Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 13.11.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nikas

    Galeria Grafik

    Praca już trochę ma, ale zapomniałem wstawić.
    1 punkt
  2. Ignatus

    Galeria Grafik

    1 punkt
  3. Kuzyn

    Organizacja zmiennych

    Dzięki za podpowiedzi z tym losowaniem. Pewnie wpisanie tego w create załatwi cały problem. Co do różnych wartości, to tak, wiem o tym. Gdy wszędzie wpisywałem to samo to i tak nie było równo z racji tego, że te sprity, obiekty i teksty są różnych rozmiarów i nawet jak pierwsza linia się ułoży to reszta już nie przed inne odstępów Ale popróbuję jeszcze to wyrównać Dziękuję za pomoc.
    1 punkt
  4. Gibki Kaktus

    Organizacja zmiennych

    Co do generowania, to draw działa co klatkę, a Ty z każdą klatką generujesz nowe losowo. Stwórz w create zmienną np item_price_random= random_range(0.5,0.75) I potem w kodzie zamiast random_range to wpisujesz item_price_random. Co do błędu w pokazywaniu nierównych rzeczy to robisz to tak, że w każdym z wyświetlanych rzeczy w y wpisujesz tę samą wartość mnożenia z i u wszystkich, u Cb jest różnie 325,350,275, już nie wspominam o tym, że w obiektach nie mnożysz przez 0.75 a w reszcie tak. A ta druga wartość którą masz stanowi gdzie będzie się ustawiać.
    1 punkt
  5. Uzjel

    Organizacja zmiennych

    Tak na szybko. Prócz trochę złego podejścia - pętla w switchu - i małego bałaganu. Rzuca się w oczy losowanie ceny co step. Twój problem z brakiem wyrównania właśnie wynika z braku porządku w kodzie. Spróbuj ustalić zmienną typu yy, która będzie trzymała pozycję y każdego elementu na twojej liście, wtedy taki rozjazd nie będzie miał prawa wystąpić. Na oko widzę, że w jednym miejscu i mnożysz .75 a w innym wcale. Dzięki za info o sygnaturce
    1 punkt
  6. I am vader

    Galeria Grafik

    Aż dziwne że nikt Ci nie dał żadnych punktów jeszcze. Piękne pixelki.
    1 punkt
  7. Wojo

    Galeria Grafik

    Penguin ty serio dobrze pixelkujesz. Oby tak dalej
    1 punkt
  8. Penguin

    Galeria Grafik

    (Mimikyu)
    1 punkt
  9. Uzjel

    Organizacja zmiennych

    Najprościej dla Ciebie. Użyć ds_map, później do zapisu do pliku wystarczy ds_map_write, a do odczytu ds_map_read. Rozwiązanie w dokumentacji: https://docs.yoyogames.com/source/dadiospice/002_reference/data structures/ds maps/ds_map_write.html
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...