Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

zrup je. jeśli są tak dobre, jak o nich myślisz, to każdy ukradnie Ci je.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłeś duży błąd.Pochwaliłeś się na tym forum że masz genialne pomysły.Teraz kilku hakerów stąd wyśledzi Cię po IP-poczekają aż jakiś projekt będzie w 99% ukończony,ukradną i wydadzą pod własnym nazwiskiem.Przerabialiśmy to tutaj już wiele razy.Właśnie straciłeś miliony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem się pochwalić co robię ale interesująca rzecz zajmuje ponad 4000 linii tekstu. :unsure:

Na LudumDare stałem się bogiem. Stworzyłem (kolejny raz) własny proceduralnie generowany świat, a potem stworzyłem ludzi którzy próbują tam żyć. I teraz bawię się w jak najbardziej skomplikowane AI. Więc ludziki sobie żyją, zbierają jagódki, chodzą łowić ryby, polują w lesie i uprawiają sex. Jest sporo losowości praktycznie gracz nie ma na nic wpływu. Na razie.

 

Mój cel to sprawić że ktoś w wiosce postanowi iść zwiedzać świat. Odkryje coś ciekawego jak ogromne drzewo albo dziwny kamień. Wróci do wioski powiedzieć o tym innym. Ktoś kto ma dużą wyobraźnię, trochę odwagi oraz dużą charyzmę pójdzie tam po usłyszeniu o tym i uzna że to bożek. Większość ludzi zacznie w to wierzyć do momentu gdy będzie się działo w wiosce źle (Brak deszczu? Brak zwierzyny? Choroba?). Wtedy dojdzie w wiosce do podziałów i zaczną się spory. Jeżeli zobaczę że ktoś kogoś zabije za przekonania religijne to będę usatysfakcjonowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ach zapomniałem dać linku do wersji z LD: http://ludumdare.com/compo/ludum-dare-36/?...w&uid=15219

Ale już się powoli rozwija kolejny side project.

 

Ignatus jest na sztywno skryptowane ale staram się aby było jak najwięcej zmiennych w równaniu. Kilka przykładów:

 

GML
if(who[?"job"]=jobs.free) {

if((jobs_count[|jobs.gatherer]<=4

|| (food_needed>jobs_count[|jobs.gatherer]*4+jobs_count[|jobs.fisher]*5+jobs_count[|jobs.hunter]*10

&& food<ds_list_size(settlers)*2)) && who[?"age"]>=10

&& (who[?"sex"]=FEMALE || (female_jobs_count[|jobs.free]=0 || irandom(100)<10))) {

who[?"job"]=jobs.gatherer

jobs_count[|who[?"job"]]++

log_add(who[?"name"]+who[?"title"]+" is now a gatherer.",priority.low,logtype.job)

}

}

 

GML
if(a[?"type"]=alert.most_beautiful) {

var who=a[?"who"];

var t;

if(who[?"title"]="") {

if(who[?"sex"]=FEMALE){who[?"title"]=" the Beautiful";t="beautiful woman"}

else {who[?"title"]=" the Handsome";t="handsome man"}

log_add("From now on everyone will know that "+who[?"name"]+" is the most "+t+" in village!",priority.low,logtype.event)

who[?"stat happines"]*=1.05

who[?"stat happines"]=clamp(who[?"stat happines"],0,1)

}

}

 

Poza tym to klon Dwarf Fortress w które dalej nie umiem grać. :D A ten plik którym chciałbym się pochwalić to plik save. Chyba wrzucę go wam do zobaczenia.

 

Edit: A macie i sobie zobaczcie jak przechowuję dane. Usunąłem tylko kilka tysięcy wpisów w "river".

 

http://pastebin.com/7g2n5HBk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

func int print( char str )
    while(@str != 0)
        _EAL;
            putc @str;
        _EALEND;
        str = str + 1;
    end;
endfunc;

func int println( char str )
    print(str);
    _EAL;
        putc 13;
        putc 10;
    _EALEND;
endfunc;

func int inttostr( int a, char dest )    
    var int temp = a;
    var int i = 0;
    while(temp != 0)
        temp = temp/10;
        i = i+1;
    end;
    dest = dest + i;
    while(i >= 0)
        temp = (a%10)+48;
        dest = dest - 1;
        @dest = temp;
        i = i - 1;
        a = a/10;
    end;
endfunc;

func int silnia( int n )
    if(n == 0)
        return 1;
    end;
    return n*silnia(n-1);
endfunc;



var char[128] lolstr = "";
var int lol = 0;

var int i = 1;

while(i <= 10)
    lol = silnia( i );
    inttostr( lol, @lolstr );
    println( @lolstr );
    i = i+1;
end;

_EAL;
exit;
_EALEND;

Bez_tytu_u.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj wszyscy tworza jezyki programowania? xD najs, lubie konkurencje - mobilizuje :D

jesli naprawie buga, tez zarzuce czyms nowym ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tak tak, wszystkie animacje ogarnięte szkieletowo. Pierwotnie ręcznie je animowałem ale proces był zbyt czasochłonny co nie zmienia faktu że taki sposób animacji przysporzył kilka innych problemów, np graficzki wydają się nieco poszarpane na screenach, w ruchu jest lepiej ale wciąż nie idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...