Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. STABBED ARMOR

    Filmik jest przyspieszony na YT x2 bo się normalnie oglądać nie dało:) Dramatycznie ucina płynność, tylko nie mam jak podać przykładu.Jak włączam nagrywanie to mam koło 20-25fps więc chyba musi być różnica.Jaki GUI byście proponowali w takim razie? Zmniejszyć po prostu czy coś zupełnie innego? Tutaj przykład sterowania, na dotykowym nie do ogarniecia, walka wbrew pozorom jest mocno rozbudowana.Mamy takie możliwości: -szybki atak -silny atak lub alteratywny (przetrzymanie przycisku ataku) -blok -unik -uskok (działa podobnie jak unik ale 3x dalej) -przeturlanie (pozwala zmienić kierunek w trakcie) -kopnięcie -użycie umiejętności specjalnej Przykład sterowania: Wiadomo że klatek zawsze może być więcej ale wydaje mi się że tragedii nie ma-a akurat animacja chodu w tamtym filmiku jest niezrobiona,moze stad takie wrazenie-na chodzenie zeczywiscie tam sa z 4klatki
  3. STABBED ARMOR

    No właśnie UI jest typowo mobilne, jak jest możliwość korzystania z klawiatury to po co takie wielkie ikonki? Co do animacji to nadal uważam ze za malo klatek, ruch kamery jest w miarę płynny więc to chyba nie kwestia nagrywania
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Fajnie że tyle osób coś ciśnie, tak trzymać mordy
  5. STABBED ARMOR

    hmm, a UI wygląda właśnie jak mobile gra
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Spox.Na czym dokładnie polega gra?To logiczna (znajdz sposob zeby zniszczyc wszystkie cele) czy typowa strzelanina?
  7. Wczoraj
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Kurcze wybacz ze nie skorzystalem z tamtych, byly naprawde swietne! Ale mysle ze znajde sobie grafika, ktory zrobi bardziej żywą i kolorową grafikę, bo plastelina się chyba nie nada do tego.
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    I pięknie:) Działaj z tym.Jakbyś potrzebował plastelinowych grafik to wiesz gdzie uderzyć ;p
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Przede wszystkim przepraszam za bardzo słaby video edit, zmieniającą się rozdzielczość, przybliżenie i chwiejne FPSy(w grze jest stałe 60+, to nagrywanie nawala). To wideo w zasadzie tylko dla gmclanu dlatego jest zrobione nieco na odpierdziel. Wreszcie się wziąłem spowrotem za programowanie i cośtam dlubie mały projekcik o lataniu jetpackiem. https://led.feen.us/33dcxq9p.mp4 Test 7 z 14 dostępnych broni(ogólnie będzie więcej ale tylko 14 rozpisałem sobie póki co). W sumie to te 7 "prostrzych", pozostałe są ciekawsze do oglądania ale muszę je jeszcze dokończyć.. (mam nadzieję że forum wykrywa direct linki i robi embeed plików mp4) Edit: Nie wykrywa, kliknijcie w link..
  11. STABBED ARMOR

    Proponowalbym Broken Armor ale może się LionX obrazić.
  12. STABBED ARMOR

    Wojzax: animacja jest płynna,wszystko jest robione z plasteliny i fotografowane klatka po klatce-ruch wygląda lepiej niż przy animacji szkieletowej - ale jak włączam dowolne narzędzie do nagrywania (tutaj Bandicam) to mi 20FPS zostaje z 60.Może jak ogarnę bardziej wydajny sposób to uda się pokazać.To na PC, na andka nie ma ani szans ani sensu (dynamiczna rozgrywka z rozbudowanym sterowaniem).Nad światłami siedziałem najdłużej,póki co mam 60/60fps zawsze i w każdej sytuacji-pod warunkiem że będę się trzymał granic rozsądku ;p Vader: od początku myślałem na tytułem i nic lepszego do tej pory nie wymyśliłem:D Mi się nawet podoba i do tego nawiązuje do mitologii świata (jednak dużo lepiej brzmi niż "PIERCED ARMOR" albo "DAMAGED ARMOR" ;p)
  13. STABBED ARMOR

    No nareszcie się ujawniłeś! Ile to minęło, dwa lata? Popracowałbym nad tytułem bo "Dźgnięta Zbroja" nawet po angielsku nie brzmi fajnie.
  14. STABBED ARMOR

    no, w ruchu fajne dynamiczne, chociaż płynna animacja szkieletowa by się przydała. To na androida? Jak działa system świateł? Nie zamula?
  15. STABBED ARMOR

  16. STABBED ARMOR

    Sorry, this content isn't available right now The link you followed may have expired, or the page may only be visible to an audience you're not in. dawaj na jakiegoś jutuba, elo
  17. STABBED ARMOR

    Na chwilę obecną mocno zabugowane ,animacje niektóre do zmiany do tego nagrywanie zamuliło mocno rozgrywkę.Wrzucam tylko po to żeby pokazać jak wygląda ruch https://www.facebook.com/100010622941121/videos/571370296560397/
  18. STABBED ARMOR

    Też bym to zobaczył w ruchu, bardzo oryginalny styl
  19. Ignis

    Jaka jest różnica między magią mrozu a magią lodu?
  20. Ostatni tydzień
  21. Ignis

    Froid - mag mrozu i lodu
  22. STABBED ARMOR

    Dzięki.Na dniach coś nagram na pewno.Jakie to były gry,chętnie bym się przyjrzał bo nic nie kojarze
  23. STABBED ARMOR

    Przypomina mi to nieco stare gry Propy;d Ogólnie projekt wygląda hymm...surowo, brutalnie i bardzo interesująco. Masz już może jakieś gotowe fragmenty gameplayu?
  24. STABBED ARMOR

    Tytuł: STABBED ARMOR Gatunek: action rpg, boss rush,souls like Opis: Warahea-kraina w której od stuleci nie istnieje magia a jej ostatnim reliktem jest zniszczona zbroja która rzekomo należała do ostatniego boga jaki stąpał po ziemii. Nieznane przyczyny sprawiają że magia znów zaczyna powracać,ale jedynie w formie mrocznych demonów które coraz częściej zaczynają się pojawiać.Akcja gry opowiada historię trzech postaci których losy są ze sobą bardzo mocno powiązane.Stary więzień od 20 lat przebywający w lochach,oślepiony i dotkliwie połamany , zawiera pakt z demonem krwii aby móc osiągnąć zemstę-zamiary demona są jednak nieznane.Myśliwy który poszukuje lekarstwa dla swojej córki-zarażonej przez tajemnicze demoniczne stworzenie,najpierw musi jednak je upolować..Potężny rycerz z zakonu "Srebrnego serca" którego zadaniem jest krucjata przeciw demonom i znalezienie przyczyny ich powrotu. Autorzy:Ignatus Programowanie: Ignatus Fabuła: Ignatus Grafika: Ignatus Muzyka: - Screeny: Gra w produkcji od równego roku-stąd postanowiłem się podzielić dotychczasową pracą.Planuje jeszcze dobry 1-1,5 roku
  25. Dungeon Survivor

    Właśnie wiem, bd to musiał pogrupować :c
  26. Dungeon Survivor

    JAKI BAŁAGAN!!!!!! @edit Wywaliłeś zdjęcie, ale serio z takim bałaganem NIE DA SIĘ utrzymać długo projektu.
  27. Dungeon Survivor

    EDYCJA: Nieważne CCleaner usunął mi plik z GM 8.0 ;-; Wszystko jest ok jak sprawdzałem na kompie dziewczyny, widocznie mój to prawdziwy złom.
  1. Pokaż więcej aktywności
×