Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 04/24/20 w Posty

  1. 4 punkty
    Kolejny miesiąc pracy zdalnej spowodował że chyba jednak wrócę do hobbystycznego gamedevu Nie samym PHPem człowiek żyje, więc odgruzowuje stary projekt, w sumie sam engine walki - bo ostatnio tylko na tym się skupiałem, nie wiem czy wam kiedyś podrzucałem filmik, ale chyba jest dobra podstawa żeby było w czym dalej rzeźbić Ponad 2 lata jak szybko strzeliły
  2. 4 punkty
    U mnie natomiast nadal Almora Darkosen na mobilki - już przeszło 8 lat Cieszę się, bo to już końcówka i będzie można odpalić resztę projektów Jak gra będzie miała wzięcie, to planuję multiplayer Coop dla 4 graczy. Po więcej zapraszam na Almora Darkosen Official Site oraz Almora Darkosen on Facebook
  3. 3 punkty
    Mmm, Almorka, wspaniały klimacik. Coop na mobilne? A tu kolejne zabawne usprawnienia mojego systemu, żywcem wzięte z gier LEGO®
  4. 2 punkty
    Gatunek: Top-down shooter Opis: Istoty z innego wymiaru najechały ziemię. Jako samotny żołnierz zostajesz wysłany do ich świata aby powstrzymać ich inwazję. Tak przynajmniej rozkazał generał... W demie zawarte są 2 misje, niewiele wyjaśniające intro, 4 bronie, sekrety, bugi, glitche i inne tego typu atrakcje. Jest to mój pierwszy poważny projekt robiony w Godot i tym razem mam nadzieję go skończyć. Download: Platforma do wyboru wedle uznania: Gamejolt, itch.io, IndieDB Rozmiar pliku: 44 MB Autorzy: Fernflower - Pomysł i konsultacje Reszta jest mojego autorstwa. Trailer: Screeny:
  5. 2 punkty
    Pewnie się zastanawiacie jak wyświetlać grafikę w Unity żeby ludzie robiący duże piksele nadal mieli zajęcie
  6. 2 punkty
    O kurczaki, dobra gra na gmclanie! Mamy tu do czynienia z prostą strzelanką z dość surową grafiką ale za to satysfakcjonującym gameplayem. Jedyny problem jaki mam narazie to to że mapki są dość puste i monotonne graficznie co nadrabiają muzyką i klimatem. Przyznam że po przejściu dema chciałem więcej co nie zdarza się zbyt często jeśli chodzi o gry z gmclanu Czekam na pełną wersję:)
  7. 2 punkty
    Poczułem się jakby znów były lata '90
  8. 1 punkt
    Wrzucałem już czy nie? Kupiłem kilka dni temu tablet z LCD - Huion 13 (bez PRO w nazwie), moje pierwsze 20 minut z nim, jeszcze nie ogarniam jak się tego używa:
  9. 1 punkt
    Gatunek: Manager / Simulator Platforma: PC Steam Credits: Ancient Forge Studio W The Tenants (Lokatorzy) gracz przejmuje rolę agenta nieruchomości. Na początku gry zajmuje się głównie wykonywaniem zleceń dla innych landlordów, lecz z czasem rozkręca swoje własne imperium mieszkań pod wynajem. Do zadań gracza zaliczy się wyszukiwanie odpowiednich budynków pod inwestycję, remontowanie starych i zniszczonych mieszkań, urządzanie wystroju, przygotowywanie ogłoszeń i w końcu przeprowadzenie tzw. Dnia Otwartego, gdzie może dobrać swoich lokatorów. Na tym jednak rozgrywka się nie kończy, istotną częścią gry jest doglądanie naszych lokatorów, którym przydarzają się najróżniejsze sytuacje, od chęci zmiany tapet w sypialni po pożary i nielegalny wyrób narkotyków w mieszkaniu. Gra jest jeszcze na etapie produkcji, ale w czerwcu ruszamy z Closed Betą, szczegóły na temat tego jak do niej trafić pojawią się w ogłoszeniu u nas na karcie Steam: https://store.steampowered.com/app/1009560/The_Tenants/ (zapraszam do wishlistowania btw). Premiera w tym roku. W piątek byliśmy z grą na streamie TV Gry i trochę porozmawialiśmy na jej temamt z prowadzącymi:
  10. 1 punkt
    O właśnie texture page szukałem w opcjach. Nie pomyślałem, że darmowy ma ograniczenie. W sumie podzieliłem tło na 4 mniejsze i wstawiłem 4 na rooma i jest ok.
  11. 1 punkt
    Darmowy? To może być ustawienie atlasu "texture page", która ma pewnie 1024x1024 w tym przypadku i obraz jest skalowany.
  12. 1 punkt
    @nowy_user osobiście korzystam z ImageMagick, a jak zaokrąglić rogi jest nawet opisane w dokumentacji IM - http://www.imagemagick.org/Usage/thumbnails/#rounded
  13. 1 punkt
    Tytuł: M.E.A.T. Gatunek: RPG, cRPG Opis: M.E.A.T. w telegraficznym skrócie Jest to gra RPG single player, stylizowana na klasyki gatunku z lat ’90. XX wieku, wykonana w rzucie 2D i grafice Pixel Art. Przed graczem stoi zadanie, w formie kampanii jednoosobowej, rozwikłania zagadki stanowiącej główną linię fabularną i pokonanie najważniejszego antagonisty, tj. nadrzędnego bossa. Gracz w trakcie rozgrywki rozwija swoją postać na wielu płaszczyznach typowych dla gatunku RPG. Postępy w rozwoju postaci opierają się na czasie poświęconym treningom i walce przeciwko AI. Poza działaniami związanymi z głównym wątkiem (opartymi na decyzjach skutkujących określonym rozwojem rozgrywki i tym samym dostępnością zadań), istnieje szereg misji pobocznych. Gra posiada otwarte zakończenie – nawet po wykonaniu ostatniej misji, gracz jest w stanie nadal odkrywać dalszy świat M.E.A.T.-a, jak i walczyć z przeciwnościami, jakie owe uniwersum postawi na jego drodze. Autorzy: Trippin Bears Strona na wspieram.to Screeny: Trailer:
  14. 1 punkt
    Napisałem mega prosty skrypt, spróbuj dodać go do shella index.html przed zamknięciem taga </body>: <script> (function (window, DOM) { 'use strict' var vp = getMetaViewport() window.addEventListener('resize', updateMetaViewport) updateMetaViewport() function getMetaViewport() { var meta = DOM.querySelector('meta[name="viewport"]') if (!meta) { meta = DOM.createElement('meta') meta.name = 'viewport' DOM.head.appendChild(meta) } return meta } function updateMetaViewport() { var width = window.innerWidth * window.devicePixelRatio vp.content = 'width=' + width + ', initial-scale=1, maximum-scale=1, minimum-scale=1, user-scalable=no' } })(window, document); </script>
  15. 1 punkt
    Upgrade animki zajebisty, szanuje level up skilla.
  16. 1 punkt
    Witam serdecznie W niedzielę zrobiłem sobie małą przerwę od głównego projektu i z nostalgii włączyłem stoją starą grę.. Skończyło się to na odkopaniu pliku game makerowego i zrobieniu sporej aktualizacji projektu. Wymieniłem animacje postaci, dodałem masę nowych efektów i grafik, poprawiłem gameplay tak by był bardziej uczciwy. Teraz gra wygląda..cóż, tak jak powinna wyglądać w dniu premiery:) Download: http://www.clockworkmustache.com/games-2/ Animacja biegania postaci przed i po aktualizacji:) A tu jeszcze pełny gameplay:
  17. 1 punkt
    - to taki problem założyć konto paypal ? wyrób osobną kartę do płatności internetowych (w banku, albo np. Revoluta) którą doładowujesz tylko przed płatnością, jak się boisz wycieku danych i kradzieży pieniędzy - jeśli przy teksturze nie są opisane prawa autorskie, to zakładałbym, ze jest chroniona prawami autorskimi, bądź napisał do właściciela strony. To nie torrent że sie dzielisz czym chcesz. Przypominam też, że w naszym kraju wypada płacić podatek, co najmniej dochodowy (nie trzeba do 8000zł zarobków ŁĄCZNIE z wszystkich źródeł w roku), a przychód (nie dochód) z gry dłużej niż miesiąc powyżej połowy średniej krajowej oznacza, ze trzeba założyć działalność gospodarczą (do połowy najniższej krajowej masz nierejestrowaną działalność - nadal płacisz dochodowy). W przypadku steam trzeba też z tego co kojarzę zgłosić działalność w USA (nie założyć, tylko ich poinformować, że prowadzimy handel z USA).
  18. 1 punkt
    1. Co do płatności za możliwość dodania aplikacji na Steama: "The Steam App Fee may be paid with any payment method that Steam supports in your country, excluding Steam wallet funds." 2. Tak, można założyć kartę dla gry kiedy jeszcze nie jest skończona - to raczej łatwo wywnioskowac przeglądając karty innych gier na Steamie. 3. Steam bierze 30%, do tego musisz odjąć refundy oraz później zapłacić od kwoty którą ci prześlą podatek dochodowy. Średnio można liczyć, że dostaniesz około 50-60% pełnej kwoty. 4. Tak ale nie są to jakieś bardzo intensywne testy. 5. Nie. (again, łatwe do wywnioskowania przeglądając dostepne gry na Steamie) 6. To już nie jest w żaden sposób Steam-specific pytanie, ale ogólnie jeśli autor takiej grafiki by się dowiedział, że korzystasz z niej bezprawnie to może cię pociągnąć do odpowiedzialności. 7. Itch.io
×