Skocz do zawartości

Borek

Użytkownicy
  • Postów

    1 359
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    23

Ostatnia wygrana Borek w dniu 25 Stycznia

Użytkownicy przyznają Borek punkty reputacji!

O Borek

  • Urodziny 16.12.1985

Informacje

  • Team
    Gear-Studio
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Użytkownik Godot
    Nie

O mnie

  • Skąd
    Szczecin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Adres www
  • Hobby
    Pracuję jako kierownik działu DTP i tworzę gry :) Na nic nie mam czasu, może czasami na jakieś piwko :)

Edytowalne przez adminów

  • Staff of Gear-Studio

Ostatnie wizyty

20 153 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Borek

  1. Borek

    Almora Darkosen

    Dzięki bardzo! No Almorka trochę się zmieniła Pamiętam jak hostowałem serwer na laptopie bez karty graficznej i ledwie to przeżywał
  2. Borek

    Almora Darkosen

    Siemanko! Nowa, dosyć ważna aktualizacja się pojawiła, która poprawia jakość gry: v. 1.1.63 - PRAWIDŁOWE PROPORCJE EKRANU! ( nie ma już rozciągania ekranu! ) - Dodano język Ukraiński - Usprawniono interface ( GUI ) - Możliwość powiększania/zmniejszania przycisków ataku - Pauza w tle podczas reklam ( bez Premium ) - Wiele poprawek tłumaczeń - Rosyjski - Wiele poprawek tłumaczeń - Angielski - Drobne poprawki tłumaczeń - Chiński - Usunięto wiele przeszkód w Lochach ( ciemne dziury ) - Wiele drobnych poprawek - Gra jest przygotowywana na nowe platformy ( PC/Steam, SteamDeck, NintendoSwitch, PS5, XBOX ) Do pobrania standardowo tutaj: Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.GearStudio.AlmoraDarkosen iOS: https://apps.apple.com/app/almora-darkosen-rpg/id1594920342
  3. Borek

    Almora Darkosen

    Super! Akurat PC i SteamDeck to będą kolejne platformy, bo ponoć Nintendo jak zgłaszasz chęć bycia deweloperem uznaje bardziej jak masz gry zrobione pod Steam, niż pod mobilki. Nie wiem ile w tym prawdy, ale tak czy inaczej lepiej do nich uderzyć z większym portfolio
  4. Borek

    Almora Darkosen

    Siemanko! Almora w końcu doczekała się obsługi gamepada! Teraz będzie możliwość portowania gry na konsole przenośne i stacjonarne. Jeszcze tylko przepiszę system rozdzielczości i dopasowywania ekranu, bo od samego początku jest to bolączka tej gry ( gra pisana 12 lat temu ) Linki do pobrania: Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.GearStudio.AlmoraDarkosen iOS: https://apps.apple.com/us/app/almora-darkosen-rpg/id1594920342
  5. A no i jeszcze to co pisałem wcześniej, zwiększ trochę czcionkę: ( bo ledwie widać )
  6. Dwie kwestie odnośnie mobilnej wersji: 1. Shoutbox - nie powinno być możliwości wpisywania treści nie będąc zalogowanym, bo wpisałem swoje wypociny, kliknąłem wyślij i kazało mi się zalogować ( nie zauważyłem że nie byłem zalogowany ) i oczywiście cała treść którą chciałem napisać wyparowała... 2. Jak się klinie na "Ankieta" nie ma przycisku powrotu/zamknięcie, trzeba kliknąć "back" na telefonie co powoduje cofnięcie gdzieś na forum zamiast na stronę główną
  7. Co do wersji ciemnej, to proponuję coś takiego jak w załączonym screenie - po prostu przyciemnione tło, a zobacz jak teraz odróżniają się od siebie bloki - nie są zlane w jedną całość. Zrobiłem to na szybko różdżką tylko jako podgląd
  8. Można powiększyć trochę napisy: Na jakimś przypadkowym monitorze 1920x1080 bez włączonej opcji "ClearType" nie widać co jest napisane Zoom oczywiście 100% Jak powiększyłem w Operze na 110% to jest OK.
  9. Oooooo ten retro to będzie mój ulubiony, właśnie o taki kontrast mi chodziło Teraz widzę co jest co...
  10. @gnysek usuń jeszcze emotki z kodu:
  11. Borek

    Almora Darkosen

    Hej! Jakby ktoś był zainteresowany, to wczoraj wyszła wersja Almory na iOS Link do pobrania: Almora Darkosen ( App Store ) Do zrobienia/poprawienia jeszcze zostało kilka rzeczy: - Apple Game Center -> CloudSave ( obecnie jest tylko na Androidzie ) - Problem z "notchem", który zasłania trochę ikonki na niektórych modelach telefonów. Uwagi i sugestie mile widziane. iOS to mój debiut i pomimo tygodniowych testów przez różne osoby na różnych urządzeniach i tak wyszło kilka błędów technicznych. Mimo wszystko gra działa i nie powinno być większych problemów Dzięki i pozdrawiam!
  12. U mnie błędów ze światłem nie było ( RTX 3080 ) - grałem z 20 minut. Co do samego projektu: Bardzo przyjemnie się gra, szkoda, że tak krótko, bo chce się więcej Fajny klimat, ładne animacje i dużo dopracowanych efektów! Rzeczywiście na początku ciężko ogarnąć celowanie, ale idzie się przyzwyczaić. Postać mogłaby też bardziej reagować na ruch, być bardziej żwawa Generalnie bomba Czekam na więcej!
  13. Borek

    Almora Darkosen

    Dzięki! Raczej nie będzie niestety. Może w przyszłych wersjach, na razie nie mam kompletnie czasu na implementację tego
  14. Borek

    Almora Darkosen

    Rewelacyjne wyniki Krzywa rośnie w górę jak cholera. Gra już jest polecana w Google Play i naprawdę idzie to nieźle. Oby tak dalej Jeszcze lada chwile wrzucam na iOS bo już testuje na iPhonie7 i działa w 500 FPS Obecnie pracuję nad nową wersją gdzie jest już tutorial, bo sporo osób nie może sobie poradzić na początku gry, no i kanał Discorda się przydał, bo gracze pomagają sobie nawzajem. Naprawdę jest mega dobrze, nie spodziewałem się tego a jest coraz lepiej!
  15. Borek

    Almora Darkosen

    Dzięki o to właśnie chodziło. Klimat musi być Nie można sprzedać itemów do questów. Sprawdź czy na pewno nie leży pod nogami u NPC Jeżeli masz najnowszą wersję gry 1.0.33, to itemki takie powinny dawać promień czerwony żeby było je widać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...