Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • gnysek

      Świętujemy urodziny GMCLANu ?   16.08.2017

      Wypowiedzcie się! http://forum.gmclan.org/index.php?/topic/34002-15-lat-gmclanu-świętujemy  
    • Uzjel

      GMClan wrócił!   12.08.2017

      GMClan.org już działa, więc jeżeli ktoś wchodził przez adres forum.gmclan.org to może już wrócić do starych zwyczajów. Jeżeli strona wam się nie wyświetla to wyczyście cache i ciasteczka.
  • Gdzie świętować urodziny GMCLANu   6 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Gdzie świętować urodziny GMCLANu


      • Warszawa (bo w centrum)
      • Szczecin (bo tam mieszka Ranma i narodził się GMCLAN)

    Żeby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
kso

Mine Travel

Rekomendowane odpowiedzi

kso    0

Tytuł: Mine Travel

 

Gatunek: platformówka

 

Opis: W grze wcielamy się w Henriego, który zabłądził w kopalni. Twoim zadaniem jest pomóc mu wydostać się. To jest moja pierwsza gra, wcześniej próbowałem zrobić podobną, lecz musiałem przeinstalować system i cały projekt szlak trafił. Gra jest krótka,powstała by przypomnieć sobie działanie programu, ma tylko jedną mapę i nie wiem czy będę kontynuował pracę nad kolejnymi, ponieważ chciałbym się zająć innym projektem.

 

Download: Plik gry

Rozmiar pliku: 6.89 MB

 

Autorzy: Kso

Programowanie:
Kso

Fabuła:
Kso

Grafika:
Kso

Muzyka:
z internetu

Screeny:

1.jpg

 

 

2.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Nikas    3

No cóż, musiałem pobrać jak platformówka. Przeszedłem całą. Widać, że przyłożyłeś się do detali nawet. Chociaż fizyka trochę kuleje, a jednak w grze platformowej to najważniejsza rzecz. Mimo wszystko jak na pierwszą produkcję to naprawdę fajnie. Rób nowy projekt, ten zostaw i rozwiń się. Pozderki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kso    0
Cholera, kompletnie nie da się pokonać tych znikających bloków z obecną fizyką,, skacze się wolno i brakuje jakiejkolwiek kontroli wysokości:/

Była początkowo, ale gdy zobaczyłem jak sobie z tym radzi mój kolega to usunąłem, a było to raczej złe posunięcie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
I am vader    17

Widać, że masz zapał. Problemy takie, jak poprzednicy wymienili, ale to nic złego, nauczysz się. Widać, że się starasz i chcesz zrobić solidnie. Pamiętaj, że najważniejszy jest core gameplay, jeżeli balans fizyki/poruszania (+inne najbardziej podstawowe dla danego projektu funkcje) jest wygodny i przyjemny i fajny, dopiero wtedy budujesz grę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    9

oprócz tego co mówili inni z pierdół brakuje mi animacji do wall-jumpa i jak się ześlizgujemy ze ściany

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Korodzik    13

Fajna grafika i muzyka, ale przy znikających blokach wymiękłem. Irytujące jest to, że punkty od respawnu działąją tylko raz, co ma sens w grach liniowych, ale nie w takich, gdzie gracz ma kilka ścieżek do wyboru i może swobodnie iść tam i z powrotem. Gdy zatem np. pójdę w jedno miejsce, aktywuję tam respawn, postanowię pójść gdzie indziej, aktywuję inny respawn, po czym wracam do pierwszego miejsca i stawiam czoło niebezpieczeństwom, to po śmierci przerzuca mnie znów "gdzieś indziej".

 

A poza tym jaką minkę ma ten bohater? Te siedem pikseli na krzyż wygląda albo jak groźnie zmarszczone brwi >:| albo jak derpface :C

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×