-
Tematy
-
- 19 odpowiedzi
- 1729 wyświetleń
-
- 0
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0

Fizyka wody 2D
Pytanie zadane przez
MrJuliusz
-
Przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.
Witajcie
Mam mały problem z moją fizyką wody, wiem jak stworzyć prymitywną fizykę wody, polega na sprawdzaniu czy następne 32 pixele są wolne jeżeli tak to tworzy wodę,wszystko działa na alarm
oto kod:
if place_free(x,y+32) { instance_create(x,y+32,obj_water) } if place_free(x+32,y) { instance_create(x+32,y,obj_water) } if place_free(x-32,y) { instance_create(x-32,y,obj_water) }
Jest jeden mały problem, czyli optymalizacja - Po kilku sekundach gra zaczyna się wieszać. Wiem że to może być spowodowane tym że każdy objekt sprawdza czy może zostać "Rozlany". Niestety nie jestem dobrym programistą i nie potrafię tego problemu rozwiązać więc kieruje pytanie do ludzi którzy mają większą wprawę w GML
Dziękuje za każdą pomoc
MrJuliusz
Udostępnij tego posta
Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach