IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
Epizod 2 - 1vs1
Uzjel
post 16.04.2016 - 2:52
Post #1


aka Jezuel Santi
Ikona grupy

Wiek: 25 lat
Grupa: Administratorzy
Postów: 1,829
Dołączył: 28.07.2007
Skąd: Warszawa
Team: OxGames

Uzjel23


Nagrody:
Najlepsza gra (CA 2011)
Najlepsza gra (CA 2010)

Uploader


Tu DOWNLOAD

UWAGA! Pojawiła się nowa wersja Epizodu 2! Wprowadźcie odpowiednie poprawki do swoich botów. Czas został przedłużony do 29.04 (piątek)

Pamiętajcie, że każdy może wziąć udział. Nawet ten kto nie brał udziału w pierwszym epizodzie!

1vs1 Arena
Jeden z moich pierwszych projektów, który nie ujrzał świata dziennego, tworzony w 2005 roku jeszcze w GM 6.0. Dwóch graczy po przeciwnych stronach ekranu strzela do siebie nawzajem. Gra oczywiście pisana od nowa z dużymi usprawnieniami ;-)
Całość zabawy tłumaczy filmik.



Jak są liczone punkty?
Bot który pokona przeciwnika - wygrywa.
Przy aktualnej ilości uczestników (a każdy może teraz dołączyć) nie ma szans żeby walczył każdy z każdym. Dlatego każdy bot stoczy trzy pojedynki zobaczymy ile pojedynków - zależy od ilości graczy, każdy nagrany, pokazany i jeżeli chcecie to z moim komentarzem głosowym smile2.gif

Poziom trudności
Jest raczej niski.
Sprawdźcie najprostszego bota, jest zakomentowany w bot_step

Zasady gry
Gra kończy się kiedy jeden z botów przegra.
Na planszy znajdują się osłony: pola siłowe i lustra
Pola siłowe nie przepuszczają żadnych pocisków
Lustra odbijają pociski
Na środku w trzech miejscach może pojawić się jeden z dwóch bonusów.
Redukcja przegrzania pozwala wystrzeliwać więcej pocisków
Regeneracja pancerza skraca czas potrzebny na odnowienie pancerza
Gracz ma 100 punktów zdrowia, każde trafienie zabiera mu 10 punktów, życia nie da się regenerować
Gracz ma 30 punktów pancerza, każde trafienie zabiera mu 10 punktów, jeżeli gracz przez 4 sekundy nie otrzyma obrażeń to pancerz zaczyna się regenerować
Strzelanie kosztuje punkty przegrzania, jeżeli punkty przegrzania spadną do zera to należy odczekać karę - dwa razy dłużej niż normalnie na ponowną możliwość strzelania

Zasady pisania kodu
  • Cały kod umieszczajcie w skryptach bot_int i bot_step, możecie tworzyć własne skrypty, nie można modyfikować skryptu shoot
  • Nie można tworzyć nowych instancji i wpływać na nie lub na istniejące.
  • Nie można modyfikować żadnych zmiennych wbudowanych dla żadnej instancji z wyjątkiem pozycji prędkości i kierunku obiektu obj_bot. Oczywiście wszystkie zmienne lokalne dla obj_bot można odczytywać.
  • Jeżeli nastąpi próba zmiany pozycji x lub y to bot zostaje wyeliminowany. Jeżeli coś takiego się zdarzy to autor zostanie o tym poinformowany i będzie miał szansę na poprawkę.
  • Nie można wpływać na zmienne globalne
  • Dopilnujcie, żeby kod nie powodował błędów i był wydajny. Jeżeli coś takiego się zdarzy to autor zostanie o tym poinformowany i będzie miał szansę na poprawkę.
  • Jeżeli autor użyje czegoś co zostanie przeze mnie uznane za nieuczciwe a nie zostało podane to w tym regulaminie, skontaktujemy się i dojdziemy do tego jak to naprawić - bądźcie wyrozumiali, jesteśmy tu po to aby się dobrze bawić smile.gif
  • Zgłaszajcie błędy, bo mogą się takie pojawić. Może się okazać że niektóre aspekty gry zostaną zbalansowane na waszą prośbę.
  • Bot musi być gotowy grać na północnej i południowej części mapy.


Jeżeli ktoś prześle pracę przed terminem, nie będzie miał możliwości dosłania ''lepszej wersji''. Ma to zapobiec codziennym aktualizacjom. Zastanówcie się więc dwa razy zanim prześlecie pracę.

Przebieg zawodów będzie opublikowany na YouTubie z moim komentarzem jeżeli chcecie. Możliwe, że codziennie będzie emitowanych kilka rozgrywek (nie na żywo).
Uczestnicy nie muszą (ale mogą) przesyłać całego projektu. Wystarczy kod z bot_int i bot_step

Na prace czekam do 29 kwietnia (piątek)
Przesyłajcie je na Prywatną Wiadomość.

Tu DOWNLOAD
Powód Edycji: Poprawiona wersja robotów


--------------------
Twój Administrator <3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
post 16.04.2016 - 2:52
Post #





Wiek:



Uploader


Pani kontekstowa pokazuje swe wdzięki tylko w Valhalli lub wszędzie jeżeli nie jesteś zalogowany(a)! :3
Go to the top of the page
 
Quote Post
ediepl
post 16.04.2016 - 7:36
Post #2


Master of Forums
*********

Wiek: 21 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 1,616
Dołączył: 21.01.2011
Skąd: Swarzędz

ediepl


Nagrody:
Najlepszy Silnik (CA 2012)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----



Niezła robota Uzjel, na razie nie ogarniam gry biggrin.gif dzisiaj pobiorę i się pobawię
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dester
post 16.04.2016 - 7:48
Post #3


Forum Veteran
*****

Wiek: 15 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 312
Dołączył: 9.06.2014
Skąd: 127.0.0.1
Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Half Life 3 confirmed?!!!11

To będzie trudne, będzie dużo roboty z robieniem uników


--------------------
System: Windows 10 Education
Procesor: 2.30 GHz
RAM: 4.00 GB
Typ systemu: 64-bitowy system operacyjny
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Amaterasu
post 16.04.2016 - 9:52
Post #4


Forum Veteran
*****

Wiek: 21 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 391
Dołączył: 12.10.2012
Skąd: Końskie
Team: no matter
Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Przydałoby się dodać jakiś HUD, żeby było widać ile HP i tarczy ma każdy z botów, ale to już przy robieniu z tego filmu raczej


--------------------
Cute little toy
Muuuuczek567
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Danielus
post 16.04.2016 - 12:04
Post #5


Forum Veteran
*****

Wiek: 24 lata
Grupa: Użytkownicy
Postów: 389
Dołączył: 1.07.2006
Skąd: Zakopane/Kraków
Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


co jeśli żaden bot nie pokonuje drugiego? np. schowa się w tarczy i będzie się poruszał razem z nią nic innego nie robiąc.


--------------------
Warn nr 1(13.08.2009):
CYTAT

Za duża sygna. Warn.
Platyna

Etoro-Kopiuj najlepszych na rynku forex
skype: Arrekinpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Amaterasu
post 16.04.2016 - 12:24
Post #6


Forum Veteran
*****

Wiek: 21 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 391
Dołączył: 12.10.2012
Skąd: Końskie
Team: no matter
Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Po pięciu minutach boty tracą 6 hp na sekundę - pierwszy, który zginie, przegrywa
Ciekawe co będzie, jeśli boty zginą jednocześnie...


--------------------
Cute little toy
Muuuuczek567
Go to the top of the page
 
+Quote Post
I am Lord
post 16.04.2016 - 12:35
Post #7


Trzymam Sword
Ikona grupy

Wiek: 27 lat
Grupa: ♔ Zwycięzca CA 2016 ♔
Postów: 4,537
Dołączył: 16.12.2005
Skąd: Piła

Huder


Nagrody:
Mistrz Ligi24 (2013)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Ok wytłumacz w jaki sposób działa zmiana luster i tych kółek. Bo raz są po 2 pary + kółka. Widzę też że nieraz kółka uciekają i się nie pojawiają a innym razem luster jest po 4 pary.
Jaka jest zasada działania tego?


--------------------
Acziwment unloked
Ciekawsze moje gry:
Ukończone: NewtonPong Android
Nieukończone:Maze Strategy
Compostowe: DungeonMazeShooter, ScorchedTanks, Atargatis, RedvsBlue, Wspomnienia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Amaterasu
post 16.04.2016 - 12:43
Post #8


Forum Veteran
*****

Wiek: 21 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 391
Dołączył: 12.10.2012
Skąd: Końskie
Team: no matter
Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Zapisałem już wszystko w komentarzu w projekcie : P
GML
//po dwoch minutach pola silowe znikaja
//po trzech minutach lustra kopiują się i idą w przeciwnych kierunkach
//po czterech minutach boty traca tarcze i przestaja ja regenerowac
//po pieciu minutach boty zaczynaja tracic 6 hp/sek
//po czterech sekundach od ostatniego trafienia boty zaczynaja regenerowac tarcze
//regeneruja ja calkowicie po 0.5 sek</span>

Wszystko jest całkowicie deterministyczne. Jedyne losowe efekty w grze to:
-efekty cząsteczkowe
-czas między tworzeniem kolejnych bonusów
-typ bonusu


--------------------
Cute little toy
Muuuuczek567
Go to the top of the page
 
+Quote Post
I am Lord
post 16.04.2016 - 12:58
Post #9


Trzymam Sword
Ikona grupy

Wiek: 27 lat
Grupa: ♔ Zwycięzca CA 2016 ♔
Postów: 4,537
Dołączył: 16.12.2005
Skąd: Piła

Huder


Nagrody:
Mistrz Ligi24 (2013)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Czyli kryjemy się za lustrem aż minie 5 minut i dopiero zaczyna się walka, ok.


--------------------
Acziwment unloked
Ciekawsze moje gry:
Ukończone: NewtonPong Android
Nieukończone:Maze Strategy
Compostowe: DungeonMazeShooter, ScorchedTanks, Atargatis, RedvsBlue, Wspomnienia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Amaterasu
post 16.04.2016 - 13:03
Post #10


Forum Veteran
*****

Wiek: 21 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 391
Dołączył: 12.10.2012
Skąd: Końskie
Team: no matter
Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


No właśnie, optymalną strategią jest kryć się, gdy ma się więcej HP niż przeciwnik.
Ale w sumie tak jest też w innych grach na czas (piłka nożna, koszykówka itp.)

Może gdyby lustra dało się tymczasowo niszczyć, lub gdyby same się losowo dezaktywowały na jakiś czas...


--------------------
Cute little toy
Muuuuczek567
Go to the top of the page
 
+Quote Post
I am Lord
post 16.04.2016 - 13:05
Post #11


Trzymam Sword
Ikona grupy

Wiek: 27 lat
Grupa: ♔ Zwycięzca CA 2016 ♔
Postów: 4,537
Dołączył: 16.12.2005
Skąd: Piła

Huder


Nagrody:
Mistrz Ligi24 (2013)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


O pomysł z deaktywacją jest ok.


--------------------
Acziwment unloked
Ciekawsze moje gry:
Ukończone: NewtonPong Android
Nieukończone:Maze Strategy
Compostowe: DungeonMazeShooter, ScorchedTanks, Atargatis, RedvsBlue, Wspomnienia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Uzjel
post 16.04.2016 - 13:14
Post #12


aka Jezuel Santi
Ikona grupy

Wiek: 25 lat
Grupa: Administratorzy
Postów: 1,829
Dołączył: 28.07.2007
Skąd: Warszawa
Team: OxGames

Uzjel23


Nagrody:
Najlepsza gra (CA 2011)
Najlepsza gra (CA 2010)

Uploader


A może zrobić je szybsze od gracza?


--------------------
Twój Administrator <3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Amaterasu
post 16.04.2016 - 13:20
Post #13


Forum Veteran
*****

Wiek: 21 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 391
Dołączył: 12.10.2012
Skąd: Końskie
Team: no matter
Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Tak też można, po dwóch minutach trzeba byłoby już zacząć walczyć


--------------------
Cute little toy
Muuuuczek567
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Penguin
post 18.04.2016 - 17:48
Post #14


Minor User
***

Wiek: 11 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 167
Dołączył: 3.01.2016
Skąd: Położenie znane
Team: Pop3Games
Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Moim zdaniem trzeba coś zrobić po zginięciu jakiegoś bota,
jak ja zginę to po prostu bot znika i bot który wygra musi się w lusterku zabić :/
jak się zabije to i tak nic...

Mówię że to mi tak coś dziwnie działa, może wam jest spoko mellow.gif

Ale gra fajna thumbsup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Uzjel
post 21.04.2016 - 16:58
Post #15


aka Jezuel Santi
Ikona grupy

Wiek: 25 lat
Grupa: Administratorzy
Postów: 1,829
Dołączył: 28.07.2007
Skąd: Warszawa
Team: OxGames

Uzjel23


Nagrody:
Najlepsza gra (CA 2011)
Najlepsza gra (CA 2010)

Uploader


Jak wam idzie? Screeny, gify, przemyślenia? W Weekend pojawi się poprawka do balansu rozgrywki, przyspieszy jedynie lustra i tarcze.


--------------------
Twój Administrator <3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ediepl
post 21.04.2016 - 17:06
Post #16


Master of Forums
*********

Wiek: 21 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 1,616
Dołączył: 21.01.2011
Skąd: Swarzędz

ediepl


Nagrody:
Najlepszy Silnik (CA 2012)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Poprawka znaczy się co dokładniej, właśnie zacząłem a nie chce później zmieniać strategii?
E: Prędkość może być dowolna z zakresu od 0-player_speed_inc?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Uzjel
post 24.04.2016 - 13:17
Post #17


aka Jezuel Santi
Ikona grupy

Wiek: 25 lat
Grupa: Administratorzy
Postów: 1,829
Dołączył: 28.07.2007
Skąd: Warszawa
Team: OxGames

Uzjel23


Nagrody:
Najlepsza gra (CA 2011)
Najlepsza gra (CA 2010)

Uploader


UWAGA! Pojawiła się nowa wersja Epizodu 2! Wprowadźcie odpowiednie poprawki do swoich botów. Czas został przedłużony do 29.04 (piątek)
Tu DOWNLOAD

Co nowego?
Lustra przyspieszone z prędkości 5 do 9 - są teraz szybsze od gracza
Tarcze mają 80hp, po zniszczeniu pojawiają się ponownie po 7 sekundach.


--------------------
Twój Administrator <3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Threef
post 27.04.2016 - 10:24
Post #18


Lawful Evil
Ikona grupy

Wiek: 24 lata
Grupa: Moderatorzy
Postów: 2,772
Dołączył: 7.04.2008
Skąd: Szczecin
Team: Huuuge Games

threef_games


Nagrody:
Najlepszy Uzytkownik (CA 2014)
Najlepszy Uzytkownik (CA 2012)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


CYTAT(ediepl @ 21.04.2016 - 18:06) *
E: Prędkość może być dowolna z zakresu od 0-player_speed_inc?

Ponawiam pytanie.

I proponuję zmianę która nie będzie miała za dużego wpływu na rozgrywkę a jednak:
GML
switch(type)
{
case 0 :
{
other.shield_boost_time += 60 * 10
text = "Shield Boost!"
}; break;
case 1 :
{
other.cooling_time += 60 * 10
text = "Cooling"
}; break;

}

Czyli nie ustawianie czasu poweupu tylko jego inkrementowanie z zera


--------------------
Pracuję nad: 2 Guys 1 Gun, Gra IDLE, The Great Improvisation,aVoid, Joy-N
Gry które zrobiłem na Jamach:

Boom Ball | Flappy Souls | IT was only a dream | MinoTour | Super Space Dragons Delta - Unity | Warsaw Demonstrations | Small House in Red Woods | Clearing Floor | To The Princess, up we go! | 半 満 杯 瓶 (Half Full Vial) | 2 Guys 1 Weapon | Mash for Three | Fall Of: The Run | Racist game | Dashwood's Daring Delves | Dungeon Auto-Crawler | Infection | Blesk | Hero of Tower | Gra Tekstowa | Castle Conqueror | Not so space GAME | Dozo Gozaimazu | Hokej | Icy Tower | PotatoMan want to save world, but you'll not finish the game! | Dodge 'n' Dodge | Side Scroller | Catch The Easter Egg | WarWord Kittens | Icy Towel | Super'Bad'Man | Spell Hell | Notes | Lab Experiment Demo | Invaders! | The Roaring Game | Ucieczka | dotK | LD26 | Młot | Plants vs Plants | Ogień Olimpu | MotherShip | The Ship | Symulator jaskółki | Aparature Science - Tornado | Wyścig z AI | 3423
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Uzjel
post 27.04.2016 - 11:33
Post #19


aka Jezuel Santi
Ikona grupy

Wiek: 25 lat
Grupa: Administratorzy
Postów: 1,829
Dołączył: 28.07.2007
Skąd: Warszawa
Team: OxGames

Uzjel23


Nagrody:
Najlepsza gra (CA 2011)
Najlepsza gra (CA 2010)

Uploader


Teraz to już za późno na poprawki, trzeba było zgłosić pierwszego-drugiego dnia.
Kiedy robisz Stream?


--------------------
Twój Administrator <3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Threef
post 27.04.2016 - 11:34
Post #20


Lawful Evil
Ikona grupy

Wiek: 24 lata
Grupa: Moderatorzy
Postów: 2,772
Dołączył: 7.04.2008
Skąd: Szczecin
Team: Huuuge Games

threef_games


Nagrody:
Najlepszy Uzytkownik (CA 2014)
Najlepszy Uzytkownik (CA 2012)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


W tym momencie. Jeszcze z godzinkę posiedzę. smile2.gif

Edit: Napisałem bota który doskonale radzi sobie z przegrywaniem stale.

E2: Nie potrafię go naprawić. Przegrywam z botem który tylko ustawia się na wprost mnie i strzela!


--------------------
Pracuję nad: 2 Guys 1 Gun, Gra IDLE, The Great Improvisation,aVoid, Joy-N
Gry które zrobiłem na Jamach:

Boom Ball | Flappy Souls | IT was only a dream | MinoTour | Super Space Dragons Delta - Unity | Warsaw Demonstrations | Small House in Red Woods | Clearing Floor | To The Princess, up we go! | 半 満 杯 瓶 (Half Full Vial) | 2 Guys 1 Weapon | Mash for Three | Fall Of: The Run | Racist game | Dashwood's Daring Delves | Dungeon Auto-Crawler | Infection | Blesk | Hero of Tower | Gra Tekstowa | Castle Conqueror | Not so space GAME | Dozo Gozaimazu | Hokej | Icy Tower | PotatoMan want to save world, but you'll not finish the game! | Dodge 'n' Dodge | Side Scroller | Catch The Easter Egg | WarWord Kittens | Icy Towel | Super'Bad'Man | Spell Hell | Notes | Lab Experiment Demo | Invaders! | The Roaring Game | Ucieczka | dotK | LD26 | Młot | Plants vs Plants | Ogień Olimpu | MotherShip | The Ship | Symulator jaskółki | Aparature Science - Tornado | Wyścig z AI | 3423
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Uzjel
post 29.04.2016 - 16:48
Post #21


aka Jezuel Santi
Ikona grupy

Wiek: 25 lat
Grupa: Administratorzy
Postów: 1,829
Dołączył: 28.07.2007
Skąd: Warszawa
Team: OxGames

Uzjel23


Nagrody:
Najlepsza gra (CA 2011)
Najlepsza gra (CA 2010)

Uploader


Termin!


--------------------
Twój Administrator <3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ediepl
post 29.04.2016 - 17:19
Post #22


Master of Forums
*********

Wiek: 21 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 1,616
Dołączył: 21.01.2011
Skąd: Swarzędz

ediepl


Nagrody:
Najlepszy Silnik (CA 2012)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Ej bo to do dzisiaj biggrin.gif mam 3h tylko ._.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sutikku
post 29.04.2016 - 18:56
Post #23


Forum Infiltrator
*******

Wiek: 16 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 711
Dołączył: 26.07.2014

Nagrody:
Najlepsza zapowiedz (CA 2015)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Kurde, też z czasem słabo. Nie wiem, postaram się coś zmajstrować. Jeśli czas do 24 równo, to może cośtam.


--------------------
Ludzie to źli ludzie ~ ja
Prosty Ekwipunek
Coś szykuję, dumdum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Uzjel
post 29.04.2016 - 19:06
Post #24


aka Jezuel Santi
Ikona grupy

Wiek: 25 lat
Grupa: Administratorzy
Postów: 1,829
Dołączył: 28.07.2007
Skąd: Warszawa
Team: OxGames

Uzjel23


Nagrody:
Najlepsza gra (CA 2011)
Najlepsza gra (CA 2010)

Uploader


Nawet jak byście mieli się spóźnić 3-6 godzin to i tak wysyłajcie.


--------------------
Twój Administrator <3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ediepl
post 29.04.2016 - 19:45
Post #25


Master of Forums
*********

Wiek: 21 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 1,616
Dołączył: 21.01.2011
Skąd: Swarzędz

ediepl


Nagrody:
Najlepszy Silnik (CA 2012)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Ok Jezuel, wysłane biggrin.gif
E: Oczywiście mały błąd biggrin.gif, Santi dodaj
GML
if(!instance_exists(enemy_id)) return 0;

na początku bot_ai_step jak możesz tongue2.gif inaczej jak kogoś załatwię jakimś cudem to wywali błąd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Threef
post 30.04.2016 - 11:08
Post #26


Lawful Evil
Ikona grupy

Wiek: 24 lata
Grupa: Moderatorzy
Postów: 2,772
Dołączył: 7.04.2008
Skąd: Szczecin
Team: Huuuge Games

threef_games


Nagrody:
Najlepszy Uzytkownik (CA 2014)
Najlepszy Uzytkownik (CA 2012)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


To ile osób oddało?


--------------------
Pracuję nad: 2 Guys 1 Gun, Gra IDLE, The Great Improvisation,aVoid, Joy-N
Gry które zrobiłem na Jamach:

Boom Ball | Flappy Souls | IT was only a dream | MinoTour | Super Space Dragons Delta - Unity | Warsaw Demonstrations | Small House in Red Woods | Clearing Floor | To The Princess, up we go! | 半 満 杯 瓶 (Half Full Vial) | 2 Guys 1 Weapon | Mash for Three | Fall Of: The Run | Racist game | Dashwood's Daring Delves | Dungeon Auto-Crawler | Infection | Blesk | Hero of Tower | Gra Tekstowa | Castle Conqueror | Not so space GAME | Dozo Gozaimazu | Hokej | Icy Tower | PotatoMan want to save world, but you'll not finish the game! | Dodge 'n' Dodge | Side Scroller | Catch The Easter Egg | WarWord Kittens | Icy Towel | Super'Bad'Man | Spell Hell | Notes | Lab Experiment Demo | Invaders! | The Roaring Game | Ucieczka | dotK | LD26 | Młot | Plants vs Plants | Ogień Olimpu | MotherShip | The Ship | Symulator jaskółki | Aparature Science - Tornado | Wyścig z AI | 3423
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sutikku
post 30.04.2016 - 11:33
Post #27


Forum Infiltrator
*******

Wiek: 16 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 711
Dołączył: 26.07.2014

Nagrody:
Najlepsza zapowiedz (CA 2015)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


ja nie oddałem, nie zdążyłem nawet wczoraj odpalić gma i zasnąłem
coś nie dane mi jest robić te walki robotów


--------------------
Ludzie to źli ludzie ~ ja
Prosty Ekwipunek
Coś szykuję, dumdum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
I am Lord
post 30.04.2016 - 12:25
Post #28


Trzymam Sword
Ikona grupy

Wiek: 27 lat
Grupa: ♔ Zwycięzca CA 2016 ♔
Postów: 4,537
Dołączył: 16.12.2005
Skąd: Piła

Huder


Nagrody:
Mistrz Ligi24 (2013)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Ja też nie oddałem, robota i kurs wózków widłowych mnie powstrzymała, nie miałem czasu i chęci. Jakbyś przedłużył może do 3 maja to bym przez to wolne coś zrobił na szybko.


--------------------
Acziwment unloked
Ciekawsze moje gry:
Ukończone: NewtonPong Android
Nieukończone:Maze Strategy
Compostowe: DungeonMazeShooter, ScorchedTanks, Atargatis, RedvsBlue, Wspomnienia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
I am vader
post 30.04.2016 - 12:54
Post #29


Wiadro of Antytrollerstwo
Ikona grupy

Wiek: 21 lat
Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,684
Dołączył: 24.07.2008
Skąd: Gdynia

SSPH


Nagrody:
Uzytkownik roku (CA 2015)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Uderz w stół a nożyce się odezwą, Panowie.
Też nie wysłałem ale tłumaczyć się nie będę.


--------------------

5678(ale ten czas leci!) lat później nadal go kaleczę.
GM GMS GML GMC Game Maker Studio Language Community Polska
Unity Tutoriale Poradniki Silniki Gotowce Dyskusje Pomoc Pytania Początkujący Zaawansowany Forum
Mój nick jest głupi. Ranga też. Ale to kawał forumowej histori więc zostanie tak na zawsze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Threef
post 30.04.2016 - 13:04
Post #30


Lawful Evil
Ikona grupy

Wiek: 24 lata
Grupa: Moderatorzy
Postów: 2,772
Dołączył: 7.04.2008
Skąd: Szczecin
Team: Huuuge Games

threef_games


Nagrody:
Najlepszy Uzytkownik (CA 2014)
Najlepszy Uzytkownik (CA 2012)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Trochę szkoda że skasowałem mojego pierwszego bota. Jego założenia to było chować się za kółko gdy nie ma pełnej tarczy i niszczyć je gdy miało bardzo mało życia żeby szybciej się zregenerowało. Nie reagowanie na bonusy i strzelanie gdy nie ma luster na drodze.

Tylko że okazało się że on zawsze przegrywa z botem którego napisałem na odpierdziel tylko by był jakimś przeciwnikiem. I tego bota oddałem. lol Powiem tylko że jest 100% agresywny.


--------------------
Pracuję nad: 2 Guys 1 Gun, Gra IDLE, The Great Improvisation,aVoid, Joy-N
Gry które zrobiłem na Jamach:

Boom Ball | Flappy Souls | IT was only a dream | MinoTour | Super Space Dragons Delta - Unity | Warsaw Demonstrations | Small House in Red Woods | Clearing Floor | To The Princess, up we go! | 半 満 杯 瓶 (Half Full Vial) | 2 Guys 1 Weapon | Mash for Three | Fall Of: The Run | Racist game | Dashwood's Daring Delves | Dungeon Auto-Crawler | Infection | Blesk | Hero of Tower | Gra Tekstowa | Castle Conqueror | Not so space GAME | Dozo Gozaimazu | Hokej | Icy Tower | PotatoMan want to save world, but you'll not finish the game! | Dodge 'n' Dodge | Side Scroller | Catch The Easter Egg | WarWord Kittens | Icy Towel | Super'Bad'Man | Spell Hell | Notes | Lab Experiment Demo | Invaders! | The Roaring Game | Ucieczka | dotK | LD26 | Młot | Plants vs Plants | Ogień Olimpu | MotherShip | The Ship | Symulator jaskółki | Aparature Science - Tornado | Wyścig z AI | 3423
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 użytkownik(ów) przegląda ten temat (1 gości i 0 anonimowych użytkowników)
0 Użytkownicy:

 



RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: 24.05.2017 - 20:44