Skocz do zawartości

klech

Użytkownicy
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Team
    KlechTeam

O mnie

Osiągnięcia klech

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Cytat:

    Tlen: Nie mam tlenu ;<

    Biedaczek się dusi.xP

  2. klech

    First Blood

    (2010.1.28)UPDATE: -zmiany w SI przeciwników -dodani zostali pomocnicy -rozwiązanych zostało kilka bugów SI: -przystosowanie do pomocników POMOCNICY: -jeśli na planszy są wrogowie to ich atakują w przeciwnym razie chodzą za nami Link w pierwszym poście.
  3. W Draw mam taki kod:(zaznaczone Applies to obj_hero_soldier) GML draw_text(obj_hero_soldier.x,obj_hero_soldier.y-50,string(obj_hero_soldier.hp)); draw_sprite_ext( sprite_index, image_index, x, y, image_xscale, image_yscale, image_angle, image_blend, image_alpha ); To działa ,ale tylko na jednej instancji,tzn. tylko nad jedną w roomie.Jak to zmodyfikować aby wyświetlało osobistą zmnienną hp nad sobą?Z góry dzięki. Edit:Dzięki za Fatygę, ale jak teraz pokombinowałem to błąd był u mnie(zamiast bj_hero_soldier.x ma być x).I było to w tym obiekcie.
  4. klech

    First Blood

    @GMTraker Mi to wogóle nie przeszkadza. @Korodzik 1.(- Dlaczego nasze zdrowie ma części dziesiętne?) -to było zamierzone...Źle to wygląda? 2.(- Postacią można wylecieć poza ekran i się nie przegrywa wtedy.) -Się poprawi... 3.(- Da się strzelać? Bo ja nie mogłem.) -Da.Lewy przycisk myszy. 4.(Grafika do wymiany) -Na jaką(jaki styl)?Ostrzegam że ze mnie grafik marny. 5.(przydałaby się muzyka (i żadne pipające MIDy! Wybierz takie, które nie ranią uszu! Czyli najlepiej wybieraj MIDy np. z gier, a nie przeróbki przebojów disco polo)) -Z jakich gier by pasowała?Na muzykę mam kompletny brak pomysłów(na gameplay tysiące z tym gorzej)...Niestety. @Down !!!LOL!!! "10. Nie edytuj swojego posta, aby odpowiedzieć, zapytać etc. na następną w kolejności notkę. Lepiej napisz nowego." Czyli również nie Downujemy. Zapamiętaj na przyszłość! Marek.S
  5. klech

    First Blood

    Co masz na myśli mówiąc że wygląda fatalnie?Prosiłbym o konkrety gdyż może mi to pomóc. :rolleyes:
  6. klech

    First Blood

    Tytuł: First Blood Gatunek: Platform Shooter Opis:Będziemy mieli do wyboru kilka trybów min.: -Defense wersja dla hardcore ogólna masakra xD -Przez neta(zastanowię się) -War-co jakiś czas z nieba spadają bonusy nasi pomocnicy i wrogowie.Zwycięstwo gwarantować będzie odebranie gwiazdy przeciwnikowi(albo on nam naszą) -Base collection-Cztery osobne wysokości na każdej toczy się odzdzielna bitwa(na każdej jak w trybie war).Można będzie się teleportować. Sterowanie: -Strzałki chodzeni i strzałka w dół-skrycie się; -Myszka: a)LPM-strzał b)ruch myszką-celowanie Ctrl-screenshot Autorzy: Programowanie: Ja Fabuła: Ja Grafika: Niestety Game Maker Muzyka: Niestety Game Maker Screeny: [/img] [/img] [/img] b](2010.1.28)UPDATE[/b]: -zmiany w SI przeciwników -dodani zostali pomocnicy -rozwiązanych zostało kilka bugów SI: -przystosowanie do pomocników POMOCNICY: -jeśli na planszy są wrogowie to ich atakują w przeciwnym razie chodzą za nami Download:(pokazanie ogólnego wyglądu gry) https://gmclan.org/up5004_4_First_Blood_Demo.html Masz pomysły?Pisz!
  7. Tyle to wiem xD.Teraz już rozumiem.Podsumuwując dane są w kolejce w wiadomości.
  8. Wciąż tak naprawde nie czy mogę coś ruszać to założmy że przykładowy kod ruszania to: GML // to dla hosta if global.master=true { x-=global.s data_write(true,0,x,) } //a to dla klienta if global.master=false { x-=global.s data_write(true,0,x,) } //data_write to skrypt który zawiera to co masz w tutku</span></span> Założmy że to co napisałem wyżej rozumiem.Ale przy odbieraniu jaki jest priorytet odbierania tzn. nie chcę żeby x stało się nagle y.Jak to przerobić bo tak szczerze to funkcje rozumiem(a całości nie) ale po co to umieszczać w wiadomości skoro można (chyba)tak samo jak w mplay(czyli id i wartość)?Jak to wygląda jak chcę odebrać x i y? P.S.:Nie zdziwie się jak nie dacie mi odpowiedzi ): robie sie uciążliwy. GML while (1) { var messageS; messageS = receivemessage(socket); if (messageS <=0) then break; var mID; mID = readbyte(); switch (mID) { case 1: x = readshort(); y = readshort(); break; } }
  9. Tak to fajnie tylko że Unkown variable socket. Czym zamienić "socket"? I czy dla serwera i klienta inny socket jest potrzebny?
  10. Jak by wygładały te skrypty pod 39dll? Czytanie danych: GML if global.master=false { x=mplay_data_read(1); y=mplay_data_read(2); } Wysyłanie danych i chodzenie: GML if global.master=true { x-=global.s; mplay_data_write(1,x); } Z góry dziękuję. P.S.:Wiem że są artykuły ale nic z nich nie rozumiem.
  11. GML a=keyboard_string; keyboard_string=''; Czyli Fail.xP
  12. Robię program do obliczania pól i objętości figur.Przy tym kodzie mam problem(tak mi się wydaje): GML a=real(a); b=real(b); c=real(c); wynik=a*b*c; message=string(wynik); show_message(message); Nie wywala erroru, ale nieważne ile przedtem równała się liczba to wychodzi 0.Jak to naprawić?Z góry dziękuję.Przedtem a,b i c to stringi. P.S:Bardziej chodzi a działającą alternatywę.
  13. Wieże nie strzelają do nowo przybyłych przeciwników mimo iż kod jest prawidłowy. Step wieży: GML a_wait+=1; if distance_to_object(obj_skieletal)<50 and a_wait=30 { instance_create(x,y,obj_bullet) a_wait=0 } Wszystkie zmienne są zdeklarowane.Z góry dziękuję.Używam GM6.1. EDIT:THX temat można zamknąć.
  14. Odkryłem jeszcze inny sposób.W stepie dajesz: GML oy=obj_ball.y+random(10); oy=oy-random(10) move_towards_point(x,oy,3); A teraz tłumaczę(bo jesteś początkujący):najpierw ustalamy że oy równa się pozycja y pilki + liczba z przedziału 0-10 ,a potem na odwrót:odejmujemy.W funkcji x to pozycja x jaką ma na mapie tacka;oy nasze wcześniejsze równania ,a 3 prędkość.Wadą jest to że kiepsko to wygląda w grze.(ale działa:raz przepuści raz nie)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...