Skocz do zawartości
Ignatus

STABBED ARMOR

Rekomendowane odpowiedzi

5b99c34330073.png

 

Tytuł: STABBED ARMOR

 

Gatunek: action rpg, boss rush,souls like

 

Opis: Warahea-kraina w której od stuleci nie istnieje magia a jej ostatnim reliktem jest zniszczona zbroja która rzekomo należała do ostatniego boga jaki stąpał po ziemii. Nieznane przyczyny sprawiają że magia znów zaczyna powracać,ale jedynie w formie mrocznych demonów które coraz częściej zaczynają się pojawiać.Akcja gry opowiada historię trzech postaci których losy są ze sobą bardzo mocno powiązane.Stary więzień od 20 lat przebywający w lochach,oślepiony i dotkliwie połamany , zawiera pakt z demonem krwii aby móc osiągnąć zemstę-zamiary demona są jednak nieznane.Myśliwy który poszukuje lekarstwa dla swojej córki-zarażonej przez tajemnicze demoniczne stworzenie,najpierw musi jednak je upolować..Potężny rycerz z zakonu "Srebrnego serca" którego zadaniem jest krucjata przeciw demonom i znalezienie przyczyny ich powrotu.

 

 

 

Autorzy:Ignatus

 

 

Programowanie:
Ignatus

 

 

 
Fabuła:
Ignatus

 

 

 
Grafika:
Ignatus

 

 

 
Muzyka:
-

 

 

Screeny:

26001eee51227.png

 

ed721f6d6629d.png

6deb10fa4a73e.pngc4d101c869e62.png27185d3d2013c.png0ec73e7a22b90.png3731a6720752f.pngc6844349364d3.png

Gra w produkcji od równego roku-stąd postanowiłem się podzielić dotychczasową pracą.Planuje jeszcze dobry 1-1,5 roku 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przypomina mi to nieco stare gry Propy;d
Ogólnie projekt wygląda hymm...surowo, brutalnie i bardzo interesująco.
Masz już może jakieś gotowe fragmenty gameplayu?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.Na dniach coś nagram na pewno.Jakie to były gry,chętnie bym się przyjrzał bo nic nie kojarze

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Też bym to zobaczył w ruchu, bardzo oryginalny styl

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Sorry, this content isn't available right now

The link you followed may have expired, or the page may only be visible to an audience you're not in.
 
dawaj na jakiegoś jutuba, elo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

no, w ruchu fajne dynamiczne, chociaż płynna animacja szkieletowa by się przydała. To na androida? Jak działa system świateł? Nie zamula?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No nareszcie się ujawniłeś! 

Ile to minęło, dwa lata? :D

 

Popracowałbym nad tytułem bo "Dźgnięta Zbroja" nawet po angielsku nie brzmi fajnie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wojzax: animacja jest płynna,wszystko jest robione z plasteliny i fotografowane klatka po klatce-ruch wygląda lepiej niż przy animacji szkieletowej - ale jak włączam dowolne narzędzie do nagrywania (tutaj Bandicam) to mi 20FPS zostaje z 60.Może jak ogarnę bardziej wydajny sposób to uda się pokazać.To na PC, na andka nie ma ani szans ani sensu (dynamiczna rozgrywka z rozbudowanym sterowaniem).Nad światłami siedziałem najdłużej,póki co mam 60/60fps zawsze i w każdej sytuacji-pod warunkiem że będę się trzymał granic rozsądku ;p

 

Vader: od początku myślałem na tytułem i nic lepszego do tej pory nie wymyśliłem:D Mi się nawet podoba i do tego nawiązuje do mitologii świata (jednak dużo lepiej brzmi niż "PIERCED ARMOR" albo "DAMAGED ARMOR" ;p)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Proponowalbym Broken Armor ale może się LionX obrazić.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Cytuj

To na PC, na andka nie ma ani szans ani sensu (dynamiczna rozgrywka z rozbudowanym sterowaniem).

hmm, a UI wygląda właśnie jak mobile gra

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No właśnie UI jest typowo mobilne, jak jest możliwość korzystania z klawiatury to po co takie wielkie ikonki? 

Co do animacji to nadal uważam ze za malo klatek, ruch kamery jest w miarę płynny więc to chyba nie kwestia nagrywania

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Filmik jest przyspieszony na YT x2 bo się normalnie oglądać nie dało:) Dramatycznie ucina płynność, tylko nie mam jak podać przykładu.Jak włączam nagrywanie to mam koło 20-25fps więc chyba musi być różnica.Jaki GUI byście proponowali w takim razie? Zmniejszyć po prostu czy coś zupełnie innego?

 

Tutaj przykład sterowania, na dotykowym nie do ogarniecia, walka wbrew pozorom jest mocno rozbudowana.Mamy takie możliwości:

 

-szybki atak

-silny atak lub alteratywny (przetrzymanie przycisku ataku)

-blok

-unik

-uskok (działa podobnie jak unik ale 3x dalej)

-przeturlanie (pozwala zmienić kierunek w trakcie)

-kopnięcie

-użycie umiejętności specjalnej

Przykład sterowania:

6b9a5cf987ea0.png

giphy.gif

Wiadomo że klatek zawsze może być więcej ale wydaje mi się że tragedii nie ma-a akurat animacja chodu w tamtym filmiku jest niezrobiona,moze stad takie wrazenie-na chodzenie zeczywiscie tam sa z 4klatki

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czemu nie podwalić sterowania z Dark Soulsów? Nie ma w tym chyba żadnej ujmy, żeby tak zrobić.

Jeśli chodzi o obecny rozkład to ja osobiście jestem typem interaktywnym, muszę przetestować aby ocenić, wizualnie ni uja nie moge sobie wyobrazic tego.

A ikonki hudu mogly by byc znacznie mniejsze. Wyobraz sobie te wielkie ikony na typowym 22-26 calowym ekranie.

 

Edit:

Obejrzałem filmik i chyba puszczę pawia od tego obracania ekranu, troche niefajne. Próbowałeś testować tę grę ze statyczną kamerą?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie grałem nigdy w soulsy wiec nie wiem ale sprawdzę jak tam jest to rozwiązane.

 

Pierwszym natchnieniem do rozpoczęcia prac nad grą było kilka godzin spędzonych z "DarkMaus". Gra mi się bardzo spodobała, jestem fanem takiego widoku i walka była bardzo satysfakcjonująca.Postanowiłem więc zrobić coś podobnego w ogólnym szkielecie (szczególnie system walki który jest bardzo podobny u mnie)- tylko oczywiście lepiej;p To co mi zdecydowanie najbardziej przeszkadzało to właśnie statyczna kamera, nie zliczę ile razy ginąłem bo nie potrafiłem ogarnąć kierunku następnego uniku.Stąd nawet nie brałem od początku pod uwagę statycznej kamery- bo mi się to nie podoba i bardzo mi przeszkadzało.Więc postanowiłem przetestować motyw który znałem z "Take no prisioners"- i jak dla mnie różnica na ++ Zresztą nie ukrywam że tak się naprawdę gra się dużo lepiej-czuć kontrolę nad postacią jak w FPS. Na filmiku wygląda to skokowo bo tak jak już kilka razy wspomniałem jest tam 1/3 FPS- normalnie obroty są płynne i nie ma żadnego chaosu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

863cfef9b1c67.png

 

-oddaliłem kamerę

-zmniejszyłem i ozdobiłem GUI 

-rozjaśniłem nieco całość

 

Co myślicie o tych zmianach?

 

  • Lubię (+1) 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

dużo lepiej wyglada

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×