Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Gotowe Skrypty, przykłady, dodatki, silniki 3D dla GM
GMCLAN Forum > Game Maker: Studio > Gotowe Skrypty, przykłady, dodatki, silniki 3D dla GM
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
  1. Prosty trick na sprawdzanie która instancja jest na wierzchu :) (8 odpowiedzi)
  2. Scrollbars Engine v.2 (1 odpowiedź)
  3. Playlist Engine (0 odpowiedzi)
  4. Inicjowanie zmiennych bez obiektu/roomu startowego, odporne na game_restart() (4 odpowiedzi)
  5. Procedural Sprites Generator (9 odpowiedzi)
  6. Resolutions Engine (2 odpowiedzi)
  7. Inwentarz - drugie podejście (2 odpowiedzi)
  8. ONP (2 odpowiedzi)
  9. Breakout Engine (5 odpowiedzi)
  10. Kalkulator! (0 odpowiedzi)
  11. Easing Tweening Functions (0 odpowiedzi)
  12. Path Based Convex Model (2 odpowiedzi)
  13. Generator podziemii (7 odpowiedzi)
  14. Suwaki (1 odpowiedź)
  15. Silniki! (2 odpowiedzi)
  16. Bars Engine (1 odpowiedź)
  17. Usilnie skomplikowany inwentarz (0 odpowiedzi)
  18. TimeLapse - Scorpions Liga24 (8 odpowiedzi)
  19. ds_listowy boulderdash (2 odpowiedzi)
  20. string_wordwrap_ext() (2 odpowiedzi)
  21. Przykład trawy 3D ~Czołg Krymski (9 odpowiedzi)
  22. Inventory (7 odpowiedzi)
  23. Veg Swipe Demo (0 odpowiedzi)
  24. Prosty inwentarz/ekwipunek (1 odpowiedź)
  25. Skrypty Sterowania Bohatera Top-Down | Isometric (0 odpowiedzi)
  26. Silnik Networkingu (2 odpowiedzi)
  27. Pościg i szukanie drogi (10 odpowiedzi)
  28. Atargatis - source (0 odpowiedzi)
  29. [basE91] - konwersja binarno-tekstowa. (0 odpowiedzi)
  30. Najprostszy ekwipunek (6 odpowiedzi)
  31. Silnik Platformowy GM:S (2 odpowiedzi)
  32. Wirtualne pady na ekranie (0 odpowiedzi)
  33. Tabela wyników, zapisywanie do pliku ini, szyfrowanie metodą Xor (0 odpowiedzi)
  34. [GM:Studio] Networking - Czyli co i jak (24 odpowiedzi)
  35. Plasma w czystym GML (8 odpowiedzi)
  36. [GM:S] Polish Shader Library (137 odpowiedzi)
  37. Platformówka a'la Super Meat Boy (5 odpowiedzi)
  38. Menu jak w Colin 2.0 (14 odpowiedzi)
  39. [GM:S] OOP-GML i Animacja Szkieletowa (5 odpowiedzi)
  40. [Tutorial] [GM8] Gra w GameMaker - sztuczna inteligencja wrogów, pieniądze, strzelanie oraz okna dialogowe (27 odpowiedzi)
  41. Importowanie modeli 3D (5 odpowiedzi)
  42. Doom WAD importer (0 odpowiedzi)
  43. [GM:S] Silnik platformówki (1 odpowiedź)
  44. Prosty wzrost drzew (11 odpowiedzi)
  45. Przykład jazdy samochodem top down (6 odpowiedzi)
  46. RPG Structure System (34 odpowiedzi)
  47. Halton Sequence (9 odpowiedzi)
  48. 1945 3D (12 odpowiedzi)
  49. GM SFML Audio 2 (0 odpowiedzi)
  50. słodziutki system walki turowej (4 odpowiedzi)
  51. Zaznaczanie jednostek w RTS (2 odpowiedzi)
  52. Plecak (4 odpowiedzi)
  53. Old School Snake (6 odpowiedzi)
  54. SRF Engine (4 odpowiedzi)
  55. Krzywe Beziera - zastosowanie w grach (4 odpowiedzi)
  56. EasyHTTP.dll (11 odpowiedzi)
  57. Kostka 4D (8 odpowiedzi)
  58. "Gładkie" kolizje (1 odpowiedź)
  59. Generator map do TDS (1 odpowiedź)
  60. Inżynier Game Makera (c) (20 odpowiedzi)
  61. 39DLL i GM:S (0 odpowiedzi)
  62. Screenshot DLL (0 odpowiedzi)
  63. Walka turowa rodem z heroes 3 (7 odpowiedzi)
  64. Przykład wiatru ruszającego drzewami (1 odpowiedź)
  65. [Artykul] Optymalne rysowanie bg (4 odpowiedzi)
  66. Heksagonalna plansza (4 odpowiedzi)
  67. Jeden z Prostrzych inwentarzy (13 odpowiedzi)
  68. liczby pierwsze! (1 odpowiedź)
  69. Precyzyjne i szybkie namierzanie najblizszego obiektu (64 odpowiedzi)
  70. Jak zrobić prosty auto-update v2.0 (15 odpowiedzi)
  71. Platformy wertykalne i horyzontalne. (0 odpowiedzi)
  72. [GM:S] CIVE (4 odpowiedzi)
  73. Anty Hack DLL (1 odpowiedź)
  74. DotNetGMCrossover (0 odpowiedzi)
  75. Wyłączenie reklam na ugu.pl (4 odpowiedzi)
  76. MKSim.dll (19 odpowiedzi)
  77. Map loader V2 (20 odpowiedzi)
  78. Generator v2 (2 odpowiedzi)
  79. Efekt pojawiania sie literka po literce (0 odpowiedzi)
  80. Drabiny w platformówce 2d. (5 odpowiedzi)
  81. [Artykuł] Czyli jak zrobić EXE z EXE (4 odpowiedzi)
  82. Przykład robala skłądającego się z kilku częsci (1 odpowiedź)
  83. System Light and shadow (9 odpowiedzi)
  84. Kurs: Pierwsza gra w GM 8 (26 odpowiedzi)
  85. Generator drzewek (18 odpowiedzi)
  86. [Skrypt]Wyszukiwarka słów (3 odpowiedzi)
  87. [Skrypt] Wpisywanie wyrazów (5 odpowiedzi)
  88. 39dll in C# (21 odpowiedzi)
  89. gta (5 odpowiedzi)
  90. Lengthdir Info (15 odpowiedzi)
  91. Jak zrobić prosty auto-update[Tutorial] (20 odpowiedzi)
  92. Silnik MMO(TCP+UDP) (16 odpowiedzi)
  93. Przewijany tekst a'la marquee w HTML (2 odpowiedzi)
  94. draw fat (10 odpowiedzi)
  95. Game Maker Tutorial (35 odpowiedzi)
  96. Hexagonal Collision (2 odpowiedzi)
  97. Ether - Biblioteka sieciowa dla GM (53 odpowiedzi)
  98. [DLL] GMThreads (172 odpowiedzi)
  99. Zbiór Mandelbrota (0 odpowiedzi)
  100. Gra w Życie (4 odpowiedzi)
  101. EFP (0 odpowiedzi)
  102. Screenshot (15 odpowiedzi)
  103. Silnik dialogu! (2 odpowiedzi)
  104. Prosta strategia,bez spirytów (0 odpowiedzi)
  105. NIEDOKOŃCZONA GRA SPRZED 3 LAT (3 odpowiedzi)
  106. plecak. (2 odpowiedzi)
  107. Problem z śledzeniem obiektu (3 odpowiedzi)
  108. Mój nieskończony RPG a w nim między innymi (oprócz bajzlu w kodzie): (2 odpowiedzi)
  109. Samochód + biegi itp. (7 odpowiedzi)
  110. Przykład optymalnej wody na surfaceach? (3 odpowiedzi)
  111. Milionerzy (8 odpowiedzi)
  112. Wsiadanie (i wysiadanie) do wozu oraz jazda nim (20 odpowiedzi)
  113. MMORPG Engine (14 odpowiedzi)
  114. 1000 punktów = 1 życie (13 odpowiedzi)
  115. Falowanie sprite'a (22 odpowiedzi)
  116. Przykład ulicznego ruchu (11 odpowiedzi)
  117. MMO W GAME MAKER (4 odpowiedzi)
  118. Najprostszy inwentarz do gry. (30 odpowiedzi)
  119. Archiwa (68 odpowiedzi)
  120. Pętla for-each (7 odpowiedzi)
  121. GMUI (29 odpowiedzi)
  122. Jak zrobić realistyczne cienie w grze top down ? (32 odpowiedzi)
  123. Smartgrid (15 odpowiedzi)
  124. przykład arknoida (19 odpowiedzi)
  125. pinkponk (0 odpowiedzi)
  126. Source Newton Pong (0 odpowiedzi)
  127. Source gry, do nauki (0 odpowiedzi)
  128. przyklad krwawych odciskow stop (8 odpowiedzi)
  129. Simple Psychics Engine (1 odpowiedź)
  130. bronie - zmiana, ammo (15 odpowiedzi)
  131. Strzały (7 odpowiedzi)
  132. Value noise (16 odpowiedzi)
  133. najgorzej zrobiony plik gm81 jaki był, jest i będzie na gmclanie (10 odpowiedzi)
  134. Bardzo proste menu (21 odpowiedzi)
  135. Niewidzialne okno cmd. (5 odpowiedzi)
  136. Gra internetowa na wiele graczy. (22 odpowiedzi)
  137. 3D Interleave Stereoscopy (20 odpowiedzi)
  138. kod źródłowy retro platformówki (3 odpowiedzi)
  139. echolokator, radar, sonar (12 odpowiedzi)
  140. GM-Lite 3D Przykład (6 odpowiedzi)
  141. Engine2D (8 odpowiedzi)
  142. Silnik szachów (5 odpowiedzi)
  143. Splitscreen, view (7 odpowiedzi)
  144. Inventory + Stacking. (26 odpowiedzi)
  145. Kodowanie plkiów (18 odpowiedzi)
  146. Edytor leveli (14 odpowiedzi)
  147. proste okrążenia (6 odpowiedzi)
  148. IOStream (15 odpowiedzi)
  149. Generator (9 odpowiedzi)
  150. Przykład z pathpointami (11 odpowiedzi)
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2017 Invision Power Services, Inc.