Skocz do zawartości

Obsługa plików z rozszerzeniem .swf


ZenniTX

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, 

chciałbym nadmienić, że minęło trochę czasu od moich pierwszych bojów z GM i plikami z rozszerzeniem .swf, jednak końcowe wyniki są zadowalające.

Jeśli pamiętamy o:

- wszystko musi być na jednej, pierwszej warstwie, ale niekoniecznie wszystkie części muszą być połączone (przymus do animacji);

- wszystko jest na jednej linii czasu;

- "draw_enable_swf_aa(true);" (dla jakości);

- interpolacja powinna być włączona w zdecydowanej większości przypadków;

Gradient też jest już obsługiwany, jednak nie widoczny w edytorze.

Jestem zadowolony z osiągów GM, który radzi sobie z tym lepiej niż Unity ;3 

Swoją drogą, podoba wam się załączona grafika?

 

swf.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osiagi porwnywac mozna, jak wrzucisz na scene jakies 100 lub 1k lub 10k obiektow swf w obu edytorach i wtedy sprawdzic jakie wyniki maja :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...