Skocz do zawartości

Ciepłe bułeczki + możliwość zarobku


Threef

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dla was grę... ale czemu ciepłe bułeczki? Bo skompilowana 10 minut temu. I czemu możliwość zarobku? O tym dalej. Pierw sama gra!

 

Download

 

Jest to Bullet Hell. Jeżeli ktoś nie wie czym jest ten gatunek, to jest to zwykły shooter z ogromną ilością przeciwników strzelających do nas czym popadnie i zazwyczaj z niewielką ilością życia. Chyba "The Binding of Isaac" można zaliczyć do Casualowego Bullet Hell. :P Ja podszedłem do gry z trochę innej strony. W mojej grze nie giniemy, zamiast tego gdy nasza postać oberwie czas cofa się o chwilę. To chyba wystarczy by kogoś zachęcić? Przejdźmy więc do części o zarobkach.

 

Grę robię na YoYoGames November Challange! Nie mam pojęcia czy mam szanse czy nie. Grę robię bo mogę. Ale tu pojawiają się problemy. Pierwszym jest to że gra jest praktycznie gotowa, ale brakuje mi grafiki. Jestem dość dobrym grafikiem, ale nie mam pomysłu co do tej gry i dlatego między innymi chciałbym się zapytać czy ktoś chciałby się podjąć zrobienia kilkunastu grafik do tej gry. W zamian jestem w stanie podzielić się ewentualną nagrodą. Może nawet $300? Ale tu też pojawia się drugi problem... Muszę skończyć do końca miesiąca! Tak wiem, są niewielkie szanse że ktoś to przeczyta do końca miesiąca, a co dopiero że uda się coś zrobić, ale zazwyczaj dopisuje mi szczęście. ;) Na wiadomość jestem w stanie odpowiedzieć w ciągu godziny, nawet we śnie, więc gdyby ktoś się zdecydował to musi być gotów na intensywną pracę.

 

Teraz dziękuję za przeczytanie tych wypocin. Piszę to późno wieczorem, bo im wcześniej wcisnę przycisk 'Napisz nowy temat' tym większa szansa że ktoś to przeczyta. Nawet nie wiem czy gra ma jakieś poważne błędy. Gdyby ktoś na coś natrafił to z chęcią wysłucham co się stało. A grę wystarczy włączyć ponownie i wszystko powinno być ok.

Dziękuję i pozdrawiam. Dobranoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach