Skocz do zawartości

Leaf Forest


Ignatus

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie zaznaczę że jestem totalnym amatorem , uczę się GM od zaledwie kilku miesięcy i ten projekt miał być moim egzaminem z tego czego się nauczyłem i oczywiście źródłem nowej wiedzy- domyślnie to nawet nie jest gra tylko elementy które chciałem testować, ale postanowiłem w końcu zrobić z tego grę- i przejść przez cały proces twórczy (stąd też fabuła której przy tak miałkiej pracy nie było sensu wymyślać-ale to kolejny element do zaliczenia;p). To mój absolutnie pierwszy projekt (wcześniej tylko były samouczki- nic samodzielnie nigdy nie zrobiłem- i nie mam żadnego doświadczenia z programowaniem, grafiką itp.)- stąd całość jest biedna i peeeełna błędów i niedorzeczności programistycznych. Wstawiam temat żeby zyskać motywację do ukończenia i przy okazji usłyszeć trochę uwag na temat tego co warto zmienić(a tego będzie na pewno sporo-bo to nędza, ja generalnie nawet nie lubie platformówek ale ten gatunek idealnie nadaje się do nauki)

 

tQ1qDko.png

 

 

 

 

 

Tytuł: LEAF FOREST

 

Gatunek: Platformówka

 

Opis: Tytułowy Leaf Forest- wielki las chroniony przez leśne duszki został zaatakowany przez gang kaktusów których celem jest osuszenie go i zamienienie w pustynię.Na czele kaktusów stoi Retarded Sunflower- którego kaktusy uważają za swoje bóstwo-słońce- w rzeczywistości jest on upośledzony i nie bardzo wie co się dzieje, za jego rozkazami stoi ktoś inny..

 

W samym sercu lasu znajdował się kryształ który umożliwiał duszkom kontrolowanie pogody- kaktusy go rozbiły i uruchomiły maszyny wysysające wodę z lasu.

 

Naszym zadaniem jest uratowanie lasu wcielając się w duszki.Gra domyślnie będzie platformówką z elementami logicznymi- każdy duszek dysponuje innymi umiejętnościami i możemy wcielić się w jednej chwili tylko w 1 z nich.Na każdej mapie zadaniem jest zdobycie wszystkich fragmentów kryształu i zniszczenie napotkanych maszyn osuszających.

 

 

Postaci: