Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 12/23/18 w Posty

  1. 4 punkty
    Panie i Panowie, mam przyjemność gościć Was na 10. Community Awards! W tę okrągłą edycję użytkownicy staną w szranki w następujących kategoriach: Gra roku Demo roku Zapowiedź roku Artykuł / Tutorial / Silnik roku Screen / Film / GIF roku Użytkownik roku Cytat roku Zgłaszajcie swoje typy do poszczególnych kategorii do 18.01, g. 23:59. Powodzenia wszystkim. Community Awards 2018 - start!
  2. 3 punkty
    Witam premiera Seid-a zaplanowana na ten rok , może to i lepiej w końcu mija 10 lat od wydania przeze mnie pierwszej gry jeszcze jako Dyzmaken nie dyzmek . Co do gry to staram się o odpowiednie dopasowanie grafiki jak najlepiej dobrane , szczegoly , efekty audio-wizualne
  3. 3 punkty
    Demo: LolikZabijaka - Dywersant Dester - pixelbox Morgo - Aldebar - The Dungeon Escape Zapowiedzi: Ignatus - Stabbed Armor dyzmek - Seid Chronicles Mam nadzieję że wygra w końcu Straszna bida z grami roku w tym roku, sam nie wiem co nominować ehh Tak liczę że chyba to nie 10 edycja, a już 11! Pierwsza była za rok 2008! Odświeżyłem grafikę, może ktoś chce zrobić nową? Gnysek ma w tym roku szansę na zdobycie PIĄTY raz drugiego miejsca w BEST ENGINE xD @EDOIT: Screen/Film/Gif Roku: szpaq99 - Karykatura Adasia
  4. 3 punkty
    wi ar sri ar IMO, przynajmniej przez najbliższe kilka lat Co myślicie o tego typu menu? Wstępna wersja ofc, do preview dla prasy coś trzeba mieć jako menus.
  5. 3 punkty
    Mnóstwo ogarniania rozmaitych przykładów ale w końcu coś zaczyna mi wychodzić. Łódką można na razie sterować i sprawić żeby zaczęła tonąć/przewróciła się na bok. Napisałem też w końcu własnoręcznie vertex shader, czyli to co widać na wodzie. Blenduję dwie tekstury w zależności od wysokości vertexa i jednej z nich dodatkowo zmieniam pozycję mapy uv żeby się poruszała lekko w kierunku fali. Teksturki na razie trochę robocze, chyba dodam też jaśniejsze szczyty fali.
  6. 2 punkty
    Na telefonie ta podstrona od Ligo24 się mocno rozjeżdża. Inne są wporządku.
  7. 2 punkty
    dopiero styczeń, a 2019 już zjedzony
  8. 2 punkty
    Ja bym przy lajkach został. i tyle
  9. 2 punkty
    Same lajki(więcej reakcji, raczej nie) miałyby moim zdaniem sens, gdyby miały jakiś realny wpływ na wyświetlanie newsów. Te częściej lubiane powinny być łatwiej dostępne, ale pojawia się pytanie jak to zrobić skoro wyświetlane są obecnie chronologicznie. Trzeba by, albo zrobić jakiś system indeksujący newsy na podstawie zarówno lajków i chronologii(jakiś prosty algorytm przyznawania punktów za lajki i za datę publikacji) i zrezygnować z chronologii, albo dodać jakiś osobny blok dla postów porządkowanych po lajkach. Tylko pytanie, czy ktokolwiek ma pomysł jak sensownie to wprowadzić?
  10. 2 punkty
    ehh, mogłeś mi nie mówić, teraz mam wyrzuty sumienia że w zeszłym roku pominąłem ten fakt wnoszę o udawanie że ta edycja jest 10, a w przyszłym roku trzasniemy 12
  11. 2 punkty
    stawiam, że albo jakieś multikonto z okazji bana, albo zabawy Woja to ode mnie: Gra roku - Wojzax - Ships Unite Artykuł / Tutorial / Silnik roku - Gnysek - Maskowana tekstura Nirvan - Hybrid Procedural Animation Rigs Nirvan - Procedural look at animation Screen / Film / GIF roku - Nikas - 18+ Namiętny pocałunek [direct] Czołg Krymski - Hestia [direct] Nikas - 18+ Kobiece pepperoni [direct] Wojzax - Kołogłowie [direct] Penguin - Pożar [direct] Wojzax - Zew przestworzy [direct] Czołg Krymski - Parkowanie prostopadłe (#3) [direct] Cytat roku - Wojo - [url] Gnysek - [url] I am Lord - [url] Exp Wojo to godzinne przeglądanie wszystkich postów z minionego roku to mój ulubiony czas na gmclanie
  12. 2 punkty
    To ja zgłaszam @Chell w kategorii użytkownik roku za zorganizowanie CA2017 Edit: wtf, jest jeszcze drugi @CheII ?
  13. 2 punkty
    O, to nie tylko ja tyle lat robię gry.
  14. 1 punkt
    Pewnie niewiele osób wie o projekcie "Dyzmaken 1.0" wprowadzonym do życia przez administrację GMClanu wiele lat temu. Była to ostateczność, do której uciekli się z powodu drastycznie spadającego poziomu aktywności na forum. Łudzili się wtedy, że nigdy więcej nie powołają się na tę kartę by ratować społeczność wirtyny gmclan.org. Tymczasem wersja 3.0 została uruchomiona...
  15. 1 punkt
    Witam , od dłuższego czasu pracuję nad najnowszą odsłoną przygód tytułowego Seida . Korzystając z ciągle modyfikowanego projektu oraz skryptu gry ,,Seid-Znaleźisko'' staram się o jak najbardziej szczegółowe dopracowanie tej że właśnie części . Jeżeli chodzi o fabułę to jest ona następująca : Seid podczas eksploracji jednego z zamków w którym rzekomo znajduję się poszukiwany przez niego artefakt napotyka się na tajemniczy portal , po jego drugiej stronie odnajduję tajemniczą podziemną bazę produkującą wszelakie zło mieszanki mutantów i robotów oraz złowrogich ludzi działających pod pseudonimem ,,Żniwiarz'' , kim są tajemnicze istoty w kapturach ? ludzie działający na ich zlecenie ? oraz kto zlecił stworzenie tego czegos ? póki co przedstawiam jeden screen oczywiście gra jest w fazie początkowej , premierę planuję na rok 2018 ale kiedy dokładnie to się okażę screen 2 screen 3
  16. 1 punkt
    Zastanawiam się jak to z nim jest że wchodzi raz na ruski rok wrzuca zapowiedź i wychodzi na kolejny ruski rok.
  17. 1 punkt
    Głos na symulator dla bezdomnych. Jeden z nich przypomina mi użytkownika tego forum, ale nie powiem którego, bo potem są żale, że się nabijam z wyglądu
  18. 1 punkt
  19. 1 punkt
  20. 1 punkt
    Tzn. dodanie z prawej strony od newsów bloku "najczęściej czytanie" z np. ostatniego pół roku to żaden problem: Jak już by były takie "reakcje", to to jest z 20 minut roboty i gotowe. Natomiast to o czym mówicie, to "hot news", który jest zawsze na górze, ale tak szczerze... czy mamy aż tyle newsów, że coś może zakryć coś innego ? Zazwyczaj wtedy staram się po prostu nie dodawać kolejnego i z nim czekam, chyba nigdy nie było aż dwóch tak ważnych (a wtedy i tak oba są "hot" i by musiały być jeden pod drugim). Myślę, że całym założeniem reakcji było sprawdzanie co lubicie czytać i czy w ogóle czytacie. Ale to sprawdzam ankietami widac ile osób głosuje.
  21. 1 punkt
    od atencji jest instagram itd. nie ma sensu, żeby na gmclanie pod każdym postem te same trzy osoby pisały, że ładne
  22. 1 punkt
    Kiedy obcinasz sobie ucho ?
  23. 1 punkt
    Najnowsza praca, jedziemy. Echhhh zero atencji.
  24. 1 punkt
    @Wojo to mi przypomina, co Tymkowi w tym roku zrobiłem: Niestety, na cytaty się nie nadaje. @Wojzax - zaktualizowałem grafikę w opisie forum.
  25. 1 punkt
    no, teraz żałuję, że nie dałem zapowiedzi gry, nad którą pracowałem, może miałbym szanse ale i tak jednak zaniechałem pracy nad nią. dawajcie w tym roku zróbmy jakieś gry
  26. 1 punkt
    Szanuję za organizację, szel
  27. 1 punkt
    Ja żadnego konta poza wojem nie założyłem. Jako użytkownika roku chcę nominować: czołg krymski,wojzaxa i Antyego
  28. 1 punkt
    2019 to już chyba VR będzie
  29. 1 punkt
    pełna historia projektu
  30. 1 punkt
    Swoją drogą ostatnio gierkę robiłem. Po dwóch latach przerwy prawie. Postanowiłem weekendowo siedzieć dla funu skor mi się chce, więc może niedługo coś wrzucę. Szczęśliwego nowego!
  31. 1 punkt
    Wszyscy light i szybki rush
  32. 1 punkt
    Taka prosta gierka w ramach nauki GMS'a. Sterujemy piłeczką, skaczemy i kombinujemy by nie wpaść do przepaści. Z czasem prędkość gry stopniowo się zwiększa, dochodzą platformy z kolcami, a gdzieniegdzie pojawiają się serduszka, które zwiększają naszą żywotność. Screen: Download: https://drive.google.com/file/d/1_-7sHkjdreetIb0RlcSsDCOxkaDDVUDt/view?usp=sharing
  33. 1 punkt
    Zapisałem uwagi i następnym razem postaram się by uniknąć tych niedogodności z listy. Dużo się nauczyłem robiąc tą mingierkę. Mam w planach zrobić jeszcze z jakieś 2 gierki, każda bardziej zaawansowana, a później zacznę już mój "oficjalny" projekt.
  34. 1 punkt
    Pomysł @gnysek może się sprawdzić, ale zamiast with i place_meeting spróbuj użyć collision_circle w step event obj_pocisk: var potwor = collision_circle(x, y, 8, obj_potwor, true, true); if (potwor != noone) { if (z < 24) { with (potwor) { instance_destroy(); } } } Wartość parametru rad = 8 możesz modyfikować wedle uznania, żeby dostosować promień kolizji.
  35. 1 punkt
    Dziena Temporal, doceniam Wojzax <3 super jest to czytać, dzięki Chociaż większości animek jeszcze sporo brakuje btw trailer na yt:
  36. 1 punkt
    Cześć, Zastanawiam się nad stworzeniem petycji, skierowanej do Marka Overmarsa ( lub kogokolwiek, kto jest teraz szefem GameMakera), dotyczącą zmiany nazwy programu. GameMaker... serio? Rozumiem, że taka nazwa miała sens w 2000 roku w czasach GameMaker 5.0 i gry robiło się tam głównie z klocków... ale teraz jest to narzędzie rozbudowane, z własny językiem programowania, w którym można robić gry zarabiające duży hajs. Ba! Powstają nawet mały firmy developerskie (np. MoaCube), które specjalizują sie w tworzeniu gier w GMS:2, jest to więc narzędzie, z którego korzystają już nie tylko hobbyści ale też i profesjonaliści... a ta nazwa? GameMaker? Nie uważacie że jest to oznaka braku szacunku dla developera, który poświęcił kilka lat na to aby opanować GML? GameMaker brzmi jak jakiś RPG maker, i od razu kojarzy się z jakimś scamem. Zanim ktoś z was stwierdzi, że troluję lub prowokuję, to zastanówmy się nad jedną rzeczą: Czy nie jest tak, że każdy, kto powie w towarzytwie, że stworzył grę w GameMakerze jest traktowany niepoważnie, i to wcale nie dlatego że GMS:2 to program ułomny czy też wybrakowany ( w rzeczywistości ma nawet kilka plusów, których nie ma Unity), ale przez tą nazwę, która jest totalnym nieporozumieniem i jest nieadekwatna do możliwości programu. Czemu GM nie może nazywać się jakoś bardziej normalnie jak Unity czy też Godot? Pozdrawiam, nowy_user
  37. 1 punkt
    to nie jest specyfika języka angielskiego tylko każdego języka. to, czy nazwa własna brzmi poprawnie zależy głównie od czynników fonologicznych, a mniej od semantycznych i w prawie każdym przypadku dosłownego tłumaczenia wynik będzie pokraczny, zwłaszcza na języki z innej rodziny. a "facebook" znaczy po angielsku album z fotografiami to taka moja dygresja. ale "game maker" brzmi gorzej właśnie z perspektywy języka angielskiego. kojarzy się z prostym, amatorskim programem, który znaczną część procesu odwala za użytkownika. zresztą, chyba każdy tu pamięta tamte czasy, w których programów o nazwach opartych o schemat "[cokolwiek] maker" było zatrzęsienie, a GM na pewno nie zasługuje na bycie kojarzonym z nimi. jak już pisałem wcześniej, nazwa na pewno nie zostanie zmieniona, bo GM to po prostu wyrobiona marka, wyrobiona jednak w innych czasach i dziś nazwa brzmi po prostu źle i nieprofesjonalnie. czy odrzuca to użytkowników i graczy - większości raczej nie, ale niektórych pewnie tak. zresztą, chyba nawet w cd-action przy okazji recenzji jakiejś gry (hotline miami?) autor rzucił informację, że gra została zrobiona w game makerze, jakby było to coś dziwnego, że można w tym środowisku zrobić coś dobrego i profesjonalnego (to też pewnie kwestia polskiego zacofania w tej kwestii, no ale jednak). GM to trochę taki dorosły człowiek z całkiem dobrą karierą i ułożonym życiem, który niestety w czasach nastoletnich zrobił sobie głupi tatuaż - nic już się z tym nie zrobi, więc nie ma za bardzo sensu roztrząsać tematu (chociaż skoro już zmieniono nazwę na Game Maker Studio, to raczej zmieniłbym ją na GM Studio, analogicznie do tego, co zrobili twórcy fruity loopsa. no ale nie jestem marketingowcem) a ikona jest spoko
  38. 1 punkt
    Dokładnie, w końcu ktoś kto rozumie problem. Nazwa Game Maker od razu kojarzy się z czymś typu Music Maker, RPG Maker, Movie Maker itp. Nazwa sugeruje, że jest to dość prosty program, z mocno ograniczonymi funkcjami dla totalnych laików, a nie dla profesjonalistów. Myślę, że może być to nieco krzywdzące względem Indie Developera, który zdecydował się tworzyć gry w GMS, zapłacił niemałe pieniądze za wszystkie licencje, otworzył własną firmę i poświęcił kilka lat na rozwijanie swoich umiejętności i wiedzy GML. A krzywdzące może być w ten sposób, że gdy ktoś go spyta, w czym robi gry, a on odpowie, że w Game Makerze, to naraża się na kiepskie reakcje. Wszystko było ok 15 lat temu, gdy GM miał trochę inne zastosowanie i inne aspiracje. Wydaje się jednak, że najnowsza strategia marketingowa Yoyo jest taka, że chcą aby GM był postrzegany jako alternatywa dla Unity. I tu ta nazwa Game Maker - no nijak nie pasuje. Bardziej kojarzy się to z czymś dobrym na pierwsze 2-3 miesiące nauki robienia gier , żeby następnie przeskoczyć do czegoś poważniejszego. A chyba jednak Yoyo nie taki przekaz chce budować.
  39. 1 punkt
    Najechaliście na autora wątku, a koleś trochę racji ma. Oczywiście nie ma co się przejmować opiniami innych, bo nasz twór powinien sam się bronić i użyte narzędzie nie jest ważne. Sama nazwa "Game maker" jednak brzmi jak taka zabawka, która pozwoli każdemu stworzyć grę, nawet jak nie ma totalnego pojęcia o programowaniu. Game maker, rpg maker, music maker, fps maker, ten dodatek "maker" zawsze kojarzy się z programami dla dzieciaków a nie profesjoanlistów. Proste w użyciu, ale ograniczone w możliwościach. Mniej się przejmować, więcej czasu przeznaczyć na tworzenie i przestać zamartwiać się opiniami innych.
  40. 1 punkt
    Ja rozumiem, że w 2000 roku ten wstyd był nieco uzasadniony, GameMaker nie oferował wtedy zbyt wiele, a gry tworzyło się z klocków. Wtedy ta nazwa była jak najbardziej na miejscu i nie winię za to Marca Overmarsa, że tak postanowił wtedy nazwać swój produkt. Od tego czasu wiele się zmieniło, możliwości GM'a poszły mocno w górę, GMS ma swój własny język programowania, roszerzeżenia pozwalające pisać skrypty w JS itp. Cena też zresztą mocno podskoczyła. Community urosło, ilość opublikowanych płatnych gier także przyprawia o zawrót głowy. Zmieniło się prawie wszystko... oprócz tej zawstydzającej nazwy. Wyobraźcie sobie, że postanowiliście na jakiś czas zostać indie game developerem i jako narzędzie wybraliście sobie GMS:2 . Prawda jest taka, że jeśli masz odpowiednie umiejętności, wytrwałość, oszczędności i odrobine szczęścia, to możesz nawet zarobić parę $ i utrzymać się przez jakiś czas - przynajmniej jeśli nie masz kredytu ani żony & dzieci. W ten sposób możesz spełnić swoje marzenie o byciu twórcą niezależnych gier i z tego żyć... wszystko pięknie, do czasu... gdy podczas zlotu rodzinnego, twój jajogłowy kuzyn którzy 'przepisuje' jakieś proste kody w bankowej korporacji zapyta Cię, w czym tworzysz te gry. Co mu wtedy odpowiecie aby nie wybuchł ze śmiechu?
  41. 1 punkt
    ja jak najbardziej rozumiem autora tematu, ale faktem jest, że GM to po prostu marka i działa. a że nazwa jest reliktem lat 2000s, no to już taki los
  42. 1 punkt
    Ludzie z Unity poprosili mnie abym napisał artykuł do newslettera i dali by kupony dla czytelników na moją najnowszą paczkę to się zgodziłem Pierwszy artykuł w moim życiu jaki napisałem, po angielsku więc nie było mi łatwo ;d ale niby sprawdzili to powiedzieli że jest ok ale wydaje mi się że to nie jest do końca poprawnie gramatycznie itp. ale mniejsza, opisałem jak to ze mną było że wyćwiczyłem to animowanie + tutorial ponad 40 minutowy pokazujący w pełni jak robiłem setup smoka do trailera paczki. https://connect.unity.com/p/hybrid-procedural-animation-rigs
  43. 1 punkt
    O takim czymś myślałem jakiś czas więc w końcu narysowałem eh
  44. 1 punkt
  45. 1 punkt
    Tytuł: Dywersant Gatunek: Akcja Opis: Dużo mógłbym tu napisać, jest to swego rodzaju remake kultowej "Parszywej Dwunastki", kiedyś próbowałem zrobić część drugą, ale jak sami wiecie był to kompletny crap. Ta gra była pisana od nowa, zawiera tylko około 10% mechanik z oryginału, dodałem dużo udogodnień, podniosłem dynamikę rozgrywki, poprawiłem grafikę i bardziej rażące bugi (na przykład możliwość zabicia kogoś przez ścianę). Z poważnej fabuły także zrezygnowałem. Gra opowiada o Tadeuszu Chujeba, samotnym wilku, który z pomocą swoich przyjaciół wykonuje spektakularne i nie zawsze zgodne z konwencją genewską akcje dywersyjne. Protagonista nie jest, jak w poprzednich odsłonach - czystym i prawym superbohaterem, ale superbohaterem, który nie ma krztyny ogłady. Jest chamem, ale bardzo skutecznym. Wykonuje akcję, na które AK daje mu przyzwolenie, ale głośno o tym nie mówią Tyle, co do fabuły. Jeśli chodzi o dalsze postępy względem poprzednich produkcji - zobaczcie sami! Download: Dywersant - Sorki, że na innym hoście, ale nie chciało mi wrzucić na GMUP Rozmiar pliku: Około 10 MB Autorzy: Programowanie: Raczej ja(korzystając z wielu silników, modyfikując na własne potrzeby) Fabuła:Ja Grafika: Ja Muzyka: RTCW Screeny: Screen Teraz część praktyczna: Sterowanie: WSAD - Chodzenie ENTER - Zmiana trybu sterowanie(ośmiokierunkowe, albo w kierunku myszy) Lewy Myszy - Atak R - Przeładowanie LEWY SHIFT - Bieganie SPACJA - Przewijanie tekstu Rolka Myszy - Zmiana Broni E - Otwieranie/zamykanie drzwi. Odnośnie misji nr.1 "Znajdź broń" - Znajdziecie ją w stodole, dotrzecie do niej idąc pierwszym rozwidleniem w dół na dróżce leśnej Życzę udanej ZABAWY
  46. 1 punkt
    Tytuł: pixelbox Gatunek: sandbox Opis: Prosta symulacja pozwalająca na zabawę z kilkoma typami pikseli, które w różne sposoby oddziałują na siebie nawzajem. Gracz ma do dyspozycji nieograniczoną ilość "pudełek", które może zapisać. W jednym pudełku mieści się 2370 pikseli. Download: mega.nz Rozmiar pliku: 2.5 KB Autorzy: Programowanie: Dester Fabuła: - Grafika: Dester Muzyka: - Screeny:
  47. 1 punkt
    Ładne, kolorowe trochę dziwne palce jakieś takie paróweczki chyba że tak miało być A tu proszę - z blendera do pixelartu
  48. 1 punkt
    Czy to jest wilk na wózku inwalidzkim czy raczej ma coś wsadzone w tyłek?Nie ogarniam tej postaci
  49. 1 punkt
    dzięki, taki styl, może jak podmienię ścieżkę na jakąś wyraźniejszą to będzie lepiej
  50. 1 punkt
    domyślny androidowy aparat ma nawet lepszą
×