszkania w mieście, zajęcia się czymś innym niż sadzenie roślin. Tak czy inaczej nowe modele
  11. 2 punkty
    Wojzax, tylko dla Ciebie wchodze na to forum po polnocy <3
  12. 1 punkt
    Tym razem krótki, bo 5 minutowy film. Poniżej zwiastun: A premiera odbędzie się 10 lipca.
  13. 1 punkt
    no fajne to ognisko wielkości domu
  14. 1 punkt
  15. 1 punkt
    Fajny jest godot do 3D naprawdę, i nie aż taki trudny do przejścia z GM mi to zajęło 2 tyg i już coś tam potrafiłem ogarnąć sensownego.
  16. 1 punkt
    HELIKOPTER ELO
  17. 1 punkt
  18. 1 punkt
    teraz mowimy do siebie po tinychatowych nickach?
  19. 1 punkt
    Wiem że między nami w przeszłości było różnie, ale naprawde miło mi słyszeć że się tak rozwijasz. Pracka całkiem całkiem, tak trzymaj!
  20. 1 punkt
    Silnik AI dość zawiły, cały czas go rozpracowuję, sporo rzeczy już ogarnąłem, staram się zoptymalizować tych wrogów, aby byli niebezpieczni, ale nie do przesady, aby mieć szanse, z tym bugiem, to wiem o co chodzi, zapomniałem nadać większą maskę. Kilka lat temu prosiliście o automatyczne przeładowanie, więc je wrzuciłem a co do mięsa, to ma to oddać prostacki charakter protagonisty, pamiętajmy, że nie każdy człowiek żyjący w tamtych czasach był przedstawicielem "młodzieży romantyzmu" mówiącej piękną polszczyzną, tak czy siak dzięki za opinie
  21. 1 punkt
    Hej mam 4 muzyczki jak zrobić aby działało to tak 2 pierwsze są tylko wtedy gdy gracz nie atakuje lub nie jest atakowany dwie ostatnie gdy gracz jest atakowany lub sam atakuje. Zawsze według kolejności track0 potem track1 w przypadku 2 tak samo track2 potem track4. i żeby to się odtwarzało cały czas a gdy zmieni status na w bitwie to wtedy będzie cały czas grać zestaw nr2. używam GameMaker Studio 2 Trial
  22. 1 punkt
    Dobrze że twórcy tej gry nie myśleli w ten sposób o harvest moonie
  23. 1 punkt
    Z tym że to jest "pewne" coś co ma się wykonać w begin, zawsze się wykona pierwsze niż w step. Niezależnie od ilości obiektów po to te eventy są
  24. 1 punkt
    resetuj w begin stepie a obiekty niech sprawdzają w zwykłym stepie. W zasiadzie to Hud powinien zmieniać tę zmienną tylko w begin. Broń boże w draw bo się kolejność posypie
  25. 1 punkt
    Może zrób jakąś globalną zmienną powiedzmy o nazwie "HudClick" i ustawiaj ją co stepa na false a gdy klikniesz coś na hudzie, ustaw na true. I teraz każda interakcja obiektów gry z myszką powinna sprawdzać dodatkowo czy HudClick == false by akcja się odbyła
  26. 1 punkt
    No to nawet wiesz o jakiej grze myślę Co do kupowania różnych parcel to może aż tak to nie, ale w ostatniej części Story of Seasons na 3DS (to jest oryginalna seria która kiedyś miała nazwę Harvest Moon, ale potem ludzie z USA stwierdzili, ze sami będą robić gry o tej nazwie, zamiast tłumaczyć z JP), można np. budować i swobodnie przestawiać budynki na farmie, a także budować stoły, krzesła, szafy, płoty, ozdoby i ustawiać je na farmie i w mieście, czy nawet szyć ubrania i handlujesz tym wszystkim z zagranicznymi krajami (popyt/podaż), odblokowując sobie nowe możliwości (np. nowe zwierzęta, sadzonki czy materiały budowlane).
  27. 1 punkt
    Mi się od zawsze marzy harvest moon ale taki że można kupować różne parcele, uczestniczyć w życiu ekonomicznym miasta, z lekko simsowym systemem poznawania ludzi i dużymi możliwościami zakładania roznych biznesów, budowania, malowania elementów itd.
  28. 1 punkt
    Proszę bardzo oto poprawiona wersja, teraz to już pełnoprawne DEMO Dywersant v1.2 @EDIT Dzięki Vader za pomoc przy blokowaniu na ścianach
  29. 1 punkt
    Ty te filmy nadal robisz w game makerze? Fajnie, że ciągle w to brniesz mimo różnych opinii. Mi osobiście styl rysunków, animacji się nie podoba ale nie zamierzam prowadzić bezsensownego hejtu. E: Jest gdzieś dostępny trailer TRIPA ? Mega mi się podobał
  30. 1 punkt
    Jak ktoś ci napisze rozwiązanie to pisz za każdym razem że error i że nie działa.
  31. 1 punkt
    Jak ja się teraz śmieję, jaki ja byłem głupi xD
  32. 1 punkt
  33. 1 punkt
    Hejo Dawno nic nie pisałem ale to ze względu na inną pracę Teraz Ignis będzie miało wydawcę! Wracam zatem pełną parą do pracy wraz z nowym teamem Nowy zespół pracujący nad Ignis liczyć będzie 7 osób. Do tego zapraszam serdecznie wszystkich, którzy będą w tym roku na PGA do odwiedzenia mnie na stoisku i pogrania w najnowszą wersję ^^ http://www.gamearena.pl/pl/news/3_rewelacyjne_tytuly_od_moonlit/
  34. 1 punkt
    Kurczę, to jest całkiem świetne jako podkład do pracy, słucham tego od paru dni w kółko podczas pisania artykułów:
  35. 1 punkt
    photel, co 2 twoj post jest ponizej wszelkiej krytyki, mysle ze czas sie troche nad soba zastanowic
  36. -1 punktów
    cze z gury przepraszam za swoj ostatni wybryk z siusiakiem. dostalem bana ale postanowilem sie poprawic i zrozumiec troche gma wienc zrobilem swoja piewrsza gre o zolniezu. Tytuł total wojna: Gatunekstrzelnaka: Opisno to jestes zolniezem i chodzisz i zabijasz niemcuw gra gra w 2 wojnie swiatowej i jest bardzo brutalna: Download: https://gmclan.org/up17990_4_Total_Wojna.html Rozmiar pliku:1mega Autorzy: Programowanie:ja Fabuła:ja Grafika:ja Muzyka:ja Screeny:
  37. -1 punktów
    fajnr ale ja bym zrobil leprze
  38. -1 punktów
    Skond sciagnac gms i zeby byl zkrakowany bo chce robic a niemoge znalesc na necie dajcie jakis link pls albo seriala
×