IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

5 Stron V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
Epizod 1 - Breakout
Uzjel
post 22.02.2016 - 20:04
Post #1


aka Jezuel Santi
Ikona grupy

Wiek: 24 lata
Grupa: Administratorzy
Postów: 1,817
Dołączył: 28.07.2007
Skąd: Warszawa
Team: OxGames

Uzjel23


Nagrody:
Najlepsza gra (CA 2011)
Najlepsza gra (CA 2010)

Uploader


Tu DOWNLOAD

Breakout
Klasyczna gra z 1976 będzie pierwszym sprawdzianem dla waszych umiejętności pisania botów. Każdy zna grę, w której gracz porusza paletką i odbija kulkę w stronę klocków. W Breakout jedynym zadaniem gracza jest zniszczenie wszystkich klocków, aby jednak nie zanudzić programistów, gra różni się od oryginału - zawiera niektóre bonusy wzorowane na grze DX-ball. Bonusy mogą być przydatne dla gracza/bota lub utrudniające mu grę.

Jak są liczone punkty?
W grze liczone są dwa parametry. Pierwszy to punkty - za każdy zbity klocek gracz otrzymuje 100 punktów. Drugim parametrem jest czas. Ostatecznym wynikiem, który zadecyduje o miejscu, które zajmie gracz jest jednak ilość punktów podzielona na czas - ilość punktów na sekundę. Więcej punktów - lepszy wynik.

Poziom trudności
Jest raczej niski. Sprawdźcie najprostszego bota
GML
x = obj_ball.x + random_range(-20,20)
który wykręca wyniki w okolicach 60 punktów. Dla bardziej zaawansowanych ciekawymi zadaniami mogą okazać się takie rzeczy jak odbijanie wielu piłek, unikanie złych a łapanie dobrych bonusów i precyzyjne ustawianie paletki.

Zasady gry
Gra kończy się, kiedy bot:
  • zbije wszystkie klocki lub
  • straci wszystkie życia lub
  • czas przekroczy cztery minuty
Paletka ma ograniczoną prędkość - nie będzie sytuacji w której przy kilku piłkach paletka będzie się teleportowała do najniższej lub unikała w ten sposób złych bonusów.
Średnia jest liczona jak gracz będzie miał więcej niż 1000 punktów.
Piłka po odbijaniu się od czegokolwiek minimalnie przyspiesza, ale jej prędkość jest ograniczona.
Utrata wszystkich piłek znajdujących się na mapie kończy się utratą życia i wstawieniu nowej piłki, która jest wolniejsza - znowu musi się rozpędzić.
Piłka jest odbijana od paletki w inny sposób niż w klasycznym breakoucie, przypomina bardziej współczesne odsłony.
Bonusy nie są pochowane w klockach, a pojawiają się co 6 zbitych bloków - unikamy w ten sposób sytuacji, gdy ktoś miał więcej szczęścia i trafił na ''szczęśliwy bloczek'' w którym był przydatny bonus.
Ustawienie klocków będzie inne w grze rankingowej.
Stracenie wszystkich żyć eliminuje gracza i jego wynik nie jest brany pod uwagę.



Zasady pisania kodu
  • Cały kod umieszczajcie w skryptach bar_int i bar_ai, możecie tworzyć własne skrypty
  • Nie można tworzyć nowych instancji i wpływać na nie lub na istniejące.
  • Nie można modyfikować żadnych zmiennych wbudowanych dla żadnej instancji z wyjątkiem pozycji x obiektu obj_bar. Oczywiście wszystkie zmienne można odczytywać.
  • Jeżeli nastąpi próba zmiany zmiennej x obiektu obj_bar to zostanie ona obcięta do dozwolonej wartości, gra sama tego pilnuje. Uniemożliwia to przeskakiwanie paletki
  • Nie można wpływać na zmienne globalne, szczególnie na global.game_rank_score tongue2.gif
  • Dopilnujcie, żeby kod nie powodował błędów i był wydajny. Jeżeli coś takiego się zdarzy to autor zostanie o tym poinformowany i będzie miał szansę na poprawkę.
  • Jeżeli autor użyje czegoś co zostanie przeze mnie uznane za nieuczciwe a nie zostało podane to w tym regulaminie, skontaktujemy się i dojdziemy do tego jak to naprawić - bądźcie wyrozumiali, jesteśmy tu po to aby się dobrze bawić smile.gif

Jeżeli ktoś prześle pracę przed terminem, nie będzie miał możliwości dosłania ''lepszej wersji''. Ma to zapobiec codziennym aktualizacją. Zastanówcie się więc dwa razy zanim prześlecie pracę.

Bonusy
Bonusy są identyfikowane po image_index
  • 0 - +1000 punktów
  • 1 - -1000 punktów
  • 2 - Węższa paletka o 33%
  • 3 - Szersza paletka o 33%
  • 4 - Rozdwojenie każdej piłki

Wyniki
Każdy bot będzie miał trzy szanse, aby zdobyć jak najwyższy wynik. Boty innych graczy będą grały na tych samych seedach.
Przebieg zawodów będzie opublikowany na YouTubie.
Uczestnicy nie muszą (ale mogą) przesyłać całego projektu. Wystarczy kod z bar_int i bar_ai

Na prace czekam do 28 lutego
Przesyłajcie je na Prywatną Wiadomość.
(wyniki powinny pojawić się w ciągu tygodnia.)

Łatwe? Łatwe.

Tu DOWNLOAD


--------------------
Twój Administrator <3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
post 22.02.2016 - 20:04
Post #





Wiek:



Uploader


Pani kontekstowa pokazuje swe wdzięki tylko w Valhalli lub wszędzie jeżeli nie jesteś zalogowany(a)! :3
Go to the top of the page
 
Quote Post
Danielus
post 22.02.2016 - 20:14
Post #2


Forum Veteran
*****

Wiek: 24 lata
Grupa: Użytkownicy
Postów: 384
Dołączył: 1.07.2006
Skąd: Zakopane/Kraków
Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


jak rozumiem seedami przy ocenianiu będą losowe, duże liczby, nie znane w tym momencie, tak że AI ma działać dobrze dla dowolnego ustawienia?


--------------------
Warn nr 1(13.08.2009):
CYTAT

Za duża sygna. Warn.
Platyna

Etoro-Kopiuj najlepszych na rynku forex
skype: Arrekinpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Uzjel
post 22.02.2016 - 20:17
Post #3


aka Jezuel Santi
Ikona grupy

Wiek: 24 lata
Grupa: Administratorzy
Postów: 1,817
Dołączył: 28.07.2007
Skąd: Warszawa
Team: OxGames

Uzjel23


Nagrody:
Najlepsza gra (CA 2011)
Najlepsza gra (CA 2010)

Uploader


Dokładnie tak.


--------------------
Twój Administrator <3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hamtaren
post 22.02.2016 - 20:26
Post #4


Smart Newbie
*

Wiek: 23 lata
Grupa: Użytkownicy
Postów: 67
Dołączył: 24.04.2007
Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


CYTAT
Cały kod umieszczajcie w skryptach bar_int i bar_ai

Oznacza to, że nie mogę tworzyć sobie dodatkowych skryptów, które będą wykorzystywane tylko w bar_int i bar_ai, tak?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Uzjel
post 22.02.2016 - 20:27
Post #5


aka Jezuel Santi
Ikona grupy

Wiek: 24 lata
Grupa: Administratorzy
Postów: 1,817
Dołączył: 28.07.2007
Skąd: Warszawa
Team: OxGames

Uzjel23


Nagrody:
Najlepsza gra (CA 2011)
Najlepsza gra (CA 2010)

Uploader


Jeżeli masz taką potrzebę, ale wtedy podeślij plik GMZ. Dobrze, że o tym wspomniałeś - już poprawiłem w regulaminie


--------------------
Twój Administrator <3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sutikku
post 22.02.2016 - 20:37
Post #6


Forum Infiltrator
*******

Wiek: 15 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 701
Dołączył: 26.07.2014

Nagrody:
Najlepsza zapowiedz (CA 2015)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Jaka jest maksymalna odległość jaką może pokonać paletka w ciągu jednego stepu?


--------------------
Ludzie to źli ludzie ~ ja
Prosty Ekwipunek
Coś szykuję, dumdum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Danielus
post 22.02.2016 - 20:40
Post #7


Forum Veteran
*****

Wiek: 24 lata
Grupa: Użytkownicy
Postów: 384
Dołączył: 1.07.2006
Skąd: Zakopane/Kraków
Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


i są jakieś punkty za pozostałe życia czy można je poświęcać dla bonusów?

EDIT: Poważniejszy problem - co w przypadku gdy ktoś nabije szybko dużo punktów po czym specjalnie przegra? czas ma mały punktów dużo, wynik będzie duży. Może po -100 pkt za każdy klocek który nie zostanie zbity?


--------------------
Warn nr 1(13.08.2009):
CYTAT

Za duża sygna. Warn.
Platyna

Etoro-Kopiuj najlepszych na rynku forex
skype: Arrekinpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Amaterasu
post 22.02.2016 - 20:43
Post #8


Forum Veteran
*****

Wiek: 21 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 391
Dołączył: 12.10.2012
Skąd: Końskie
Team: no matter
Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


@Sutikku: Maksymalna szybkość paletki jest równa szerokości paletki dzielonej na dwa.

Ja mam pytania: czy w losowo generowanych mapach podczas testu klocki będą miały te same wymiary, co w dostępnym projekcie? Czy te klocki mogą dochodzić do samego brzegu mapy? Czy klocki zawsze będą ułożone w pozycjach będącymi wielokrotnościami liczby większej od 1 (ewentualnie przesuniętych o pewną stałą)?


--------------------
Cute little toy
Muuuuczek567
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Uzjel
post 22.02.2016 - 20:53
Post #9


aka Jezuel Santi
Ikona grupy

Wiek: 24 lata
Grupa: Administratorzy
Postów: 1,817
Dołączył: 28.07.2007
Skąd: Warszawa
Team: OxGames

Uzjel23


Nagrody:
Najlepsza gra (CA 2011)
Najlepsza gra (CA 2010)

Uploader


CYTAT(Danielus @ 22.02.2016 - 20:40) *
i są jakieś punkty za pozostałe życia czy można je poświęcać dla bonusów?

EDIT: Poważniejszy problem - co w przypadku gdy ktoś nabije szybko dużo punktów po czym specjalnie przegra? czas ma mały punktów dużo, wynik będzie duży. Może po -100 pkt za każdy klocek który nie zostanie zbity?


Stracenie wszystkich żyć eliminuje gracza i jego wynik nie jest brany pod uwagę. W sumie logiczne ale o tym nie napisałem. Dodane do regulaminu.


CYTAT(Amaterasu @ 22.02.2016 - 20:43) *
Ja mam pytania: czy w losowo generowanych mapach podczas testu klocki będą miały te same wymiary, co w dostępnym projekcie? Czy te klocki mogą dochodzić do samego brzegu mapy? Czy klocki zawsze będą ułożone w pozycjach będącymi wielokrotnościami liczby większej od 1 (ewentualnie przesuniętych o pewną stałą)?


Mapa nie będzie losowo generowana, tylko będzie trochę inna. Zasada będzie taka sama, żadnych udziwnień, innych wymiarów i kształtów.


--------------------
Twój Administrator <3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dester
post 22.02.2016 - 20:57
Post #10


Major User
****

Wiek: 15 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 289
Dołączył: 9.06.2014
Skąd: 127.0.0.1
Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Jak na złość, znienawidzony breakout... I tak spróbuję, ale wynik będzie co najmniej głupi.
e: Czy taki efekt przeskakiwania paletki jak w domyślnym bocie(podobny) będzie uznany za błąd?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
I am Lord
post 22.02.2016 - 21:14
Post #11


Trzymam Sword
Ikona grupy

Wiek: 26 lat
Grupa: ♔ Zwycięzca CA 2016 ♔
Postów: 4,465
Dołączył: 16.12.2005
Skąd: Piła

Huder


Nagrody:
Mistrz Ligi24 (2013)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


CYTAT
e: Czy taki efekt przeskakiwania paletki jak w domyślnym bocie(podobny) będzie uznany za błąd?

Nie bo jest ograniczona odległość skoku.

W step paletki. Jak wyżej podali odległość skoku nie przekracza połowy długości paletki
GML
if point_distance(x,0,xprevious,0) > bar_width/2
{
if x > xprevious then {x = xprevious; x += bar_width/2} else { x = xprevious; x -= bar_width/2; }
}


--------------------
Acziwment unloked
Ciekawsze moje gry:
Ukończone: NewtonPong Android
Nieukończone:Maze Strategy
Compostowe: DungeonMazeShooter, ScorchedTanks, Atargatis, RedvsBlue, Wspomnienia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dester
post 22.02.2016 - 21:24
Post #12


Major User
****

Wiek: 15 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 289
Dołączył: 9.06.2014
Skąd: 127.0.0.1
Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


CYTAT(I am Lord @ 22.02.2016 - 21:14) *
Nie bo jest ograniczona odległość skoku.

W step paletki. Jak wyżej podali odległość skoku nie przekracza połowy długości paletki
GML
if point_distance(x,0,xprevious,0) > bar_width/2
{
if x > xprevious then {x = xprevious; x += bar_width/2} else { x = xprevious; x -= bar_width/2; }
}

Nie zrozumiałeś o co chodzi, ale to już nieważne biggrin.gif
Czy podczas testów zmieni się wielkość planszy?
PS. Jak na razie nabijam score 9800 time 14400 rank 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Amaterasu
post 22.02.2016 - 21:49
Post #13


Forum Veteran
*****

Wiek: 21 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 391
Dołączył: 12.10.2012
Skąd: Końskie
Team: no matter
Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


@bLaze: Jedynymi wartościami, które można zmieniać (poza dodanymi przez siebie w bar_int) jest pozycja X paetki. Możesz z tą wartością robić, co ci się żywnie podoba (w bar_ai), gra sama reguluje tę pozycję, aby była zgodna z zasadami.


--------------------
Cute little toy
Muuuuczek567
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dester
post 22.02.2016 - 22:03
Post #14


Major User
****

Wiek: 15 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 289
Dołączył: 9.06.2014
Skąd: 127.0.0.1
Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Najnowsza wersja mojego bota jest świetna, ale nie umie zbić ostatniego klocka. Ale jeszcze zobaczymy >:D
Widzimy się jutro, odmeldowuję się biggrin.gif
PS. Z tych filmików na YT będzie masa nowych członków, mówię wam smile.gif
PPS. Może niech każdy nazwie swojego bota? To by było ciekawe biggrin.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
I am Lord
post 22.02.2016 - 22:11
Post #15


Trzymam Sword
Ikona grupy

Wiek: 26 lat
Grupa: ♔ Zwycięzca CA 2016 ♔
Postów: 4,465
Dołączył: 16.12.2005
Skąd: Piła

Huder


Nagrody:
Mistrz Ligi24 (2013)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Czas jest do kiedy?


--------------------
Acziwment unloked
Ciekawsze moje gry:
Ukończone: NewtonPong Android
Nieukończone:Maze Strategy
Compostowe: DungeonMazeShooter, ScorchedTanks, Atargatis, RedvsBlue, Wspomnienia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sutikku
post 22.02.2016 - 22:12
Post #16


Forum Infiltrator
*******

Wiek: 15 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 701
Dołączył: 26.07.2014

Nagrody:
Najlepsza zapowiedz (CA 2015)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Do 28 lutego, tak?


--------------------
Ludzie to źli ludzie ~ ja
Prosty Ekwipunek
Coś szykuję, dumdum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Uzjel
post 22.02.2016 - 22:15
Post #17


aka Jezuel Santi
Ikona grupy

Wiek: 24 lata
Grupa: Administratorzy
Postów: 1,817
Dołączył: 28.07.2007
Skąd: Warszawa
Team: OxGames

Uzjel23


Nagrody:
Najlepsza gra (CA 2011)
Najlepsza gra (CA 2010)

Uploader


Tak, trochę bardziej wyeksponowałem tą część tekstu.


--------------------
Twój Administrator <3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Threef
post 22.02.2016 - 22:30
Post #18


Lawful Evil
Ikona grupy

Wiek: 24 lata
Grupa: Moderatorzy
Postów: 2,723
Dołączył: 7.04.2008
Skąd: Szczecin
Team: Huuuge Games

threef_games


Nagrody:
Najlepszy Uzytkownik (CA 2014)
Najlepszy Uzytkownik (CA 2012)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Rozumiem że nie można edytować żadnych zmiennych poza x paletki, ale można odczytywać wartości każdej innej zmiennej?


--------------------
Pracuję nad: 2 Guys 1 Gun, Gra IDLE, The Great Improvisation,aVoid, Joy-N
Gry które zrobiłem na Jamach:

Boom Ball | Flappy Souls | IT was only a dream | MinoTour | Super Space Dragons Delta - Unity | Warsaw Demonstrations | Small House in Red Woods | Clearing Floor | To The Princess, up we go! | 半 満 杯 瓶 (Half Full Vial) | 2 Guys 1 Weapon | Mash for Three | Fall Of: The Run | Racist game | Dashwood's Daring Delves | Dungeon Auto-Crawler | Infection | Blesk | Hero of Tower | Gra Tekstowa | Castle Conqueror | Not so space GAME | Dozo Gozaimazu | Hokej | Icy Tower | PotatoMan want to save world, but you'll not finish the game! | Dodge 'n' Dodge | Side Scroller | Catch The Easter Egg | WarWord Kittens | Icy Towel | Super'Bad'Man | Spell Hell | Notes | Lab Experiment Demo | Invaders! | The Roaring Game | Ucieczka | dotK | LD26 | Młot | Plants vs Plants | Ogień Olimpu | MotherShip | The Ship | Symulator jaskółki | Aparature Science - Tornado | Wyścig z AI | 3423
Go to the top of the page
 
+Quote Post
I am Lord
post 22.02.2016 - 22:33
Post #19


Trzymam Sword
Ikona grupy

Wiek: 26 lat
Grupa: ♔ Zwycięzca CA 2016 ♔
Postów: 4,465
Dołączył: 16.12.2005
Skąd: Piła

Huder


Nagrody:
Mistrz Ligi24 (2013)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Można odczytywać wszystkie zmienne. Trzeci myślnik
CYTAT
Oczywiście wszystkie zmienne można odczytywać.


A pytanko, można użyć tego? http://www.gmlscripts.com/script/lines_intersect czy wymyślać koło na nowo? biggrin.gif


--------------------
Acziwment unloked
Ciekawsze moje gry:
Ukończone: NewtonPong Android
Nieukończone:Maze Strategy
Compostowe: DungeonMazeShooter, ScorchedTanks, Atargatis, RedvsBlue, Wspomnienia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Uzjel
post 23.02.2016 - 1:17
Post #20


aka Jezuel Santi
Ikona grupy

Wiek: 24 lata
Grupa: Administratorzy
Postów: 1,817
Dołączył: 28.07.2007
Skąd: Warszawa
Team: OxGames

Uzjel23


Nagrody:
Najlepsza gra (CA 2011)
Najlepsza gra (CA 2010)

Uploader


No a czemu nie? smile.gif


--------------------
Twój Administrator <3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Threef
post 23.02.2016 - 10:33
Post #21


Lawful Evil
Ikona grupy

Wiek: 24 lata
Grupa: Moderatorzy
Postów: 2,723
Dołączył: 7.04.2008
Skąd: Szczecin
Team: Huuuge Games

threef_games


Nagrody:
Najlepszy Uzytkownik (CA 2014)
Najlepszy Uzytkownik (CA 2012)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Zgłaszam bug:
Maksymalna prędkość piłki to 20
height paletki to 16

Poza tym:
GML
if point_distance(x,0,xprevious,0) > bar_width/2
{
if x > xprevious then {x = xprevious; x += bar_width/2} else { x = xprevious; x -= bar_width/2; }
}
GML
if abs(x-xprevious) > bar_width/2
{
if x > xprevious then {x = xprevious; x += bar_width/2} else { x = xprevious; x -= bar_width/2; }
}


--------------------
Pracuję nad: 2 Guys 1 Gun, Gra IDLE, The Great Improvisation,aVoid, Joy-N
Gry które zrobiłem na Jamach:

Boom Ball | Flappy Souls | IT was only a dream | MinoTour | Super Space Dragons Delta - Unity | Warsaw Demonstrations | Small House in Red Woods | Clearing Floor | To The Princess, up we go! | 半 満 杯 瓶 (Half Full Vial) | 2 Guys 1 Weapon | Mash for Three | Fall Of: The Run | Racist game | Dashwood's Daring Delves | Dungeon Auto-Crawler | Infection | Blesk | Hero of Tower | Gra Tekstowa | Castle Conqueror | Not so space GAME | Dozo Gozaimazu | Hokej | Icy Tower | PotatoMan want to save world, but you'll not finish the game! | Dodge 'n' Dodge | Side Scroller | Catch The Easter Egg | WarWord Kittens | Icy Towel | Super'Bad'Man | Spell Hell | Notes | Lab Experiment Demo | Invaders! | The Roaring Game | Ucieczka | dotK | LD26 | Młot | Plants vs Plants | Ogień Olimpu | MotherShip | The Ship | Symulator jaskółki | Aparature Science - Tornado | Wyścig z AI | 3423
Go to the top of the page
 
+Quote Post
I am vader
post 23.02.2016 - 10:35
Post #22


Wiadro of Antytrollerstwo
*********

Wiek: 21 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 1,602
Dołączył: 24.07.2008
Skąd: Gdynia

SSPH


Nagrody:
Uzytkownik roku (CA 2015)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


CYTAT(Threef @ 23.02.2016 - 10:33) *
height paletki to 16


A nie width?

CYTAT(Threef @ 23.02.2016 - 10:33) *
Poza tym:
GML
if point_distance(x,0,xprevious,0) > bar_width/2
{
if x > xprevious then {x = xprevious; x += bar_width/2} else { x = xprevious; x -= bar_width/2; }
}
GML
if abs(x-xprevious) > bar_width/2
{
if x > xprevious then {x = xprevious; x += bar_width/2} else { x = xprevious; x -= bar_width/2; }
}


Powalająca poprawa wydajności


A tak na poważnie, mam nadzieję że Uzjel nagra działanie każdego bota aby można było spojrzeć co poszło nie tak


--------------------

5678(ale ten czas leci!) lat później nadal go kaleczę.
GM GMS GML GMC Game Maker Studio Language Community Polska
Unity Tutoriale Poradniki Silniki Gotowce Dyskusje Pomoc Pytania Początkujący Zaawansowany Forum
Mój nick jest głupi. Ranga też. Ale to kawał forumowej histori więc zostanie tak na zawsze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Threef
post 23.02.2016 - 10:45
Post #23


Lawful Evil
Ikona grupy

Wiek: 24 lata
Grupa: Moderatorzy
Postów: 2,723
Dołączył: 7.04.2008
Skąd: Szczecin
Team: Huuuge Games

threef_games


Nagrody:
Najlepszy Uzytkownik (CA 2014)
Najlepszy Uzytkownik (CA 2012)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


A może teraz tego bugu nie ma? Sprawdziłem edytując piłkę i jest ok. Wcześniej 2 razy zauważyłem że przy największej prędkości piłka lecąc pionowo przeleciała przez paletkę.

Edit: Rank 146


--------------------
Pracuję nad: 2 Guys 1 Gun, Gra IDLE, The Great Improvisation,aVoid, Joy-N
Gry które zrobiłem na Jamach:

Boom Ball | Flappy Souls | IT was only a dream | MinoTour | Super Space Dragons Delta - Unity | Warsaw Demonstrations | Small House in Red Woods | Clearing Floor | To The Princess, up we go! | 半 満 杯 瓶 (Half Full Vial) | 2 Guys 1 Weapon | Mash for Three | Fall Of: The Run | Racist game | Dashwood's Daring Delves | Dungeon Auto-Crawler | Infection | Blesk | Hero of Tower | Gra Tekstowa | Castle Conqueror | Not so space GAME | Dozo Gozaimazu | Hokej | Icy Tower | PotatoMan want to save world, but you'll not finish the game! | Dodge 'n' Dodge | Side Scroller | Catch The Easter Egg | WarWord Kittens | Icy Towel | Super'Bad'Man | Spell Hell | Notes | Lab Experiment Demo | Invaders! | The Roaring Game | Ucieczka | dotK | LD26 | Młot | Plants vs Plants | Ogień Olimpu | MotherShip | The Ship | Symulator jaskółki | Aparature Science - Tornado | Wyścig z AI | 3423
Go to the top of the page
 
+Quote Post
I am vader
post 23.02.2016 - 11:01
Post #24


Wiadro of Antytrollerstwo
*********

Wiek: 21 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 1,602
Dołączył: 24.07.2008
Skąd: Gdynia

SSPH


Nagrody:
Uzytkownik roku (CA 2015)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Jak collision line nie jest robione to tak to sie konczy.


--------------------

5678(ale ten czas leci!) lat później nadal go kaleczę.
GM GMS GML GMC Game Maker Studio Language Community Polska
Unity Tutoriale Poradniki Silniki Gotowce Dyskusje Pomoc Pytania Początkujący Zaawansowany Forum
Mój nick jest głupi. Ranga też. Ale to kawał forumowej histori więc zostanie tak na zawsze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Uzjel
post 23.02.2016 - 12:52
Post #25


aka Jezuel Santi
Ikona grupy

Wiek: 24 lata
Grupa: Administratorzy
Postów: 1,817
Dołączył: 28.07.2007
Skąd: Warszawa
Team: OxGames

Uzjel23


Nagrody:
Najlepsza gra (CA 2011)
Najlepsza gra (CA 2010)

Uploader


CYTAT(Threef @ 23.02.2016 - 10:45) *
A może teraz tego bugu nie ma? Sprawdziłem edytując piłkę i jest ok. Wcześniej 2 razy zauważyłem że przy największej prędkości piłka lecąc pionowo przeleciała przez paletkę.


Sprawdziłem. Nie ma takiej możliwości.

CYTAT(I am vader @ 23.02.2016 - 11:01) *
Jak collision line nie jest robione to tak to sie konczy.


Collision line warto używać jak prędkość obiektu jest ponad dwa razy większa od jego dłuższego boku.


--------------------
Twój Administrator <3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dester
post 23.02.2016 - 20:37
Post #26


Major User
****

Wiek: 15 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 289
Dołączył: 9.06.2014
Skąd: 127.0.0.1
Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Gotowe prace wysyłać na PW czy jak?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Uzjel
post 23.02.2016 - 20:48
Post #27


aka Jezuel Santi
Ikona grupy

Wiek: 24 lata
Grupa: Administratorzy
Postów: 1,817
Dołączył: 28.07.2007
Skąd: Warszawa
Team: OxGames

Uzjel23


Nagrody:
Najlepsza gra (CA 2011)
Najlepsza gra (CA 2010)

Uploader


Tak na PW


--------------------
Twój Administrator <3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matrix_
post 23.02.2016 - 21:48
Post #28


Forum Veteran
*****

Wiek: 16 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 378
Dołączył: 8.05.2010
Skąd: Częstochowa
Team: Szukam!

NeoInMatrix

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Im wyższy ma się rank tym lepiej czy gorzej?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ediepl
post 23.02.2016 - 21:51
Post #29


Master of Forums
*********

Wiek: 21 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 1,600
Dołączył: 21.01.2011
Skąd: Swarzędz

ediepl


Nagrody:
Najlepszy Silnik (CA 2012)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Gorzej.
Ps: wygrywa osoba z najlepszym rankiem? Każdy który wygra przechodzi do następnego etapu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matrix_
post 23.02.2016 - 21:57
Post #30


Forum Veteran
*****

Wiek: 16 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 378
Dołączył: 8.05.2010
Skąd: Częstochowa
Team: Szukam!

NeoInMatrix

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Mam Rank 70 w ostatnich 2 grach,
A mój bocik robi jeszcze jeden błąd biggrin.gif

To dobry wynik ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V   1 2 3 > » 
Closed TopicStart new topic
1 użytkownik(ów) przegląda ten temat (1 gości i 0 anonimowych użytkowników)
0 Użytkownicy:

 



RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: 25.02.2017 - 3:16