Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Pytania zaawansowanych
GMCLAN Forum > Game Maker: Studio > Pytania zaawansowanych
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
  1. Źle wysłana wiadomość w networkingu (12 odpowiedzi)
  2. System skilli (5 odpowiedzi)
  3. Rysowanie sprite'ów na innych sprite'ach (8 odpowiedzi)
  4. Wysyłanie informacji o pociskach - Multiplayer (7 odpowiedzi)
  5. Networking podstawy (4 odpowiedzi)
  6. GM:S problem z precyzją sterowania na platformie Windows UWP (1 odpowiedź)
  7. Pozycja particles group oraz dodanie siły. (0 odpowiedzi)
  8. Problem z pociskami (11 odpowiedzi)
  9. Problem z szybkim tappingiem na Androidzie (2 odpowiedzi)
  10. Globalne zmienne - tworzenie/usuwanie objektów (4 odpowiedzi)
  11. Optymalizacja draw (25 odpowiedzi)
  12. Jak stworzyć najprostszą grę online/mmo? (5 odpowiedzi)
  13. Problem z przezroczystą teksturą obiektu 3D (12 odpowiedzi)
  14. Jak zoptymalizować grę 3D utworzoną w GM:S? (1 odpowiedź)
  15. Strzelanka na wielu graczy (3 odpowiedzi)
  16. Problem z kompilacją APK po aktualizacji GM:S'a (6 odpowiedzi)
  17. Problemy techniczne z Game Makerem: Studio (2 odpowiedzi)
  18. Sprawdzanie, czy istnieje już plik zapisu gry (14 odpowiedzi)
  19. GameMaker 8.1 czy jest darmowy? (9 odpowiedzi)
  20. Gdzie zareklamować swoją grę? (16 odpowiedzi)
  21. Przenoszenie utworzonych plików manualnie (10 odpowiedzi)
  22. Zagnieżdżanie ds_grid (2 odpowiedzi)
  23. Losowy labirynt z klocków (7 odpowiedzi)
  24. Muzyka (6 odpowiedzi)
  25. [Google Play] Libpng, problem z luką w zabezpieczeniach (4 odpowiedzi)
  26. Powrót do 3D (17 odpowiedzi)
  27. Wybieranie drogi z uwzględnieniem wysokości terenu (4 odpowiedzi)
  28. Android multi touch jak to zrobić? (6 odpowiedzi)
  29. Zapisywanie tabel (3 odpowiedzi)
  30. 4 w lini sprawdzanie (2 odpowiedzi)
  31. Optymalizacja gry, wyłączanie i włączanie objektów (22 odpowiedzi)
  32. Jak połączyć grę/aplikację na Androida z Google Analytics (13 odpowiedzi)
  33. Łączenie room'ów w jeden (nieskończona mapa) (8 odpowiedzi)
  34. Podstawy 3D (8 odpowiedzi)
  35. Można tak tworzyć grę ? (5 odpowiedzi)
  36. cięcia .mp3 (6 odpowiedzi)
  37. Sandboxing plików i niedozwolone zapisywanie (4 odpowiedzi)
  38. Zły odebrany pakiet (10 odpowiedzi)
  39. Gry multiplayer, a image_angle postaci (3 odpowiedzi)
  40. Prędkość poruszania, a ruch po x i y (1 odpowiedź)
  41. Błąd podczas tworzenia pliku .apk (7 odpowiedzi)
  42. Maska przycinająca z photoshopa - Overlay (10 odpowiedzi)
  43. niepoprawnie działające textury w 3D (3 odpowiedzi)
  44. Przeźroczysty background (1 odpowiedź)
  45. Głośność Mikrofonu (4 odpowiedzi)
  46. Efekt lustra (7 odpowiedzi)
  47. Draw texture flush (21 odpowiedzi)
  48. Proceduralne tworzenie świata gry (9 odpowiedzi)
  49. Hi-score w menu (23 odpowiedzi)
  50. Kolizja wektorowa (5 odpowiedzi)
  51. Nadpisanie "funkcji" w dziedziczeniu (2 odpowiedzi)
  52. rewers transformacji (4 odpowiedzi)
  53. podłączanie pada (7 odpowiedzi)
  54. Rysowanie kladogramów (2 odpowiedzi)
  55. Element 3D w 2D. (8 odpowiedzi)
  56. Shooter - Sterowanie (14 odpowiedzi)
  57. Krew i jej rysowanie na surface (12 odpowiedzi)
  58. Dystrybucja (2 odpowiedzi)
  59. Zmiana image_angle, a kolizje (4 odpowiedzi)
  60. Problem z interpolate beetween pixels (5 odpowiedzi)
  61. Zapisywanie warunku w pliku tekstowym. (2 odpowiedzi)
  62. Losowanie bez powtózenia (7 odpowiedzi)
  63. Pole widzenia obiektu działa tylko w jedną stronę (4 odpowiedzi)
  64. Problem z czytaniem tekstu z pliku ini (1 odpowiedź)
  65. json_decode() - jak to działa? (8 odpowiedzi)
  66. Color Remapping shader w GMS (1 odpowiedź)
  67. jak zrobić effekt trzęsienia ekranem (1 odpowiedź)
  68. Pokazywanie zmiennej na kole (7 odpowiedzi)
  69. Zapisywanie gry (6 odpowiedzi)
  70. Licencja (43 odpowiedzi)
  71. GMS Multi łączenie/rozłączanie (4 odpowiedzi)
  72. Łączenie wielu obiektów w jeden (4 odpowiedzi)
  73. Gry multiplayer - struktury wysyłania danych (7 odpowiedzi)
  74. Odbijający się pocisk i ponownie zadane obrażenia (1 odpowiedź)
  75. View zależny od położenia kursora (2 odpowiedzi)
  76. Optymalizacja przy dużym pokoju (4 odpowiedzi)
  77. Serwer pod updater do gry (4 odpowiedzi)
  78. Poszukuję programisty do napisania prostego programu (4 odpowiedzi)
  79. Przeładowanie broni i HUD ? (0 odpowiedzi)
  80. zna ktoś sposób na upierdliwości SVN? (5 odpowiedzi)
  81. Użycie animacji szkieletowej (2 odpowiedzi)
  82. Submit SCORES online (4 odpowiedzi)
  83. Tekstury gmmod (2 odpowiedzi)
  84. GM Studio - Spersonalizowanie obiektu (10 odpowiedzi)
  85. Networking w HTML5 - czy to działa? (10 odpowiedzi)
  86. Edytor i wgrywanie map z "zewnątrz" (1 odpowiedź)
  87. Warunkowe włączanie extensions (4 odpowiedzi)
  88. Rysowanie długiego stringa (2 odpowiedzi)
  89. Sprawdzanie ilości argumentów (8 odpowiedzi)
  90. Mobilne Testowanie (6 odpowiedzi)
  91. Dodanie paru linijek kodu, psuje całość (2 odpowiedzi)
  92. Jak dezaktywować tylko niektóre obiekty poza polem widzenia. (3 odpowiedzi)
  93. Rysowanie surface na ekranie (8 odpowiedzi)
  94. GRANICE WIOSEK (3 odpowiedzi)
  95. Spawn lub coś innego ? (1 odpowiedź)
  96. Nie widoczny sprite (15 odpowiedzi)
  97. HTTP2 DLL Przesyłanie plików z klienta do serwera do 10MB (4 odpowiedzi)
  98. Import Modeli ? (9 odpowiedzi)
  99. Kostka Dice + a GM:S (2 odpowiedzi)
  100. Optymalne wczytanie mapy z pliku (19 odpowiedzi)
  101. d3d_draw_block nie działą poprawnie (11 odpowiedzi)
  102. double to str i liczby po przecinku (2 odpowiedzi)
  103. FIZYKA WODY (5 odpowiedzi)
  104. Tile Collisions (12 odpowiedzi)
  105. Naturalistyczny Ruch Rąk (17 odpowiedzi)
  106. Obiekt podąża za kamerą (1 odpowiedź)
  107. Stawianie bloków (1 odpowiedź)
  108. Problem z odbiciem (15 odpowiedzi)
  109. Draw GUI i rodzielczość ekranu. (3 odpowiedzi)
  110. Deph dla background i foreground? (5 odpowiedzi)
  111. Strategia izometryczna - ruch (2 odpowiedzi)
  112. Prosty raycaster do wykrywania współrzędnych obiektów. (8 odpowiedzi)
  113. Zmiana postaci w MMO (8 odpowiedzi)
  114. Postać podobna do tej z chomikbox'a (4 odpowiedzi)
  115. Obracanie obiektu według prędkości (5 odpowiedzi)
  116. Multiplayer -> Gracze nie widzą się nawzajem. (8 odpowiedzi)
  117. Problem z Shader'em. (6 odpowiedzi)
  118. Jak rozpakować archiwum zip do określonego folderu? (12 odpowiedzi)
  119. Wsparcie dla MRT (12 odpowiedzi)
  120. pozbawienie kolorów (26 odpowiedzi)
  121. 39dll - trzech graczy (2 odpowiedzi)
  122. Shadery i Zamrażanie przeciwników (15 odpowiedzi)
  123. 39dll - męki z własnym MMO (12 odpowiedzi)
  124. Grupy obiektów, wyciąganie informacji (1 odpowiedź)
  125. 39dll - identyfikacja i usuwanie obiektów (12 odpowiedzi)
  126. Linijki do zmiennej... (3 odpowiedzi)
  127. Zapytania jak w php tylko, że w exe (2 odpowiedzi)
  128. Polskie znaki (15 odpowiedzi)
  129. [GM:S 3d]Surface i textury (8 odpowiedzi)
  130. Problem ze sprite_add na Androidzie (8 odpowiedzi)
  131. Fizyka Contry (1 odpowiedź)
  132. Funkcja dopasowywująca automatycznie punkty (4 odpowiedzi)
  133. Otoczka sąsiadujących trójkątów. (3 odpowiedzi)
  134. download_to_file (4 odpowiedzi)
  135. Wypalanie global illumination w 2d. (9 odpowiedzi)
  136. WinApi 2 - Tray i tray'opodobne (0 odpowiedzi)
  137. Problem z kolizją. (2 odpowiedzi)
  138. tor lotu pocisku w 3d (3 odpowiedzi)
  139. Edycja modeli w 3D. (3 odpowiedzi)
  140. Tablice 3D lub inny optymalny sposob? (25 odpowiedzi)
  141. Globalny klawisz (2 odpowiedzi)
  142. Serwer hostujący dane naszych gier przesyłane przez graczy (6 odpowiedzi)
  143. Położenie kursora w 3D (7 odpowiedzi)
  144. 39dll - lagi (6 odpowiedzi)
  145. 39dll lobby + kilka pytań (14 odpowiedzi)
  146. UV mapping (2 odpowiedzi)
  147. [3D] Krawędzie (3 odpowiedzi)
  148. Iteracja krzywej beziera (0 odpowiedzi)
  149. Supported files - czytanie z dokumentu tekstowego (7 odpowiedzi)
  150. Strzelanie do gry stylu DarkOrbit (9 odpowiedzi)
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2017 Invision Power Services, Inc.