Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 05/16/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. 4 punkty
    No wczoraj pierwszy raz sam wydałem grę na Steamie https://store.steampowered.com/app/1001040/Glorious_Companions/
  2. 3 punkty
    Cześć Wszystkim! Dzisiaj po południu dostałem zgodę, a więc organizuje konkurs! Zadaniem jest stworzyć odmienną wersję gry, którą wszyscy znają, np. Skyrim jako strategia/karcianka. Gry nie będą monetyzowane w żaden sposób, a więc nikt nie powinien przyczepić się do praw autorskich. Możecie używać dowolnego silnika oraz technologii, ważne, abyście robili to w pojedynkę, ponieważ przewidziane są nagrody! 1 Miejsce - zwycięzca może wybrać nagrodę z miejsca 1, 2, 3; Human: Fall Flat - Steam Life is Strange Complete edition - Steam Company of Heroes 2 - Steam 2 Miejsce - zwycięzca może wybrać nagrodę z miejsca 2, 3; Random Premium Key - Steam Gothic Universe Edition (1-3) - Steam Minecraft Windows 10 edition - Microsoft 3 Miejsce; Grid 2 - Steam Dirt 3 - Steam Lego LoTR - Steam Lego Batman - Steam Pojedynkują się: Wszyscy którzy maja chęć, nie trzeba się nigdzie zapisywać. Temat: Znana gra w innym wydaniu. Zasady - Gra musi być tworzona w pojedynkę - Projekt tworzony od podstaw - Wybór silnika dowolny - Dozwolona gra 2D jak i 3D Zakończenie: 30 czerwca 2019 (niedziela), godzina 19:00. Ocenia/ją: zostanie założona ankieta dla ogółu - demokracja. PS: Użytkownik o nicku SimianVirus7 ma bana na nagrodę ale także może brać udział w konkursie. Głosy na jego pracę nie będą wliczane w ranking.
  3. 2 punkty
    Masz zupełną rację! Przecież skoro dodałem 45, to 45 na rysunku zamieni się na 90 w kodzie. No ale udało się samemu rozwiązać, czyli będą z Ciebie ludzie Kto drąży i kombinuje ten daleko zachodzi!
  4. 2 punkty
    Nie jestem pewien i nie mogę teraz sprawdzić, bo jestem na linuxie, ale zrób taki skrypt: /// SKRYPT: ds_map_find_value_default(id, key, default) var _result = ds_map_find_value(argument0, argument1); if (is_undefined(_result)) return argument2; return _result;
  5. 2 punkty
    Zawsze znajdą się jednak Janusze biznesu żerujący na młodych nieobytych programistach. No i ja programuje w PHP bo lubię
  6. 2 punkty
    Urzekła nas Twoja krótka historia.
  7. 1 punkt
    Co jak co, ale importowanie z GM 1.4 do GMS 2.X działa naprawdę spoko. Ja importowałem Almorę ( 30 tyś linii kodu ) i w sumie wszystko działało od razu - bez błędów. Oczywiście spędziłem ponad 2 miesiące na poprawianie funkcji na nowe + przebudowanie świata na system warstw, ale teraz jest pięknie
  8. 1 punkt
    Jest to prosty shader, wystarczy większość kodu po prostu skopiować do fragment shadera. Port zrobiony w 5min: https://gmclan.org/up1717_16_FogShader.html
  9. 1 punkt
    musisz przestawić ustawienia kolizji mogę CI pomóc na priv edit: przepraszam pewnie już nie żyjesz a ja nie zobaczyłem daty.
  10. 1 punkt
    w 34 linijce masz średnik przy if'ie if md= true; na if (md==true) { //kod }
  11. 1 punkt
    a++ - postikrementacja - dodaj do zmiennej 1 po obecnym wyrażeniu. ++a - preinkrementacja - dodaj do zmiennej przed obecnym wyrażeniem. tak samo z -- oczywiście (--a, a--). Wyrażenie to jest każdy kawałek kodu, który powinien kończyć się średnikiem czy nawiasem (nawet jeśli go nie Inaczej mówiąc: show_message(a++); // po kompilacji: show_message(a); a+=1; show_message(++a); // po kompilacji: a+=1; show_message(a); Oczywiście w większości przypadków wydaje się, że a++ oznacza to samo co a+=1, bowiem dodanie wykona się zawsze w następnym kroku kodu, więc takie jest wrażenie, czy też w pętlach dodanie wykona się zaraz za średnikiem - ale właśnie przykład z show message pokazuje, ze można napisać ++ a i tak dostać poprzednią wartość. Czasem wstawienie przed czy za się przydaje, żeby osiągnąć dodatkowy efekt.
  12. 1 punkt
    @nowy_user Chyba nie wszystko jak w manualu, bo ja tam widzę jak do zapisywania w pliku używają zmiennej którą zwraca file_text_open_write, a Ty używasz tej od get_save_filename... var _path, _file; _path = get_save_filename("project|*.txt", ""); if (_path != "") { _file = file_text_open_write(_path); file_text_write_string(_file, _savedane); file_text_close(_file); } } Jedna funkcja zwraca ścieżkę, druga id pliku.
  13. 1 punkt
  14. 1 punkt
  15. 1 punkt
    Pierwszy screen, trzy ostatnie linijki. Jeśli varKey = 1 wtedy TWÓRZ OBIEKT obj_key_icon. Dlatego gra Ci diametralnie zwalnia, bo game maker cały czas tworzy ten obiekt w pokoju. Musisz narysować tylko Sprite obiektu, a nie go tworzyć. Edit: Jeśli jednak potrzebujesz tego obiektu, bo np. masz tam jakieś zmienne, to przed tworzeniem sprawdź czy obiekt już istnieje. Jeśli nie, stwórz go. Nie wiem jak to jest na bloczkach ale możesz zrobić to albo sprawdzając czy instance_number(obj_key_icon) == 0 albo instance_exists(obj_key_icon)
  16. 1 punkt
    Prze chwilę myślałem że EA oznacza coś innego niż Early Access...
  17. 1 punkt
    premiera EA zbliża się wielkimi krokami (4 czerwca!), a ja siedzę i napierdzielam ekran tworzenia postaci
  18. 1 punkt
    Działa, że też na to sam nie wpadłem Dzieki Gnysek !
  19. 1 punkt
    Ale spamię xD kolejny odcinek
  20. 1 punkt
    No czyli GM przypisuje swój event. A spróbuj tak: <script> function myConfirmation() { return 'Are you sure you want to quit?'; } function setOBU() { window.onbeforeunload = myConfirmation; } setTimeout(setOBU, 1000); </script> To po 1 sekundzie od załadowania strony powinno przypisać funkcję. Ewentualnie spróbuj też setInterval - to będzie ciągle co 1 sekundę nadpisywać funkcję gdyby GM też to robił. (losowy ciąg to wynik obfuskacji kodu przez GMa, który zmienne i funkcje zamienia na krótkie unikalne stringi (najczęściej kolejne litery alfabetu).
  21. 1 punkt
    hm.. otworzyłem konsolę, i wpisałem window.onbeforeunload, wyszło coś takiego: Jak dla mnie to losowy ciąg znaków, ale może Gnysek ty coś więcej tu widzisz?
  22. 1 punkt
    Hobby zamienione w pracę przestaje być hobby. Zapieprzanie po 10+h dziennie w biurze potrafi każdą rzecz obrzydzić. Ale ogólnie tak - gamedev ma kijowe stawki w porównaniu do reszty IT właśnie ze względu na ten mityczny status "dream job". Nie idziesz do korpo klepać pehapa, bo to kochasz, tylko bo szukasz dobrze płatnej i stabilnej roboty. Do gamedevu idziesz, bo o jprdl będę robił wiedźmin island 4 mogą mi płacić nawet w orzechach!!! Choć pewnie wraz ze starzeniem się kadr i nagłaśnianiem różnych patologii sytuacja się poprawi. Nawet od moich początków dużo już się zmieniło.
  23. 1 punkt
    Na razie jestem tu przez mieszkanie uwięziony na 3 lata i nie myślę o tym, szczerze nie wiem, jak będzie po tym czasie, czy zostanę w uk, czy wyjadę gdzie indziej, czy wrócę, aczkolwiek nie wydaje mi się, abym wracał do Polski Za każdym razem jak wracam widzę jak ceny drożeją, to przykre już jest, jak spora część produktów jest tańsza w uk niż w pl :/ +samo prawo czy życie dużo bardziej mi się podoba za granicą. A co do pracy, to ogólnie pracuję w prep kitchen, gdzie są 3 departamenty: mięso, gdzie to jest w sumie linia produkcyjna dla kotletów burgerowych(dziennie robimy jakoś 700-2000kg). Frytki, gdzie musimy je podsmażyć 3 min i spakować w woreczki(dziennie jakoś 1800-4000kg) i kuchnia, gdzie robią sosy, drinki, pikle i jakieś tam inne mniej istotne rzeczy xD Teraz pracuję na frytkach, gdzie jest już moich 4 znajomych i jest zajebiście, chociaż planuję wrócić na mięso, jest przyjemniej i wolę zabierać z pracy mięso niż frytki xD Ale ogólnie ta praca jest o tyle dziwna, że gdzie na frytkach akurat w sumie to jest ciężkie, to czym szybciej pracujesz tym jest fajniej, śmieszniej i bardziej chce Ci się pracować xD
  24. 1 punkt
    Kolejny odcinek, myślałem że ta laska komar wyjdzie kijowo, ale wydaje mi się że brzmi dosyć przekonująco ;d Niezręczna rola mimo wszystko xD
  25. 1 punkt
    to uczucie gdy z nieroba, który nie kończył pomysłów stałem się dentystą, który niedługo będzie wydawał grę.
  26. 1 punkt
    Jeju, Ty nawet zacytować na forum dobrze nie umiesz. Ale masz do tego prawo zapewne
  27. 1 punkt
    Spoko. Wskaż sędziego, który powiedział że randomowy nick bez nazwiska to jest dana osobowa (ale nie "znam", "słyszałem"), wskaż mi wyrok. Ale nie taki z forum na końcu internetu, tylko ze strony wymiaru sprawiedliwości. To nie była moja interpretacja, tylko interpretacja prawnika z przytoczonego artykułu, którego nadal nie przeczytałeś. I nie strasz mnie tu wyrokami, bo się nakręciłeś, że "ograniczenie liczby wysyłanych wiadomości z rzędu" na stronie internetowej, jest zagrożone jakąś karą. Nie jest, żadną. Nie jesteś ani dyskryminowany (bo masz ograniczenie dlatego, że łamiesz regulamin, a nie z innego powodu jak religia, kolor skóry, poglądy), nie jesteś też nękany - bo nie naruszam Twojej prywatności ani nie wzbudzam poczucia zagrożenia. Takie trochę "nie wejdzie pan na dyskotekę bo ma pan złe dresy", a Ty nagle z sądami wyskakujesz. https://www.rpo.gov.pl/pl/content/czym-jest-dyskryminacja - dyskryminacja na stronie RPO do którego pisałeś, poczytaj sobie. Btw. Ile razy dzisiaj będziesz "kończył" dyskusję? 10? 20? Wiem, że nie potrafisz nie odpowiedzieć, więc Twoje "kończę dyskusję" trwać będzie tak długo, jak ja będę odpisywał, a inni wciąż będą mieli z Ciebie (bo nie ze mnie) ubaw. Dlatego, że jesteś niedojrzały i dziecinny, ale wypierasz to przypisując tę cechę innym.
  28. 1 punkt
    Cześć, nie wykonujesz skryptu, tylko porównujesz jego ID. Skrypty wywołujesz jak każdą inną funkcję, czyli w pierwszym if-ie daj: if(scr_arrow_can_hit() == 1) (...) Dodatkowo dodam od siebie, że zamiast używać other w skryptach, to powinieneś przesyłać dane poprzez parametry. Poprawia czytelność kodu oraz pozwala używać tego skryptu w różnych miejscach a nie tylko w Collision Event: ///scr_arrow_can_hit(array, against_id) var arr = argument0; var inst = argument1; var i, al = array_length_1d(arr); for(i=0; i<al; i++) { if(arr[i] == inst) return 0; } return 1; Potem używasz tego skryptu w ten sposób: if(scr_arrow_can_hit(other.array_objectID, id) == 1) (...)
  29. 1 punkt
×