Skocz do zawartości

3D Grafika i textury


warcrawt

Rekomendowane odpowiedzi

Nie tylko w GM - Direct3D (z niego korzysta gm) i OpenGL tez dla rozmiaru tekstur musza miec wielokrotnosc 2.

Poszukaj na googlach strony: TurboSquid. Tam jest wszystko co bedziesz potrzebowal ;)

 

@DOWN: Niestety nie posiadam tejze ksiazki. Jednak z przyzwyczajenia ja na przyklad wole uzwac tekstur w rozmiarach wielokrotnosci 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe karty graficzne obsługują tekstury, które nie są potęgami 2... ba.. karty graficzne sprzed kilku lat już obsługiwały inne wielokrotności.. Jeśli nie wierzysz proponuje przeczytać choćby dokumentacje lub nawet książkę sprzed kilku lat np: "Programowanie gier w DirectX" 2003r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozszyfrowywując pierwszy post dochodzę do wniosku, że on ma textury i chce, żeby ktoś mu podał strony z modelami do tych właśnie textur.

Niestety to o modele trudniej na necie i to texture się dopasowywuje do modelu, a nie na odwrót. Ściągnij sobie blendera i przeczytaj tutki na jego oficjalnej stronie(szczególnie taki ebook "N00b to Pro" oraz artykuł UV Mapping).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...