@Nirvan Pełna profeska, gratuluję, a artykuł też spoko jest @Wojzax Fajnie to wygląda, a animacje też są spoko
Ja natomiast żeby odskoczyć od czołgów, gdzie przepisałem system kolizji, zaimplementowałem FSM, zoptymalizowałem rysowanie (custom-izowany silnik Godota) i napisałem system rozgrywki turowej, to zająłem się nowym projektem na GitHub GameOff, Na razie mam jakiś biedny system platformówki:
Czołgi piszę w Godot Engine 3.0, natomiast ten projekt jest trochę taki eksperymentem z wersją 3.1. Generalnie rozgrywka będzie polegać na toczeniu walk między papierowymi wycinankami na stole. Jeszcze nie mam jakiegoś szczególnego opisu fabuły i samej rozgrywki, ale inspirować się będę trochę castlevanią.
Tekstury darmowe z internetu (https://hdrihaven.com/ i https://freepbr.com). Postać znaleziona na google w agregacie śmiesznych obrazków, także nie wiem do kogo należy. Ale postać mam zamiar zmienić na swoją narysowaną, także nie zostanie na długo.