Skocz do zawartości

Gunman

Użytkownicy
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Gunman

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Jak w temacie :rolleyes: Jaki jest kod żeby score ustawiło się według ilości danych obiektów na planszy?
  2. Dzięks! Zapomniałem o przezroczystości w rysowaniu :) Ale i tak dzięki za pomoc, gdyby nie Ty to bym długo nie wiedział :D
  3. Proste pytanie. W GM7 (mniej) w edycji sprite'ów była opcja transparent, w GM8 jej nie ma! Przynajmniej ja tej opcji nie znalazłem. Gdzie się znajduje ta opcja?
  4. Chciałem zrobić grę typu Match-3, a dokładniej grę typu Match-3 z różnymi bonusami i nie, że plansza jest cała kwadratowa (tak jak w grze Unwell Mel). Ktoś mógłby mi pomóc? Lecz wolę dostać jakiś przykład :thumbsup: Widziałem już taki temat, ale tam nie pomogli, bo ktoś pisał, że była tura.
  5. Ten silnik to z internetu :( Nie mój (dałem go, bo wydaje mi się, że jest dobry).
  6. Czy da się zrobić grę taką jak z PSP gra "Crush"? Tu macie link do filmiku na youtube: Silniczek z 3D już mam, o taki, ale nie wiem jak zrobić, by gracz był widoczny: https://gmclan.org/up5048_11_3dPhyx.html Coś podejrzewam, że chyba nie da się takiej gry zrobić :rolleyes:
  7. Tak, ale co mam dokładnie i dosłownie wpisać w ten dir i maxdist?! A tak w ogóle, wpisałem: GML move_contact_solid(argument0,2); argument0 wpisałem, bo ja dodałem skrypt w tym folderze. I jak to wpisałem, to te same efekty :P
  8. GML move_contact_solid(argument0,argument1); Eee... próbowałem, ale nie wiedziałem co wpisać w argument0 (dir) i argument1 (maxdist). <_< Edit: I gdzie.
  9. Eee... skoro mi nikt nie pomaga to ja sam sobie próbuję rozwiązać problem. Ale i tak nie rozwiązałem :( A prędkość opadania zmniejszyłem i dalej zostaje mi tak w powietrzu.
  10. Ja jestem początkujący w GM i Cię nie zrozumiałem, ale jak coś to daję obrazek na dowód: I on tak został jak na tym obrazku (w każdym kierunku).
  11. Dzięki Platynie wpadł mi taki jeden pomysł i udało się, ale w 50%, bo jak zmienię grawitację np. na górę, to jak obiekt koliduje ze ścianką (nawet nie koliduje!), to obiekt jest trochę niżej ścianki i nie mogę się później ruszyć :P
  12. http://www.upload.tgf2.eu/Manipulator_grawitacji_gm659 Stworzyłem o takie coś, ale coś mi to nie działa (chodzi o to, że jak kliknę strzałkę, to zmienia grawitację). A wydawało mi się, że zrobiłem dobrze <_< GML grawitacja=0 GML grawitacja=90 GML grawitacja=180 GML grawitacja=270 GML if (grawitacja=0) GML if (grawitacja=90) GML if (grawitacja=180) GML if (grawitacja=270) Tak to robiłem, tyle, że za pomocą klocków :unsure:
  13. Teraz to gra mi się wyłącza. Może ktoś mi na PW przesłać przykładzik?
  14. Nie wiem jak to wyjaśnić, ale to tak... eee... jest dziwne. Jeżeli obiekt koliduje ze ziemią, to ten obiekt się niszczy, a ja jak rzucę, to tak jakby się "ślizga", a później jak spadnie to wybucha.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...