Skocz do zawartości
  • 0
Penguin

Mruganie w 1 spricie

Pytanie

Witam, chcę zrobić mruganie gracza w jednym spricie, i w dwóch klatkach ,w jednym ma oczy otwarte a w drugim zamknięte np po 15 sekundach, a nie bardzo rozumiem te alarmy

sprite2.png

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

GML (create)
image_speed = 0;

 

GML (alarm0)
image_index = 1;

 

GML (Tam gdzie chcesz rozpocz odliczanie alarmu)
alarm[0] = room_speed * 15; //Spowoduje to uruchomienie alarmu za 15 sekund</span>

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
GML (create)
image_speed = 0;

 

GML (alarm0)
image_index = 1;

 

GML (Tam gdzie chcesz rozpocz odliczanie alarmu)
alarm[0] = room_speed * 15; //Spowoduje to uruchomienie alarmu za 15 sekund</span></span>
Dzięki, A jak zrobić by mrugneła tylko na sekundę?

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0

tzn na 1 sekundę zmienia sprite na mrugnięcie a potem powraca do "normalności"? Otóż robisz to tak:

GML (create)
image_speed = 0;

alarm[0] = room_speed * 15;

 

GML (alarm0)
image_index = 1;

alarm[1] = room_speed;

 

GML (alarm1)
image_index = 0;

alarm[0] = room_speed * 15;

 

Powyższy kod spowoduje, że postać co 15 sekund będzie mrugała na 1 sekundę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×