Skocz do zawartości

Światła, Depth


Rekomendowane odpowiedzi

Problem wygląda następująco:

 

Postanowiłem stworzyć sobie efekty świetlne, na podstawie przykładu "Ilights"

 

Przykład

 

Generalnie wszystko działa jak należy, jednak ja (jak zawsze) chcę wycisnąć coś więcej, najprościej mówiąc, chciałbym, aby podczas oświetlania niektórych obiektów(które także są zaciemnione, jak cały room) światło przechodziło POD nimi i żeby owe światło wydostawało się tylko ze szpar sprite'a (jeśli takowe są). Jak to zaimplementować? Kiedy daje większy depth obiektu od kontroli światła, to jak wiadomo, obiekt znajduje się "nad światłem" - a nie o to chodzi. Co tutaj zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...