IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

 
Reply to this topicStart new topic
Dungeonowe przechadzki bez nazwy, (coś się wymyśli)
Sutikku
post 7.04.2015 - 11:10
Post #1


Forum Infiltrator
*******

Wiek: 16 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 711
Dołączył: 26.07.2014

Nagrody:
Najlepsza zapowiedz (CA 2015)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Tytuł: No, na razie nie ma tytułu, ale spokojnie

Gatunek: Dungeon Crawler

Opis: (poprawiony opis gry)
Gra opiera się na eksplorowaniu dungeonów i pokonywaniu coraz silniejszych przeciwników broniami które zdobywamy i ulepszamy.
Znaleźć można specjalne pomieszczenia takie jak:
-Sklep
-Więzienie rdzennych mieszkańców dungeonów
-Warsztat

Do wyboru mamy pięc postaci, każda różni się statystykami, bronią początkową i oczywiście wyglądem.
Samych statystyk nie ma wiele; prędkość ruchu, życie i tarcze.
Przechadzając się po dungeonach możemy niszczyć skrzynie, wazony w których znajdziemy monety czy też magazynki.
Nasi przeciwnicy strzelają, gonią nas, pojawiają się i znikają, robiąc wszystko by nas tylko unicestwić.
Cały czas idziemy coraz niżej, poznając coraz to nowych wrogów.


Autorzy:
Programowanie: Sutikku
Fabuła: Nie ma takowej, ale ja
Grafika: Też ja robiłem grafikę
Muzyka: Muzyki na razie nie ma, tak samo z dźwiękami

Screeny:


(przepraszam jeśli komuś przeszkadza słowo dungeon, ale lochy brzmi gorzej)


--------------------
Ludzie to źli ludzie ~ ja
Prosty Ekwipunek
Coś szykuję, dumdum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
post 7.04.2015 - 11:10
Post #





Wiek:



Uploader


Pani kontekstowa pokazuje swe wdzięki tylko w Valhalli lub wszędzie jeżeli nie jesteś zalogowany(a)! :3
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mateusz Nejman
post 7.04.2015 - 11:19
Post #2


Forum Veteran
*****

Wiek: 18 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 348
Dołączył: 5.03.2013
Skąd: Ustka/Darłowo(internat)
Team: z tym trudno
Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Od zawsze lubię Dungeon Crawlery. Grafika jak na taką grę jest świetnie dobrana. Czekam na testy biggrin.gif


--------------------
Nie robie nic bo mi sie nie chce
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Threef
post 7.04.2015 - 11:20
Post #3


Lawful Evil
Ikona grupy

Wiek: 24 lata
Grupa: Moderatorzy
Postów: 2,776
Dołączył: 7.04.2008
Skąd: Szczecin
Team: Huuuge Games

threef_games


Nagrody:
Najlepszy Uzytkownik (CA 2014)
Najlepszy Uzytkownik (CA 2012)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


CYTAT
(dziękuje Threef)
Ukłoniłem się przed monitorem, a potem zastanawiałem się czemu to zrobiłem...

Ogółem wszystko zapowiada się dobrze i sporo już masz zrobione. W statycznych obrazach tego nie widać, ale pamiętaj żeby wszystko "żyło". Skrzynki mają się rozpadać, przeciwnicy padać na ziemię, etc. Czekamy na download albo jakiś gif/video.


--------------------
Pracuję nad: 2 Guys 1 Gun, Gra IDLE, The Great Improvisation,aVoid, Joy-N
Gry które zrobiłem na Jamach:

Boom Ball | Flappy Souls | IT was only a dream | MinoTour | Super Space Dragons Delta - Unity | Warsaw Demonstrations | Small House in Red Woods | Clearing Floor | To The Princess, up we go! | 半 満 杯 瓶 (Half Full Vial) | 2 Guys 1 Weapon | Mash for Three | Fall Of: The Run | Racist game | Dashwood's Daring Delves | Dungeon Auto-Crawler | Infection | Blesk | Hero of Tower | Gra Tekstowa | Castle Conqueror | Not so space GAME | Dozo Gozaimazu | Hokej | Icy Tower | PotatoMan want to save world, but you'll not finish the game! | Dodge 'n' Dodge | Side Scroller | Catch The Easter Egg | WarWord Kittens | Icy Towel | Super'Bad'Man | Spell Hell | Notes | Lab Experiment Demo | Invaders! | The Roaring Game | Ucieczka | dotK | LD26 | Młot | Plants vs Plants | Ogień Olimpu | MotherShip | The Ship | Symulator jaskółki | Aparature Science - Tornado | Wyścig z AI | 3423
Go to the top of the page
 
+Quote Post
exp
post 7.04.2015 - 11:23
Post #4


Master of Posts
********

Wiek: ?
Grupa: Użytkownicy
Postów: 1,020
Dołączył: 24.07.2010

Nagrody:
Cytat roku (CA 2015)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


grafika nie na mój gust, ale reszta prezentuje się naprawdę ciekawie. momentami pachniało mi trochę spelunkami, nie wiem dlaczego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ANtY
post 7.04.2015 - 16:41
Post #5


Prezes @ Frozen District Sp. z o. o.
************

Wiek: 24 lata
Grupa: Użytkownicy
Postów: 4,599
Dołączył: 7.09.2008
Skąd: Poznań
Team: Frozen District

Nagrody:
Najlepsza Gra (CA 2015)
Najlepszy Zapowiedz (CA 2014)
Najlepszy GIF (CA 2013)
Najlepsza Zapowiedz (CA 2013)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


ciekawie się zapowiada, czekam na jakiś gemplej albo wersję testową


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sutikku
post 7.04.2015 - 17:46
Post #6


Forum Infiltrator
*******

Wiek: 16 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 711
Dołączył: 26.07.2014

Nagrody:
Najlepsza zapowiedz (CA 2015)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Bawię się w robienie pozostałości ciał po przeciwnikach i animacji śmierci. Mam też trochę problem z depthami, bo chcę żeby obiekty były z przodu, bądź z tyłu ścian, ale nasza postać ma być z przodu i mnie to troszku denerwuje. Jak poszukam jakichś dźwięków w internecie, to dam download. I miło widzieć, że gra się generalnie spodobała, motywacja wielka ;o


--------------------
Ludzie to źli ludzie ~ ja
Prosty Ekwipunek
Coś szykuję, dumdum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CyberZoGA (Zombi...
post 8.04.2015 - 10:05
Post #7


Chicken


Wiek: 18 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 44
Dołączył: 19.03.2015
Skąd: Żywiec
Team: -2D Games Studio-
Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Gierka fajnie się zapowiada, oczekuję jej bardzo , tylko jak zobaczyłem opis to mnie troszkę oczy zabolały, wszystko tak ściśnięte smile2.gif Nie żebym się czepiał no ale...

Co do gry to będą jakieś achievement'y's, power up'y czy jakieś bonusy. fajnie by też to wyglądało jak np: Idzie sobie postać przez jakiś korytarz a tu niespodzianka
wyskakuje jakiś przeciwnik i do tego jakieś chory dźwięk, a jak dungeon to jakieś światła bo fajnie jak by ta gra była mroczniejsza, a do oświetlania pomieszczeń latarka,pochodnia lub tak jak w Amnesii(jak ktoś grał) chodzisz z krzesiwami i podpalasz pochodnie w pomieszczeniach lub zapalasz lampy.Ale to tylko moje takie pomysły, a gierka ciekawa,ciekawa....

Chyba ja zrobię jakiegoś prostego, mrocznego dungeona bo za dużo pomysłów mam biggrin.gif xD

Ale się rozpisałem to jest KONIEC tongue2.gif smile.gif


--------------------
[][][][][][][][][][] -- APG*mini* - Amazing Platform Game *mini*
__________________________
W niedo­borze Twoich słów rodzą się mo­je myśl cho­re.
GMClan IS FUCKING DEAD AND MY NAME IS JASON!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sutikku
post 12.04.2015 - 15:22
Post #8


Forum Infiltrator
*******

Wiek: 16 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 711
Dołączył: 26.07.2014

Nagrody:
Najlepsza zapowiedz (CA 2015)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Chciałem żeby temat odżył, to zapuszczam test gry
http://gmclan.org/up9511_3_Dungeonowe_Przechadzki.html
Jak rozgrywka? Za niedługo znowu w szkolnym kalendarzu wypada mi prawie cały tydzień wolny, to dużo rzeczy pododaję.
Zrobiłem jakieś testowe dźwięki, ale raczej ich nie zostawię, bo ociupinkę badziewne.


--------------------
Ludzie to źli ludzie ~ ja
Prosty Ekwipunek
Coś szykuję, dumdum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ranmus
post 12.04.2015 - 18:51
Post #9


Boss Crew
Ikona grupy

Wiek: 33 lata
Grupa: Administratorzy
Postów: 3,186
Dołączył: 31.05.2004
Skąd: Szczecin
Team: gear-studio.com
Uploader


Jakbyś mógł, to zrób update pierwszego posta z datą i linkiem aktualizacji.

Co do gry, to nie mam przy sobie myszki teraz, więc ciężko się gra. Dźwięku też nie mam, dlatego symuluję w przedziale dziwne odgłosy. Jednakże gra wydaje mi się ciut niemrawa. Jakoś patetycznie się chodzi i niemrawo. Pomyśl troszkę nad większym urozmaiceniem i podkręceniem tempa akcji. To tak na pierwszy rzut oka. Być może później jeszcze dotestuję i zaktualizuję swoje przemyślenia, gdyż zrobiłem to zapewne nie poświęcając należycie dostatecznej ilości czasu, dlatego też nie traktuj mojej opinii nazbyt poważnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ANtY
post 13.04.2015 - 8:27
Post #10


Prezes @ Frozen District Sp. z o. o.
************

Wiek: 24 lata
Grupa: Użytkownicy
Postów: 4,599
Dołączył: 7.09.2008
Skąd: Poznań
Team: Frozen District

Nagrody:
Najlepsza Gra (CA 2015)
Najlepszy Zapowiedz (CA 2014)
Najlepszy GIF (CA 2013)
Najlepsza Zapowiedz (CA 2013)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


jest dość ciekawie, chociaż wymaga sporo polishu

po pierwsze brakuje jakiegoś feedbacku jak się przeciwnika trafia, po drugie za dużo skrzynek i za dużo różnych broni wszędzie
pierwszy przeciwnik powinien pojawić się wcześniej i być prostszy - wolniejszy, żeby gracz się powoli oswajał z tym
dźwięki faktycznie póki co dość badziewne
otwieranie skrzynek itp. - też działa ale to trzeba wszystko spolishować, nie wiem kiedy dokładnie mogę tę skrzynkę otworzyć, kolider tego jest malutki, pododawać jakiś feedback, podpowiedzi dla gracza, żeby to było bardziej intuicyjne


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sutikku
post 13.04.2015 - 15:53
Post #11


Forum Infiltrator
*******

Wiek: 16 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 711
Dołączył: 26.07.2014

Nagrody:
Najlepsza zapowiedz (CA 2015)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


O jeju, zapomniałem zmienić liczbę skrzynek. Dla potrzeb testu, zwiększyłem ich ilość, mój błąd. Na przyszłe wersje postaram się dodać jakieś podpowiedzi, nowe dźwięki i zmienić sposób pojawiania stworów, bo łatwo zauważyć czasem ich brak, a czasem nadmiar.


--------------------
Ludzie to źli ludzie ~ ja
Prosty Ekwipunek
Coś szykuję, dumdum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
exp
post 13.04.2015 - 16:16
Post #12


Master of Posts
********

Wiek: ?
Grupa: Użytkownicy
Postów: 1,020
Dołączył: 24.07.2010

Nagrody:
Cytat roku (CA 2015)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


bardzo fajnie się to prezentuje. nie ma większych problemów z losowaniem mapki, strzela się całkiem okej (choć to co anty powiedział, brakuje tego uczucia, że sie komuś zadało obrażenia), fajnie, że postać obraca się plecami, jak celujemy w górę
moje zastrzeżenia: postać chodzi za wolno, miewałem problemy z otwieraniem skrzynek (wsadowałem wokół nich i maszowałem E i jakoś się udawało), raz zespawnowałem się na kolcach :/ albo wszedłem w ciasny korytarz i zza rogu wybiegło na mnie dwóch przeciwników strzelających seriami - nie miałem możliwości wyjść z tego cało, DŹWIĘKI! na początku myślałem, że nie ma w ogóle dźwięków. podkręciłem głośniki mocno i jednak jakieś były, ale uwolniłem kolesia w klatce i moje bębenki wybuchły.
podsumowując, zapowiada się naprawdę dobrze, ale wymaga jeszcze sporo pracy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sutikku
post 26.09.2015 - 12:43
Post #13


Forum Infiltrator
*******

Wiek: 16 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 711
Dołączył: 26.07.2014

Nagrody:
Najlepsza zapowiedz (CA 2015)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


To nie umarło, naprawdę. Tylko wakacje i te sprawy.
Zmieniłem troszku pomysł na grę, dodałem jedną postać (typka z mieczem), dźwięki bez zmiany (najlepiej je wyciszyć w sumie), ale znów się za to biorę. Zrobiłem od nowa sposób spawnowania się stworków, trochę bardziej ogarnięty.
Link do nowej wersji
No i trochę screenów








--------------------
Ludzie to źli ludzie ~ ja
Prosty Ekwipunek
Coś szykuję, dumdum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
3r3se7ven
post 26.09.2015 - 14:02
Post #14


Cadet
**

Wiek: ?
Grupa: Użytkownicy
Postów: 147
Dołączył: 28.08.2015
Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


CYTAT(Sutikku @ 26.09.2015 - 13:43) *
To nie umarło, naprawdę. Tylko wakacje i te sprawy.
Zmieniłem troszku pomysł na grę, dodałem jedną postać (typka z mieczem), dźwięki bez zmiany (najlepiej je wyciszyć w sumie), ale znów się za to biorę. Zrobiłem od nowa sposób spawnowania się stworków, trochę bardziej ogarnięty.
Link do nowej wersji
No i trochę screenów


Fajny knur (penetrator loch).

Błędy w mechanice (pixel perfect obecność wroga na bohaterze, zamiast distance).
Nieczytelni wrogowie, żeby się świecili albo co.

Brak info (czym strzelać, jakie klawisze).
Brak helpa (jak wyżej).
Nie działa ESC.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sutikku
post 10.01.2016 - 21:44
Post #15


Forum Infiltrator
*******

Wiek: 16 lat
Grupa: Użytkownicy
Postów: 711
Dołączył: 26.07.2014

Nagrody:
Najlepsza zapowiedz (CA 2015)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


Jakiś czas temu przez swój idiotyzm straciłem pliki projektu. Ale ostatnio patrzę na mojego dropboxa i miałem jakąś kopię zapasową. Co prawda trochę starą, ale trochę odzyskałem. Robię to od nowa,z tym, że odzyskałem większość graficzek.



Zmienił się też odrobinie koncept gry. Mamy bardzo duży wpływ na to, jak strzelamy. Nasze pociski mogą wykradać życie, podpalać, spowalniać, być samo namierzalne, działać jak bumerang i wracać czy też przenikać przez wrogów. Oprócz tego, możemy wystrzelić parę strzałów na raz, co w połączeniu z tym, że broń może być też melee, stanowi czasem fajne kombosy (3 na raz, super szybkie podpalające serie mieczem? Czemu nie) W planach mam:
-Proceduralnie tworzonych bossów, żeby każde podejście było w jakimś stopniu inne
-Masę różnorakich dodatkowych pomieszczeń i npctów

A, i kompletnie nie wiem jak zabrać się za dźwięki. Ktoś coś by pomógł jak to ogarnąć? Jeśli tak to pw smile.gif


--------------------
Ludzie to źli ludzie ~ ja
Prosty Ekwipunek
Coś szykuję, dumdum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
I am Lord
post 11.01.2016 - 0:30
Post #16


Trzymam Sword
Ikona grupy

Wiek: 27 lat
Grupa: ♔ Zwycięzca CA 2016 ♔
Postów: 4,539
Dołączył: 16.12.2005
Skąd: Piła

Huder


Nagrody:
Mistrz Ligi24 (2013)

Uploader
Ostrzeżenia:
(0%) -----


"-Proceduralnie tworzonych bossów, żeby każde podejście było w jakimś stopniu inne"
Dobry pomysł, może być trudne nawet bardzo ale czekam na efekty smile.gif


--------------------
Acziwment unloked
Ciekawsze moje gry:
Ukończone: NewtonPong Android
Nieukończone:Maze Strategy
Compostowe: DungeonMazeShooter, ScorchedTanks, Atargatis, RedvsBlue, Wspomnienia
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 użytkownik(ów) przegląda ten temat (1 gości i 0 anonimowych użytkowników)
0 Użytkownicy:

 



RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: 25.05.2017 - 22:55