Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość w 12/31/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    Mnóstwo ogarniania rozmaitych przykładów ale w końcu coś zaczyna mi wychodzić. Łódką można na razie sterować i sprawić żeby zaczęła tonąć/przewróciła się na bok. Napisałem też w końcu własnoręcznie vertex shader, czyli to co widać na wodzie. Blenduję dwie tekstury w zależności od wysokości vertexa i jednej z nich dodatkowo zmieniam pozycję mapy uv żeby się poruszała lekko w kierunku fali. Teksturki na razie trochę robocze, chyba dodam też jaśniejsze szczyty fali.
  2. 1 punkt
    Pomysł @gnysek może się sprawdzić, ale zamiast with i place_meeting spróbuj użyć collision_circle w step event obj_pocisk: var potwor = collision_circle(x, y, 8, obj_potwor, true, true); if (potwor != noone) { if (z < 24) { with (potwor) { instance_destroy(); } } } Wartość parametru rad = 8 możesz modyfikować wedle uznania, żeby dostosować promień kolizji.
×