Skocz do zawartości

XivroX

Użytkownicy
  • Postów

    189
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O XivroX

  • Urodziny 07.07.1995

Informacje

  • Team
    ciasny ale własny

O mnie

Osiągnięcia XivroX

Minor User

Minor User (4/13)

0

Reputacja

  1. Najlepszego z okazji urodzin!

  2. XivroX

    [j2me] Jak edytowac

    plik .class to skompilowana (tzn. kod bajtowy) klasa Javy, nie można jej tak sobie "zedytować" co najwyżej możesz ją zdekompilować ... E: a to jest twój plik, czy pytanie z cyklu "Jak to jest zrobione?" :wink:
  3. hepi birtdej tu ju

  4. Tak, przy wielkości twoich kafelek ma być -32 i -16, a tak to masz dobrze... PS. A tak właściwie to możesz przecież włączyć grę i sprawdzić czy działa O_o Edit: Co do pytania 2 to masz w Other takie zdarzenie jak Intersect Boundary (czy jakoś tak ;/)
  5. No dobra, tylko się nie denerwuj. To co tam trzeba było wpisać?

  6. dobra, zamiast tego wpisz liczbę, ile to ma pikseli w poziomie i pionie :)
  7. Niech jakiś room zapisuje globalne zmienne zapisujące x, y i room do którego gracz ma się przenosić. a później już tylko ustawianie gracza na tej pozycji. :)
  8. Qrde, pomyłka, powinno być sprite_width i sprite_height, pomyliło mi się ze sprite_get_width() ;/
  9. w mouse pressed GML if(mouse_x>=x) &&(mouse_x<=x+sprite_width()) &&(mouse_y>=y) &&(mouse_y<=y+sprite_height()) { //akcja } EDIT: BANG!!! Nie słuchaj mnie! Kod prawidłowy: GML if(mouse_x>=view_xview[0]+x) &&(mouse_x<=view_xview[0]+x+sprite_width()) &&(mouse_y>=view_yview[0]+y) &&(mouse_y<=view_yview[0]+y+sprite_height()) { //akcja }
  10. a ja bym zrobił instance_create() @up hah hah Gratulacje, wygrałeś czajnik! Tymon ale czajniki są fajne! dziękuję :*
  11. to chyba te objecty to jedyny porządny sposób. ;[ można temat zamknąć, bo sobie tu ludy posta nabijają :] no chyba, że ktoś zna odpowiedź inną od tych wymienionych... @up Naprawdę? : O ! Jakoś nie widziałem abym się uczył na matmie "Co to jest i do czego służy funkcja instance_create() ?"
  12. XivroX

    2012

    to dobrze... już myślałem, że z powodu dużej ilości kasy ci odbije, weźmiesz ją, upijesz się, zabiorą cię na komisariat, odbiorą całą kasę i alkohol ( : O ), a ty po powrocie z izby wytrzeźwień dasz sobie spokój. Wiele pięknych gier tak kończy swoją karierę... EDIT: A tak w ogóle to trzymam kciuki za serwy, filmik wygląda obiecująco
  13. XivroX

    Tłumaczenie tekstu

    Proszę. cieszę się, że się przyczyniłem ;x
×
×
  • Dodaj nową pozycję...