Skocz do zawartości

Dywersant '39(Tytuł Roboczy)


LolikZabijaka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich użytkowników! :) Jakiś czas temu wspomniałem o wskrzeszeniu starej dobrej P12, tak więc wrzucam oficjalną zapowiedź!

 

Tytuł:Dywersant '39 

Gatunek: TDS  

Opis: Czerwiec, rok 1939, nad Europą zbierają się czarne chmury, a wojna staje się nieunikniona. 
Polski wywiad wojskowy wysyła nas na tajną operację za liniami wroga. Całość dopełniać będzie rozbudowana fabuła, alternatywna wersja historii(moja własna), 
szybkie tempo rozgrywki oraz gore :D Schemat oklepany, ale wywaliłem zeń bohaterskich amerykanów i postanowiłem sam zrobić coś w rodzaju polskiego agenta 007, 
osadzonego w rzeczywistości II RP :)


Autorzy:
Programowanie: Głównie ja, jednak korzystałem z wielu różnych silników i modyfikuję je na własne potrzeby
Fabuła: Ja
Grafika: Wiadomo że ja :D
Muzyka: Różne źródła, aczkolwiek chwilowo brak
Screeny:

 

Screen 3

Screen 2

Screen 1

 

Zapraszam do oceniania i dyskusji :) Pozdrawiam !

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Może czas trochę przyłożyć się do grafy :P

 

np. żeby drzewa nie były kołami wypełnionymi dziwnym patternem zielono-czarnym, tylko żeby wyglądały jak drzewa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi drzewami to u mnie stały problem :) Próbowałem różnych metod, korzystałem między innymi z tree[d] ale obiekty z tego programu nie pasują do pozostałych, zawartych w grze, nie wiem czy pamiętacie P12 II, tam właśnie użyłem drzew z generatora i wyglądało to dość słabo :) Może jakieś propozycje, jak powinny wyglądać te drzewka ? Moim zdaniem są w porządku, ale właśnie po to wrzucam szczątkowy materiał, aby wyeliminować największe bolączki. Czy oprócz drzew, coś jeszcze można poprawić pod względem graficznym? Pytam na razie tylko o to, bo pod względem technicznym gra ma nadal dość spore problemy m.in z optymalizacją oraz niektórymi kolizjami, co dodać, co ewentualnie zabrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób gołe drzewo z samymi gałęziami i na to nakładaj kępy liści.Potem użyj kilku efektów graficznych żeby zrobiło się to bardziej malowane i pastelowe a na koniec przygotuj kilka wersj kolorystycznych (odcienie zielonego i pomarańczowego).Tak żeby finalnie przypominało to coś w stylu tego poniżej a nie zielonej kluski 1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Bardziej o to, że to nadal ten sam poziom co X lat temu jak też sam robił, warto dążyć, żeby było lepiej, a nie stać w miejscu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się wreszcie zalogować, co serio łatwe nie było :D Cóż mogę powiedzieć, dziwi mnie troszeczkę podejście na tym forum. Oczywiście krytykę jak najbardziej przyjmuję, mogę się z nią zgodzić lub nie, zdaję sobie sprawę że pewne aspekty mojej twórczości mogą nie odpowiadać innym, więc postaram się wyjaśnić swoje stanowisko w tej sprawie :)

 

Po pierwsze: Starsi użytkownicy wiedzą, że te X lat temu udzielałem się na forum o wiele częściej, wtedy były inne standardy, wielu użytkowników pokazywało swoje wypociny(w tym ja) z różnym efektem, ale jak to Vader napisał, wtedy patrzono na inwencję twórczą, pomysł, samą chęć zrobienia czegoś.

 

Po drugie: Widzę że część starych użytkowników zrobiło na tym niezłą karierę (za co oczywiście szacun :)) i według mnie utarli oni jakieś standardy, jak powinna wyglądać gra, jaka powinna być grafika, pierdyliard super efektów, technologii i tak dalej. Wszystko super, nie ma z tym problemu :)

 

No i przejdę do meritum: Ja osobiście nigdy nie byłem i nie będę jakimś tam profesjonalistą, tworzę gry w charakterze jakiegoś tam hobby, po pracy, wieczorem, przy piwku, nie zgodzę się z Tobą ANtY, że stoję w miejscu od X lat. Zwróć uwagę kolego sympatyczny jak wyglądała pierwsza Parszywa Dwunastka, a jak wygląda ten twór. Podobne prawda? Właśnie o to mi chodziło, ale zauważ, że dzisiejsza grafika, jest wykonana o wiele staranniej i według mojej opinii, w oczy nie razi. Jeśli chodzi o drzewa, cóż, jak już napisałem lepszych Ci nie zrobię, po prostu nie umiem, a uwierz że próbowałem, a programy typu tree[d] mają gównianą kolorystykę, która nie pasuje do reszty otoczenia. Naprawdę nie chcę tutaj mówić, że wszystko jest super, piękne idealne, bo na pewno tak nie jest, ale jedno jest pewne, że naprawdę w ogół włożyłem mnóstwo pracy. :) Zrobiłem wszystko sam, tak jak potrafiłem, może to wszystko być nieco przestarzałe, ale jak wiadomo bardzo długo nie udzielałem się tutaj i chciałem powrócić sobie do tych czasów, kiedy to gry robiło się z wielką przyjemnością i przeświadczeniem, że robisz coś, co może spodobać się również innym, albo i nie :) Najprościej mówiąc, nie zależy mi na jakimś super wyszukanym nowoczesnym stylu, jaki tu widzę, bo średnio mi to leży, chcę to zrobić po swojemu, po staremu, tak jak dawniej :) Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...