Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 17.09.2017 w Odpowiedzi

  1. I am Lord

    Nad czym aktualnie pracujesz?

    Skończone
    1 punkt
  2. I am Lord

    Nad czym aktualnie pracujesz?

    Własna, to jest nienewtonowska fizyka. Bardzo duże uproszczenie fizyki, cholernie szybka implementacja idealna do zastosowań miękkich obiektów i particli. Algorytm obliczenia fizyki jest niezwykle prosty, ponieważ operuje się jedynie na zmianie pozycji punktów, nie ma tutaj wektorów prędkości i sił. https://pl.wikipedia.org/wiki/Algorytm_Verleta A tutaj bardziej ludzkie wyjaśnienie: http://www.gamasutra.com/resource_guide/20030121/jacobson_pfv.htm Tego typu algorytmy są z powodzeniem stosowane w grach 3D gdzie się oblicza fizykę, krzaków, trawy, włosów, peleryn i innych miękkich obiektów.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...